Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
|
Ulica |
ul. Jodłowa 59
|
Nr domu |
59
|
Miejscowość |
Zabrze
|
Kod Pocztowy |
41-800
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 630 30 91
|
Fax |
32 277 11 25
|
Internet |
www.muzeumgornictwa.pl
|
Regon |
24322042000000
|
E-mail |
amaraszek@muzeumgornictwa.pl, kpoprawa@muzeumgornictwa.pl, esmietana@muzeumgornictwa.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w powyższym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w powyższym zakresie.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w powyższym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w powyższym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w powyższym zakresie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Zawartość oferty.
1) Formularz oferty (część A wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału,
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty) złożone w formie oryginału,
3) Formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 1 wg Spisu zawartości oferty) złożony
w formie oryginału,
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o artykuł 24 ust 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę,
5) Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom (Załącznik nr 3.P wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją
/nie dotyczy/,
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia lub zdolności finansowe (jeżeli dotyczy) - złożoną w formie oryginału (Załącznik nr 4 wg Spisu zawartości oferty),
7) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - złożoną w formie oryginału, (Załącznik nr 5 wg Spisu zawartości oferty),
8) Wykaz oferowanych naczyń i akcesoriów kuchennych wraz z zestawieniem cen jednostkowych (załącznik nr 6 wg Spisu zawartości oferty).
2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać:
1) wspólny formularz oferty (część A wg Spisu zawartości oferty), złożony w formie oryginału,
2) wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty), złożone w formie oryginału,
3) Formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 1 wg Spisu zawartości oferty) złożony
w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (załącznik nr 1.2 wg spisu zawartości oferty),
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o artykuł 24 ust 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 1.1. wg spisu zawartości oferty),
6) Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom (Załącznik nr 3.P wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją
/nie dotyczy/,
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego Zamawiającemu zasoby niezbędne do realizacji zamówienia lub zdolności finansowe (jeżeli dotyczą) - złożoną w formie oryginału, Załącznik nr 4 wg Spisu zawartości oferty),
8) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - złożoną w formie oryginału przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (Załącznik nr 5 wg Spisu zawartości oferty),
9) Wykaz oferowanych naczyń i akcesoriów kuchennych wraz z zestawieniem cen jednostkowych (załącznik nr 6 wg Spisu zawartości oferty).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1.1. zmiany terminów wykonania zamówienia, o których mowa we wzorze umowy,
w następujących przypadkach:
1) wystąpienia wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy, a powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego, w tym takich, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć.
1.2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
1) zmian organizacyjno-prawnych lub w zakresie danych Stron Umowy;
2) zmian właściwych przepisów prawa, a tym samym konieczności dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
3) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia
i niemożliwych do zapobieżenia;
4) zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego przy zachowaniu parametrów minimalnych produktu, zmiany wielkości opakowań z przeliczeniem na odpowiednią ilość przedmiotu umowy
- w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy lub całkowity brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
- zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, itp.) których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.muzeumgornictwa.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodłowa 59
41-800 Zabrze
|
Data składania wniosków |
03/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodłowa 59
41-800 Zabrze
Sekretariat, pok. Nr 1.02
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: Rewitalizacja obiektów poprzemysłowych Gminy Zabrze wraz z adaptacją na cele kulturalne, turystyczne i oświatowe; nr UDA-RPSL.06.02.01-00-083/10-00. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet VI Zrównoważony rozwój miast. Działania 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.1. Rewitalizacja- duże miasta
nr projektu - 1018
|
Czy unieważnienie |
Nie
|