Rozbudowa oprogramowania sekwenatora DNA ABI PRISM 3130xl i programu GeneMapper ID-X 1.1. wraz ze startowym pakietem odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji

Data publikacji 2014-08-20
Data zakończenia 2014-08-28 10:30:00
Instytucja Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 277110 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 302000001, 336965000, 722300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oprogramowania sekwenatora DNA ABI PRISM 3130xl i programu GeneMapper ID-X 1.1. wraz ze startowym pakietem odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji polegająca na dostawie i instalacji sprzętu i oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa zawarta w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, spełniający normy CE w przypadku sprzętu, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Wymagane jest by dostarczony przedmiot zamówienia był kompletny, a po instalacji wykonanej przez autoryzowany serwis, był gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem. Zamawiający wymaga by zaoferowany przedmiot zamówienia był kompatybilny z dotychczasowym oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego, tj. GeneMapper ID-X 1.1. i SDS v.1.0.
Okres gwarancji na sprzęt komputerowy powinien wynosić co najmniej 24 miesiące, natomiast na pozostały oferowany przedmiot zamówienia powinien wynosić co najmniej 90 dni licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu odbioru jakościowo-ilościowego w siedzibie użytkownika - Zakład Biologii CLKP, ul. Iwicka 14, 00-735 Warszawa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
Ulica Al. Ujazdowskie 7
Nr domu 7
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-583
Województwo mazowieckie
Tel 22 601 55 95
Fax 22 601 55 57
Internet http://clk.policja.pl/
Regon 14270701100000
E-mail agnieszka.ksiazkiewicz@policja.gov.pl; grzegorz.gutkowski@policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1 ppkt.1 SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)
Wiedza Wykonawca biorący udział w postępowaniu potwierdzi spełnianie warunku, jeśli wykaże, że posiada doświadczenie w należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę zbliżoną zakresem rzeczowym (tj. dostawa i instalacja oprogramowania sekwenatora DNA ABI PRISM 3130xl i programu GeneMapper ID-X 1.1.) i wartością nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość dostawy została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie dostaw).
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1 ppkt.1 SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1 ppkt.1 SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1 ppkt.1 SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) certyfikat potwierdzający walidację oferowanego oprogramowania do analiz w genetyce sądowej zgodnie z zaleceniami DAB/SWGDAM; 2) deklaracja zgodności CE oferowanego sprzętu komputerowego; 3) katalogi lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta (dopuszcza się wydruk ze strony internetowej producenta), potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenie, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu winno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie powyższego warunku, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII pkt. 2 ppkt. 1) i 2) niniejszej SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. W przypadku wykonawców, o których mowa w pkt wyżej, dokumenty dotyczące odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są składane w oryginale. POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZEZ WYKONAWCÓW MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 2 ppkt. 2 niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY WSPÓLNEJ 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) ofertę składają na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. 3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Warunki udziału w postępowaniu wskazane przez Zamawiającego dotyczące potencjału technicznego, osobowego, ekonomicznego oraz wiedzy i doświadczenia Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty dotyczące przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji Umowy i terminu płatności w przypadku: 1) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem Umowy, 2) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, 3) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta, 4) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 5) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy, 6) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu realizacji, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 8) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej, 9) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego, 10) zaistnienia siły wyższej.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://clk.policja.pl
Adres uzyskania siwz Zespół ds. Zamówień Publicznych Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 7 faks: (22) 601 55 57 e-mail: agnieszka.ksiazkiewicz@policja.gov.pl
Data składania wniosków 28/08/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce kancelaria Zamawiającego: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa (pok. 121, I piętro) w godzinach: 08:30 - 15.30
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)