1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę: 1) kosiarek do trawy szt. 2 oraz podkaszarek do trawy - szt. 2, 2) drukarki fiskalnej - szt. 1, 3) maszyny do mycia piłek - szt. 1, 4) urządzenia do wydawania piłek - szt 1, 5) symulatora golfowego przenośnego - szt. 1, 6) obudowy śmietnikowej - kl. 1, 7) mat do wybijania piłek - szt. 4, 8) zbieraczek ręcznych do piłek - szt. 5, 9) zbieraczki ciągnionej dwusekcyjnej do piłek - szt. 1, 10) koszyczków do piłek - szt. 40, 11) piłek golfowych - szt. 5000, 12) dołków golfowych - szt. 27, 13) flag golfowych wraz z masztem z włókna szkalnego - szt. 9, 14) tablic odległościowych na dryving range - szt. 5, 15) masztów na putting green - szt. 18, 16) kijów golfowych Putter - szt. 15 oraz kijów golfowych Irons - szt. 45, 17) wycinarki do dołków - szt. 1. 2 Wszystkie urządzenia i wyposażenie objęte zakresem przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać zestawieniu urządzeń i wyposażenia dla Akademii Golfa nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) przygotowanie instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonych urządzeń i wyposażenia, 2) wykonanie montażu i próbnego rozruchu dostarczonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, urządzeń w celu stwierdzenia poprawności ich działania. 4. Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany w sposób trwały, obowiązkowymi elementami, które należy wykonać zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WL na lata 2007-2013 dotyczącymi informacji i promocji projektu realizowanego w ramach RPO WL, które znajdują się na stronie www.rpo.lubelskie.pl w zakładce Dokumenty Realizacja projektów Informacja i promocja w ramach RPO WL 2007-2013, za wyjątkiem piłeczek golfowych, na których powinien zostać umieszczony napis: Akademia Golfa w Lublinie. 5. Zamawiający dopuszcza różnicę +/- 3 % w mocy i wymiarze urządzeń w stosunku do wskazanych parametrów. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać odpowiednio w odniesieniu do asortymentu wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie jakości norm, systemu oceny zgodności, bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu.. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lublin
|
Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-109
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4663000
|
Fax |
81 4663001
|
Internet |
www.bip.lublin.eu
|
Regon |
43101951400000
|
E-mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
21
|
Wadium |
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
.
|
Wiedza |
.
|
Potencjał |
.
|
Zdolne |
.
|
Sytuacja |
.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
karty katalogowe dla kosiarki do trawy, kosiarki do trawy małej do greenów, symulatora golfowego przenośnego zawierające informacje dotyczące parametrów wymienionych w zestawieniu urządzeń i wyposażenia dla Akademii Golfa nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Zestawienie urządzeń i wyposażenia dla Akademii Golfa nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia zgodnie z zestawieniem urządzeń i wyposażenia dla Akademii Golfa nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie, 2) zmiana sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie sprzętu, urządzeń wskazanych w zestawieniu urządzeń i wyposażenia dla Akademii Golfa nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie, stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie publicznym, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie, c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, d) wydłużenia terminów dostaw asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) realizacji w drodze odrębnej umowy robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia o wartość niezrealizowanego asortymentu wynikającą z zestawienia urządzeń i wyposażenia dla Akademii Golfa nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie, - ad pkt 2) - zamiana na urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania ceny, - ad pkt. 3) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. d) - o okres wydłużenia terminów dostaw asortymentu, lit. e) - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lublin.eu
|
Adres uzyskania siwz |
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł + koszt przesyłki)
|
Data składania wniosków |
29/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VII: Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Marzena Jonak - Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Lublin, ul. Podwale 3, telefon 81 466 24 32. 2.2. W zakresie procedury: p. Małgorzata Kubiczek - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 13.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|