Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 11 w Puławach

Data publikacji 2014-08-21
Data zakończenia 2014-08-28 10:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 11
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 279022 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 153000001, 156000004, 151000009, 152000000, 154000002, 155000003, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych do stołówki szkolnej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 13 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Dostawy ziemniaków do stołówki. Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 na Zadanie nr 1 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 03212100 -1 ziemniaki 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Dostawy warzyw korzeniowych i bulwiastych oraz warzyw liściastych do stołówki Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 2 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 03221100 -7 warzywa korzeniowe i bulwiaste KOD CPV 03221300 - 9 warzywa liściaste 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Dostawy mrożonek warzywnych i innych przetworów mrożonych do stołówki Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 3 do niniejszej specyfikacji KOD CPV 15 33 11 70-9 warzywa mrożone 15 89 60 00-5 produkty głęboko mrożone 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Dostawy owoców tropikalnych do stołówki. Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 4 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 03222110 -7 owoce tropikalne KOD CPV 03222300-6 owoce, inne niż tropikalne 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich na stołówkę Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 5 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 15 81 10 00-6 Pieczywo 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 6 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne KOD CPV 15112000-6 drób KOD CPV 15131500-0 produkty drobiowe 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: Dostawa wędlin do stołówki . Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 7 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 15131130-5 wędliny 2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki . Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 8 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 15 80 00 00-6 różne produkty spożywcze 15 41 12 00-4 olej spożywczy 15 61 00 00-7 produkty przemiału ziarna 15 33 00 00-0 przetworzone owoce - warzywa 2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy: dostawy ryb i ryb przetworzonych do stołówki Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 9 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 15 20 00 00-0 ryby przetworzone i konserwowe 15 22 00 00-6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 2.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy: dostawy mleka i przetworów mlecznych do stołówki Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 10 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 15 50 00 00-3 produkty mleczarskie 15 54 00 00-5 produkty serowarskie 15 55 10 00-5 jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne. 2.11 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy: dostawy jaj do stołówki . Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 11 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 03 14 25 00-3 jaja 2.12 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy: dostawy świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do stołówki . Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 12 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 15 81 00 00- 9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciasta 2.13 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 dotyczy: Dostawy wyrobów garmażeryjnych do stołówki . Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 zadanie 13 do niniejszej specyfikacji. KOD CPV 15.00.00.00-8 15 89 42 00-3.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 11
Ulica ul. Legionu Puławskiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Puławy
Kod Pocztowy 24-100
Województwo lubelskie
Tel 81 8871202
Fax 81 8871203
Internet sp11.pulawy.pl
Regon 00125026500000
E-mail sp11@um.pulawy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: szkoła publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 13
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub wykażą, że posiadają gospodarstwo rolne (dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 r. Nr 50 poz. 291 ze zm.)
Wiedza Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli wykonawcy oświadczą , że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w tym postępowaniu wg formuły: spełnia / nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w tym postępowaniu wg formuły: spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w tym postępowaniu wg formuły: spełnia / nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w tym postępowaniu wg formuły: spełnia / nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w tym postępowaniu wg formuły: spełnia / nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania lub zwiększania ilości i wartości dostaw w sytuacjach, których zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia ( np. zmniejszenie stanów żywionych spowodowany słabym sezonem). Zamawiający nie będzie ponosił skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 2. W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Cena towaru określona w umowie, w czasie wykonywania zamówienia (w okresie obowiązywania umowy) może być korygowana (w górę lub w dół) na pisemny wniosek jednej ze stron, o wskaźnik zmiany cen żywności dotyczący przedmiotu zamówienia publikowany przez Główny Urząd Statystyczny (GUS) lub Wojewódzki Urząd Statystyczny (WUS) przedstawiany wraz z uzasadnieniem w formie pisemnej (wyciąg wskaźnika zmian cen z GUS lub WUS). Wskaźniki wzrostu cen żywności stanowią podstawę do wprowadzenia nowej ceny w formie aneksu do umowy na dostawy. Nowa cena obowiązuje od dnia podpisania aneksu do umowy z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić po 2 miesiącach od dnia podpisania umowy. Strony dopuszczają waloryzację jeżeli zmiana wskaźnika cen przekroczy 5%.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz sp11.pulawy.pl
Adres uzyskania siwz sp11.pulawy.pl
Data składania wniosków 28/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Legionu Puławskiego 8, 24-100 Puławy.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Rodzaj zam inny szkoła publiczna
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)