Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych WUM w podziale na pakiety, AEZ/S-153/2014

Data publikacji 2014-08-27
Data zakończenia 2014-09-08 11:30:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 285096 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301243007, 301251002, 301251105, 301251208, 301921129, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących w podziale na pakiety:
Pakiet 1: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących marki Canon na potrzeby Oficyny Wydawniczej WUM.
Pakiet 2: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących marki HP.
Pakiet 3: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących różnych producentów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach cenowych, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.3 do SIWZ.
3. Dostawy przedmiotu umowy odbywać się będą w oparciu o pisemne zamówienia, sporządzane przez Zamawiającego i przekazywane Wykonawcy.
4. Zamówienie, o którym mowa w ust. 3 zawierać będzie:
1) nazwę jednostki Zamawiającego,
2) numer umowy,
3) datę zamówienia,
4) rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia,
5) miejsce dostawy.
5. Zamówienie, o którym mowa ust. 3, będzie przekazane pocztą, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku przekazania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu fakt jego otrzymania.
6. Zamawianą partię przedmiotu umowy, Wykonawca dostarczy zgodnie z adresem wskazanym w zamówieniu tj.:
1) do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa,
2) lub bezpośrednio do jednostki organizacyjnej Zamawiającego określonej w zamówieniu o którym mowa w ust. 3,
w terminie do 7 dni od daty otrzymania zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w godzinach 8:30 - 14 :30.
7. Z uwagi na przeznaczenie materiałów eksploatacyjnych również do drukowania dokumentacji medycznej, Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, wyprodukowanych przez producenta sprzętu (wymienionych przez Zamawiającego w Załączniku 2.1 oraz opisanych w załącznikach 2.2 i 2.3 jako wymagany oryginalny materiał eksploatacyjny) i dostawy materiałów eksploatacyjnych równoważnych, dedykowanych do odpowiednich urządzeń drukujących i kopiujących (pozostałe pozycje Załączników nr 2.2, 2.3 Formularzy cenowych).
1) Przez oryginalny materiał eksploatacyjny Zamawiający rozumie produkty:
a) zalecane przez producenta urządzenia, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub podróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Materiały eksploatacyjne, które producent dopuszcza do użytku w produkowanych przez siebie urządzeniach i których używanie w szczególności nie powoduje cofnięcia lub naruszenia warunków gwarancji urządzenia danego producenta.
2) Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt:
a) fabrycznie nowy lub regenerowany, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym,
b) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania,
c) zapewniający wydajność co najmniej taką jak materiał eksploatacyjny oryginalny zalecany przez producentów sprzętu, potwierdzoną przez załączenie do oferty kart katalogowych, folderów, testów wydajnościowych lub innych dokumentów potwierdzających jakość i wydajność oferowanych materiałów eksploatacyjnych zgodnie z normami ISO/IEC 19572, 19758 i 24711 oraz ich pełną kompatybilność z urządzeniami drukującymi i kopiującymi do których materiały eksploatacyjne zostały wyszczególnione w Formularzach cenowych.
d) zapewniający wydruki odpowiadające kolorystyce uzyskiwanej z oryginalnego tuszu/tonera oraz zapewniający jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał eksploatacyjny oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, określony w formularzu cenowym,
e) zapewniający pełną współpracę z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem w sposób zgodny z systemem zastosowanym przez producenta urządzenia,
f) w żadnym stopniu nie naruszający praw patentowych ani innej własności intelektualnej,
g) w którym wszystkie części są nowe lub regenerowane, wytworzone w cyklu produkcyjnym.
3) Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu do których są przeznaczone oraz termin ważności.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE.
8. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych innych niż zalecane przez producenta sprzętu, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowany materiał eksploatacyjny:
1) posiada co najmniej takie same parametry techniczne, jakościowe, jak materiały eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2.1-2.3.
2) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu,
3) jest fabrycznie nowy,
4) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
5) pojemność/wydajność (ilość uzyskanych kopii) jest co najmniej taka sama jak produktów oryginalnych,
9. W przypadku awarii sprzętu z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązuje się do jego naprawy w autoryzowanym serwisie oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną uszkodzonego sprzętu, na skutek kwestionowanych materiałów eksploatacyjnych, wykona na własny koszt.
10. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy.
11. W przypadku trzeciej reklamacji dostarczonego w ramach jednego zamówienia równoważnego materiału eksploatacyjnego Wykonawca dostarczy materiał zalecany przez producenta urządzenia drukującego lub kopiującego.
12. Wykonawca w terminie 5 dni, po upływie terminu na wniesienie środków ochrony prawnej, (przed podpisaniem umowy) dostarczy do Działu Zamówień Publicznych:
1) zdjęcia, na płycie CD/DVD, w formacie JPEG, w rozmiarze nie mniejszym niż 200 x 200 pkt., wszystkich zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. Pliki zawierające fotografie muszą być nazwane oznaczeniami (symbolami) oferowanego materiału eksploatacyjnego (zgodnie z kolumną 2 tabeli.). W przypadku zmiany przez producenta wyglądu opakowania w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć uaktualnione zdjęcie nie później niż na 5 dni roboczych przed dokonaniem dostawy materiałów w nowych opakowaniach. Niedostarczenie aktualnych zdjęć w w/w terminie skutkować będzie nieprzyjęciem dostawy.
2) zestawienie, na płycie CD/DVD, w formacie w formacie .xls lub .csv, 13. Miejsce dostawy:
Sekcja Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM,
ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa
Tel.: 022 572-02-96 lub inne miejsce, wskazane w zamówieniu. Dostawy do innych miejsc stanowić będą nie więcej niż 4% wszystkich dostaw. W przypadku dostaw do innych miejsc wykonawca z fakturą dostarczy potwierdzenie odbioru dostawy.

Opis

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących w podziale na pakiety:
Pakiet 1: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących marki Canon na potrzeby Oficyny Wydawniczej WUM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
3.Dostawy przedmiotu umowy odbywać się będą w oparciu o pisemne zamówienia, sporządzane przez Zamawiającego i przekazywane Wykonawcy.
4.Zamówienie, o którym mowa w ust. 3 zawierać będzie:
1)nazwę jednostki Zamawiającego,
2)numer umowy,
3)datę zamówienia,
4)rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia,
5)miejsce dostawy.
5.Zamówienie, o którym mowa ust. 3, będzie przekazane pocztą, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku przekazania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu fakt jego otrzymania.
6.Zamawianą partię przedmiotu umowy, Wykonawca dostarczy zgodnie z adresem wskazanym w zamówieniu tj.:
1)do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa,
2)lub bezpośrednio do jednostki organizacyjnej Zamawiającego określonej w zamówieniu o którym mowa w ust. 3,
w terminie do 7 dni od daty otrzymania zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w godzinach 8:30 - 14 :30.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących w podziale na pakiety:
Pakiet 2: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących marki HP.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ.
3.Dostawy przedmiotu umowy odbywać się będą w oparciu o pisemne zamówienia, sporządzane przez Zamawiającego i przekazywane Wykonawcy.
4.Zamówienie, o którym mowa w ust. 3 zawierać będzie:
1)nazwę jednostki Zamawiającego,
2)numer umowy,
3)datę zamówienia,
4)rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia,
5)miejsce dostawy.
5.Zamówienie, o którym mowa ust. 3, będzie przekazane pocztą, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku przekazania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu fakt jego otrzymania.
6.Zamawianą partię przedmiotu umowy, Wykonawca dostarczy zgodnie z adresem wskazanym w zamówieniu tj.:
1)do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa,
2)lub bezpośrednio do jednostki organizacyjnej Zamawiającego określonej w zamówieniu o którym mowa w ust. 3,
w terminie do 7 dni od daty otrzymania zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w godzinach 8:30 - 14:30.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących w podziale na pakiety:
Pakiet 3: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących różnych producentów.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ.
3.Dostawy przedmiotu umowy odbywać się będą w oparciu o pisemne zamówienia, sporządzane przez Zamawiającego i przekazywane Wykonawcy.
4.Zamówienie, o którym mowa w ust. 3 zawierać będzie:
1)nazwę jednostki Zamawiającego,
2)numer umowy,
3)datę zamówienia,
4)rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia,
5)miejsce dostawy.
5.Zamówienie, o którym mowa ust. 3, będzie przekazane pocztą, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku przekazania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu fakt jego otrzymania.
6.Zamawianą partię przedmiotu umowy, Wykonawca dostarczy zgodnie z adresem wskazanym w zamówieniu tj.:
1)do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa,
2)lub bezpośrednio do jednostki organizacyjnej Zamawiającego określonej w zamówieniu o którym mowa w ust. 3,
w terminie do 7 dni od daty otrzymania zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w godzinach 8:30 - 14 :30.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-091
Województwo mazowieckie
Tel 22 5720366
Fax 22 5720363
Internet www.wum.edu.pl
Regon 00028891700000
E-mail aez@am.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1.Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet 1: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych). Pakiet 2: 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) Pakiet 3: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych) 2.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty; 3.Wykonawca może wnieść wadium w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823 5.Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6.Warunki zwrotu i utraty wadium określone są w art. 46 ustawy.
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w zakresie zaoferowanych produktów o których mowa w Rozdziale III ust 7 pkt 2) Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego; Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie dostarczenie razem z ofertą, kart katalogowych, folderów, testów wydajnościowych lub innych dokumentów potwierdzających jakość i wydajność oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych oraz ich pełną kompatybilność z urządzeniami dla których Zamawiający wyszczególnił symbole oryginalnych materiałów eksploatacyjnych w Formularzach cenowych (2.2, 2.3 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia wydruków ze strony internetowej producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych. Uwaga! W przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wycofanych z produkcji lub wyprodukowanych przed wejściem w życie ww. norm lub dla których producent materiałów eksploatacyjnych ich nie stosował, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia potwierdzającego, że wydajność zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1)wycofania z dystrybucji oferowanego materiału eksploatacyjnego i zastąpienia go materiałem eksploatacyjnym należącym do tej samej linii produktowej, dedykowanym do takich samych urządzeń drukujących lub kopiujących, o parametrach co najmniej takich, jak materiał eksploatacyjny oferowany, za cenę nie wyższą niż zaoferowana w postępowaniu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wum.edu.pl
Adres uzyskania siwz Warszawski Uniwersytet Medyczny, Budynek Rektoratu, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 309
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Warszawski Uniwersytet Medyczny, Budynek Rektoratu, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 309
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)