Rozbudowa posiadanej przez Bank platformy VoIP poprzez dostawę i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania i obsługi ruchu telefonicznego w Contact Center Banku Gospodarstwa Krajowego (Systemu CC). Sygn. BZP/92/DI/2013

Data publikacji 2014-09-17
Data zakończenia 2014-09-30 11:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyposażenie centrali,
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 309288 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 795120006, 484450009, 453140001, 325410007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanej przez Zamawiającego platformy VoIP poprzez dostawę i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania i obsługi ruchu telefonicznego w Contact Center Banku Gospodarstwa Krajowego (System CC); realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej wraz z przygotowaniem projektu technicznego Systemu CC i dokumentacji projektowej;
2) wdrożenie Systemu CC, obejmujące dostawę, instalację i konfigurację oprogramowania oraz integrację Systemu CC z funkcjonującym u Zamawiającego systemem telefonicznym, a także udzielenie lub zapewnienie udzielenia niezbędnych licencji;
3) opracowanie dokumentacji powdrożeniowej i przeprowadzenie warsztatowego przekazania wiedzy z zakresu użytkowania Systemu CC (dla nie więcej niż 25 osób), dla 3 administratorów IT Systemu CC oraz dla 2 administratorów bezpieczeństwa Systemu CC;
4) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego w okresie 36 miesięcy od podpisania przez Strony bez uwag Protokołu Odbioru Końcowego Systemu CC, w tym do 90 roboczogodzin Nadzoru autorskiego, w ramach którego Wykonawca będzie realizował prace związane z modyfikacją Systemu CC;
5) przeprowadzanie, w okresie gwarancyjnym, warsztatów dla administratorów IT Systemu CC (nie więcej niż 2 osoby w całym okresie gwarancyjnym), na podstawie zlecenia składanego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Ulica Al. Jerozolimskie 7
Nr domu 7
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-955
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 599 80 48
Fax +48 22 596 59 05
Internet www.bgk.com.pl
Regon 00001731900000
E-mail m.sledzewska@bgk.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 48
Wadium 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) . 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 29 października 2014 r. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 30 września 2014 r. o godz. 11:00. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spośród głównych dostaw i usług, należycie wykonał: - jedno (1) zamówienie, którego przedmiotem było wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania i obsługi ruchu telefonicznego (systemu CC), o wartości zamówienia nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. 2) Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek opisany w ust. 1 powyżej winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że jest partnerem producenta systemów telefonicznych HiPath. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, partnerem producenta systemów telefonicznych HiPath musi być przynajmniej jeden z tych Wykonawców (odpowiednią informację należy zawrzeć w oświadczeniu). Zamawiający dopuszcza, w sytuacji, gdy składający samodzielnie ofertę Wykonawca nie jest partnerem producenta systemów telefonicznych HiPath, wskazanie - jako podwykonawcy, który wykonywać będzie usługi związane z integracją Systemu CC z centralą telefoniczną Zamawiającego - firmy posiadającej status partnerski. W takim przypadku w oświadczeniu należy podać dane pozwalające na identyfikację tego podwykonawcy. b) Oświadczenie, że Wykonawca lub podmiot, który świadczyć będzie usługi serwisowe, posiada certyfikację ISO 9001 w zakresie świadczenia serwisu i wsparcia systemów HiPath
Inne dokumenty I. FORMULARZ OFERTY TECHNICZNEJ: W celu wykazania, że oferowany przez Wykonawcę System Contact Center odpowiada parametrom technicznym określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego Formularza oferty technicznej (FOT) - wg załącznika nr 2.1. do SIWZ. Wykonawca wypełnia ostatnią kolumnę FOT (oznaczoną S-D), wstawiając w każdym wierszu symbol (wartość) >S< lub >D<; >S< - oznacza, że daną funkcjonalność oferowany System CC posiada w standardzie; >D< - oznacza, że dana funkcjonalność spełnia wymaganie dedykowane, które oferowany System CC będzie posiadał w wyniku modyfikacji. Podane przez Wykonawcę w FOT wartości >S< i >D< stanowić będą podstawę oceny oferty w kryterium nr 2, zgodnie z zapisami w cz. XVII SIWZ. II. Jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. III. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, załączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy dla ustanowionego przez siebie pełnomocnika.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) w zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy (za wyjątkiem terminu obowiązywania niniejszej Umowy) lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; 2) w zakresie przedłużenia terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu wykonania Umowy o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym; b) Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania Umowy; W przypadku, gdy przedłużenie terminu realizacji Umowy będzie następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiada, wysokość Wynagrodzenia Wykonawcy może zostać obniżona o kwotę kar, które Wykonawca jest zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za takie opóźnienie. c) w przypadku wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o okres 1 roku; d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); e) w zakresie podwykonawstwa, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę; f) konieczność zmiany postanowień Umowy, w szczególności w zakresie zmiany terminów realizacji Umowy lub zasad współpracy, w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy. Wszystkie powyższe postanowienia opisane w ustępie poprzedzającym stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności. 4) Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Wymagania techniczne, które spełnia oferowany system
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.bgk.com.pl
Adres uzyskania siwz Bank Gospodarstwa Krajowego, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowy Świat 6/12 (CBF), wejście C, II piętro, pok. 263.
Data składania wniosków 30/09/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Bank Gospodarstwa Krajowego, Kancelaria Ogólna (dla Biura Zamówień Publicznych), Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe PODWYKONAWCY: 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu >Oferta<) części zamówienia (zakresu), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 3. Przez powierzenie części zamówienia podwykonawcom rozumie się w szczególności powierzenie świadczenia usług serwisowych producentowi urządzeń. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: P. Anna Iwasińska, Biuro Zamówień Publicznych, tel. + 48 22 522 9542, faks: +48 22 596 59 05 e- mail: anna.iwasinska@bgk.com.pl INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY: 1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy. 2. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców działających wspólnie przedłożenia umowy regulującej ich współpracę, najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonanie zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed zawarciem Umowy, przedłożenia szczegółowego formularza cenowego zawierającego oprócz podanych w ofercie cen brutto także wartości netto i wartość podatku VAT. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed jej zawarciem. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy dokument(y) poświadczające, że firma, która świadczyć bedzie usługi serwisowe, posiada certyfikację ISO 9001 lub równoważną w zakresie świadczenia serwisu i wsparcia technicznego. 6. Dokument(y), o których mowa w ust. 5, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą >za zgodność z oryginałem<, przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego pełnomocnika). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie. 7. Gdyby Wykonawca nie dostarczył dokumentów, o których mowa w ust. 5, Zamawiający uzna, że Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)