Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Ulica |
Al. Jerozolimskie 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-955
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 599 80 48
|
Fax |
+48 22 596 59 05
|
Internet |
www.bgk.com.pl
|
Regon |
00001731900000
|
E-mail |
m.sledzewska@bgk.com.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
48
|
Wadium |
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) .
2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 29 października 2014 r. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 30 września 2014 r. o godz. 11:00.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
nie dotyczy
|
Wiedza |
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spośród głównych dostaw i usług, należycie wykonał:
- jedno (1) zamówienie, którego przedmiotem było wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania i obsługi ruchu telefonicznego (systemu CC), o wartości zamówienia nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.
2) Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek opisany w ust. 1 powyżej winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców
|
Potencjał |
nie dotyczy
|
Zdolne |
nie dotyczy
|
Sytuacja |
nie dotyczy
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy, że jest partnerem producenta systemów telefonicznych HiPath.
W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, partnerem producenta systemów telefonicznych HiPath musi być przynajmniej jeden z tych Wykonawców (odpowiednią informację należy zawrzeć w oświadczeniu).
Zamawiający dopuszcza, w sytuacji, gdy składający samodzielnie ofertę Wykonawca nie jest partnerem producenta systemów telefonicznych HiPath, wskazanie - jako podwykonawcy, który wykonywać będzie usługi związane z integracją Systemu CC z centralą telefoniczną Zamawiającego - firmy posiadającej status partnerski. W takim przypadku w oświadczeniu należy podać dane pozwalające na identyfikację tego podwykonawcy.
b) Oświadczenie, że Wykonawca lub podmiot, który świadczyć będzie usługi serwisowe, posiada certyfikację ISO 9001 w zakresie świadczenia serwisu i wsparcia systemów HiPath
|
Inne dokumenty |
I. FORMULARZ OFERTY TECHNICZNEJ:
W celu wykazania, że oferowany przez Wykonawcę System Contact Center odpowiada parametrom technicznym określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego Formularza oferty technicznej (FOT) - wg załącznika nr 2.1. do SIWZ.
Wykonawca wypełnia ostatnią kolumnę FOT (oznaczoną S-D), wstawiając w każdym wierszu symbol (wartość) >S< lub >D<;
>S< - oznacza, że daną funkcjonalność oferowany System CC posiada w standardzie;
>D< - oznacza, że dana funkcjonalność spełnia wymaganie dedykowane, które oferowany System CC będzie posiadał w wyniku modyfikacji.
Podane przez Wykonawcę w FOT wartości >S< i >D< stanowić będą podstawę oceny oferty w kryterium nr 2, zgodnie z zapisami w cz. XVII SIWZ.
II. Jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
III. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, załączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy dla ustanowionego przez siebie pełnomocnika.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) w zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy (za wyjątkiem terminu obowiązywania niniejszej Umowy) lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
2) w zakresie przedłużenia terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:
a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu wykonania Umowy o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym;
b) Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania Umowy;
W przypadku, gdy przedłużenie terminu realizacji Umowy będzie następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiada, wysokość Wynagrodzenia Wykonawcy może zostać obniżona o kwotę kar, które Wykonawca jest zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za takie opóźnienie.
c) w przypadku wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o okres 1 roku;
d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
e) w zakresie podwykonawstwa, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę;
f) konieczność zmiany postanowień Umowy, w szczególności w zakresie zmiany terminów realizacji Umowy lub zasad współpracy, w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia opisane w ustępie poprzedzającym stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
4) Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Wymagania techniczne, które spełnia oferowany system
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bgk.com.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Bank Gospodarstwa Krajowego, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowy Świat 6/12 (CBF), wejście C, II piętro, pok. 263.
|
Data składania wniosków |
30/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Bank Gospodarstwa Krajowego,
Kancelaria Ogólna (dla Biura Zamówień Publicznych),
Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Informacje dodatkowe |
PODWYKONAWCY:
1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu >Oferta<) części zamówienia (zakresu), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
3. Przez powierzenie części zamówienia podwykonawcom rozumie się w szczególności powierzenie świadczenia usług serwisowych producentowi urządzeń.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
P. Anna Iwasińska, Biuro Zamówień Publicznych, tel. + 48 22 522 9542, faks: +48 22 596 59 05 e- mail: anna.iwasinska@bgk.com.pl
INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY:
1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
2. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców działających wspólnie przedłożenia umowy regulującej ich współpracę, najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonanie zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed zawarciem Umowy, przedłożenia szczegółowego formularza cenowego zawierającego oprócz podanych w ofercie cen brutto także wartości netto i wartość podatku VAT.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed jej zawarciem.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy dokument(y) poświadczające, że firma, która świadczyć bedzie usługi serwisowe, posiada certyfikację ISO 9001 lub równoważną w zakresie świadczenia serwisu i wsparcia technicznego.
6. Dokument(y), o których mowa w ust. 5, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą >za zgodność z oryginałem<, przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego pełnomocnika). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie.
7. Gdyby Wykonawca nie dostarczył dokumentów, o których mowa w ust. 5, Zamawiający uzna, że Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp
|