1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, nieużywanych i kompletnych mebli biurowych, elementów wyposażenia wnętrz oraz wykonanie zabudów meblowych wraz z dostawą i montażem sprzętu AGD dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń w obiektach EC1. Rzuty pomieszczeń oraz widoki zabudów i rysunki detali stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble oraz elementy wyposażenia wnętrz cechowały się wysoką jakością wykonania.
3. Poszczególne rodzaje mebli muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, okucia i inne).
4. Poszczególne rodzaje mebli muszą spełniać wymagana higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi
lub europejskimi (klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1).
5. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych
dla danego produktu.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w następujących częściach:
część 1 Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach mebli biurowych - foteli wymienionych w części 1 załącznika nr 6 do SIWZ;
część 2 Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach mebli biurowych wymienionych w części 2 załącznika
nr 6 do SIWZ; Zamawiający informuje, że obecnie użytkowane meble mają okleinę o wybarwieniu grusza polna wg palety barw firmy Kronopol, Zamawiający wymaga, aby meble oznaczone symbolami: BP, BN, SK, SP, SBP, PDB, SA, SU1, RA, SUD1, SA2, SA2L, SA3, na2, na2L, NA, SA4, SA5, M, SUD, se1, se2, se3, se4, se5, se6 posiadały wybarwienie identyczne lub bardzo podobne do wybarwienia mebli już posiadanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru wybarwienia okleiny ww. mebli po podpisaniu umowy z wykonawcom zgodnie z §2 ust. 5 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik
nr 3 do SIWZ
część 3 Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach mebli oraz wykonanie zabudów wraz z montażem wyposażenia i sprzętu AGD wymienionych w części 3 załącznika nr 6 do SIWZ; w ramach tej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zabudów meblowych kuchennych w S1 i w budynku Siedziby, wraz z podłączeniem wody, kanalizacji i wykonaniem instalacji elektrycznych podświetlenia LED pod szafkami wiszącymi, zasilanych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz zabudowaniem i podłączeniem sprzętów AGD. W przypadku zabudowy w S1 także zmianę lokalizacji bojlera (przeniesienie ze ściany na ściankę boczną szafki kuchennej pod zlewem) Wszystkie przedłużenia instalacji m.in. wężyki do baterii zlewozmywakowych, podłączenia odpływów do rur kanalizacyjnych, przewody, transformatory i włączniki oświetlenia LED są integralną częścią zamówienia i Wykonawca jest zobowiązany je dostarczyć i zainstalować oraz udzielić na nie gwarancji w ramach wynagrodzenia.
część 4 Zamówienie obejmuje dostawę, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach mebli i wyposażenia biurowego wymienionego w części 4 załącznika nr 6 do SIWZ;
Część 5 Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach mebli wymienionych w części 5 załącznika nr 6 do SIWZ;
7. Wszystkie podane wymiary pomieszczeń są wymiarami orientacyjnymi, wybrany w niniejszym postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dokonać na własny koszt i ryzyko obmiarów pomieszczeń, w których będzie dokonywał zabudów.
8. Wykonawca wraz z meblami dostarczy instrukcje użytkowania, czyszczenia i konserwacji zgodnie z którymi należy postępować aby utrzymać warunki gwarancji.
9. Szczegółowe warunki realizacji dostawy, wykonania zabudów oraz warunki płatności znajdują się w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ.
OpisZamówienie obejmuje dostawę, montaż, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach mebli biurowych - foteli wymienionych w części 1 załącznika nr 6 do SIWZ;Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach mebli biurowych wymienionych w części 2 załącznika
nr 6 do SIWZ; Zamawiający informuje, że obecnie użytkowane meble mają okleinę o wybarwieniu grusza polna wg palety barw firmy Kronopol, Zamawiający wymaga, aby meble oznaczone symbolami: BP, BN, SK, SP, SBP, PDB, SA, SU1, RA, SUD1, SA2, SA2L, SA3, na2, na2L, NA, SA4, SA5, M, SUD, se1, se2, se3, se4, se5, se6 posiadały wybarwienie identyczne lub bardzo podobne do wybarwienia mebli już posiadanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru wybarwienia okleiny ww. mebli po podpisaniu umowy z wykonawcom zgodnie z §2 ust. 5 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik
nr 3 do SIWZZamówienie obejmuje dostawę, montaż, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach mebli oraz wykonanie zabudów wraz z montażem wyposażenia i sprzętu AGD wymienionych w części 3 załącznika nr 6 do SIWZ; w ramach tej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zabudów meblowych kuchennych w S1 i w budynku Siedziby, wraz z podłączeniem wody, kanalizacji i wykonaniem instalacji elektrycznych podświetlenia LED pod szafkami wiszącymi, zasilanych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz zabudowaniem i podłączeniem sprzętów AGD. W przypadku zabudowy w S1 także zmianę lokalizacji bojlera (przeniesienie ze ściany na ściankę boczną szafki kuchennej pod zlewem) Wszystkie przedłużenia instalacji m.in. wężyki do baterii zlewozmywakowych, podłączenia odpływów do rur kanalizacyjnych, przewody, transformatory i włączniki oświetlenia LED są integralną częścią zamówienia i Wykonawca jest zobowiązany je dostarczyć i zainstalować oraz udzielić na nie gwarancji w ramach wynagrodzenia.Zamówienie obejmuje dostawę, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach mebli i wyposażenia biurowego wymienionego w części 4 załącznika nr 6 do SIWZ;Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach mebli wymienionych w części 5 załącznika nr 6 do SIWZ; |