Zakup oprogramowania na potrzeby Ministerstwa Finansów

Data publikacji 2014-10-14
Data zakończenia 2014-10-23 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 340866 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12) w miejsce wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie następującego oprogramowania lub oprogramowania równoważnego (oferowanie produktów równoważnych nie dotyczy upgrade i aktualizacji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania.
1) ACUNETIX Web Vulnerability Scanner Enterprise - Perpetual wraz ze wsparciem na 2 lata oprogramowania w ilości 1 licencji, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 1 stanowisku,
2) Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova XMLSPy 2011 Enterprise Edition w ilości 19 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 19 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 19 stanowiskach,
3) Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova XMLSpy 2005 Enterprise Edition w ilości 2 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2 stanowiskach,
4) Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova XMLSpy 2011 Professional Edition w ilości 22 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 22 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 22 stanowiskach,
5) Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova MissionKit 2013 Enterprise Edition w ilości 2 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2 stanowiskach,
6) Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova StyleVision 2011 Enterprise Edition w ilości 2 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2 stanowiskach,
7) Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova MissionKit 2007 for Professional XML Developers w ilości 5 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 5 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 5 stanowiskach,
8) Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova StyleVision 2013 Enterprise Edition w ilości 1 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 1 stanowisku,
9) Prezi Pro Teams w ilości 10 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 10 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 10 stanowiskach,
10) Password Policy Enforcer w ilości 2400 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2400 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2400 stanowiskach,
11) Aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Enterprise Architect 10 w ilości 46 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 46 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 46 stanowiskach,
zwanych dalej Oprogramowaniem.
2. Oprogramowanie powinno zostać dostarczone w wersji najnowszej na moment składania ofert.
3. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze dostarczenie oprogramowania drogą elektroniczną będzie zobowiązany do zapewnienia dostępu do zasobów internetowych w celu pobrania oprogramowania oraz do dostarczenia kodów/kluczy do tegoż oprogramowania.
4. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych do licencji oprogramowania określonych powyżej. Równoważność dotyczy zakupu nowych licencji. Równoważność oznacza, że:
1) oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać z oprogramowaniem, sprzętem funkcjonującym u Zamawiającego tj; Windows XP, Windows 7, Office 2010- 2013;
2) oprogramowanie równoważne musi zapewniać pełną funkcjonalną zamienność produktu z produktem zamawianym, posiadać co najmniej takie same parametry techniczne i funkcjonalne,
3) warunki licencji oprogramowania równoważnego w każdym aspekcie licencjonowania muszą być nie gorsze niż licencje oprogramowania określone powyżej,
4) warunki i zakres subskrypcji licencji dla oprogramowania równoważnego muszą być nie gorsze niż dla oprogramowania zamawianego
5. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do obowiązków Wykonawcy należy udowodnienie, że funkcjonalność oferowanego oprogramowania jest równoważna w stosunku do oprogramowania opisanego w powyżej przez Zamawiającego.
6. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny musi udowodnić spełnienie wszystkich warunków określonych powyżej. W tym celu:
1) załączy do oferty opisy zawierające szczegółowe dane oferowanego oprogramowania równoważnego,
2) przed zawarciem Umowy dokona wspólnie z Zamawiającym instalacji i testowania oprogramowania równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego,
3) w ramach wynagrodzenia przeszkoli użytkowników w zakresie podstaw obsługi programu, programowania w nim oraz wykonywania obliczeń w przeciągu 1 miesiąca od dnia zawarcia Umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Ulica ul. Świętokrzyska 12
Nr domu 12
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-916
Województwo mazowieckie
Tel 22 694 45 06
Fax 22 694 52 68
Internet www.mf.gov.pl
Regon 00000221700000
E-mail wzp@mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, i brak podstaw do wykluczenia.
Wiedza Warunek, zgodnie z przepisami ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże w wykazie oraz złoży poświadczenia, na wykonanie, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw oprogramowania, każda o wartości większej bądź równej (brutto): w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W zakresie podwykonawstwa: a) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - o ile dotyczy, b) podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa a art. 22 ust. 1 Ustawy - o ile dotyczy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy; 3) niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 4) w zakresie Terminu realizacji Umowy, gdy producent wprowadza nowe wersje (charakteryzujące się wyższymi parametrami) zamawianego Oprogramowania; 5) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy. 2. Wprowadzenie zmian postanowień Umowy wymaga: 1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.mf.gov.pl
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Finansów Biuro Administracyjne, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa
Data składania wniosków 23/10/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Ministerstwo Finansów Biuro Administracyjne, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, pokój 1202
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)