Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Równe szanse na starcie- przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Psary

Data publikacji 2014-10-14
Data zakończenia 2014-10-23 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Psarach
Miejscowość Psary
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 340926 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 324200003, 302321304, 482000000, 483000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu Równe szanse na starcie- przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Psary. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ i obejmuje w szczególności dostawę:a) komputer PC AiO - sztuk 89,b) Laptop - sztuk 42, c) Szafka krosownicza z dodatkową półką - sztuk 5, d) Router - sztuk 5, e) Switch - sztuk 5, f) Acces Point - sztuk 5, g) UPS - sztuk 5,h) Drukarka - sztuk 5.), 3. Stacje robocze oraz 12 laptopów mają zostać zamontowane w 5 szkołach podstawowych/ gimnazjach zlokalizowanych na terenie gminy Psary zgodnie z wykazem placówek zamieszczonym w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, 30 laptopów należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 4. W każdej ze szkół we wskazanym przez Dyrektora placówki pomieszczeniu należy dokonać naściennego montażu szafki krosowniczej, instalacji i konfiguracji wszystkich elementów sieciowych, konfiguracji wszystkich komputerów PC i laptopów umożliwiających pracę w sieci WiFi. 5. Konfiguracja poszczególnych sieci Wi-Fi ma umożliwiać dostęp do sieci tylko i wyłącznie komputerom dostarczanym w ramach zamówienia do poszczególnej placówki. 6. W ramach dostawy Wykonawca dostarczy wszystkie elementy łączące (patchcordy etc.) niezbędne do prawidłowego montażu.
7. Sprzęt dostarczony do Zamawiającego musi być nowy, nieużywany i sprzedany poprzez oficjalny kanał dystrybucji na rynek Polski. Zamawiający ma prawo zweryfikować czy Wykonawca pozyskał sprzęt poprzez oficjalny kanał dystrybucji. W tym celu Wykonawca ma obowiązek udostępnić kontakt do Dystrybutora sprzętu na rynek Polski. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był w oryginalnie zapakowanych kartonach, wolny od wad fizycznych i prawnych. 9. Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych, nośniki ze sterownikami oprogramowania oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. 10. Do wszystkich sprzętów należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 11. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu komputerowego własnym transportem i na własny koszt. 12. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy: dostarczyć harmonogram terminowo - rzeczowo - finansowy realizacji zadania. Harmonogram ma umożliwić Zamawiającemu bieżący monitoring postępów w realizacji zadania oraz ułatwić rozliczanie zgodnie z wymogami programu (i  instytucji zarządzającej) z którego Gmina uzyskała dofinansowanie.
13. Ilekroć w przedmiocie zamówienia występuje nazwa konkretnego produktu lub określenia sugerujące nazwy konkretnych firm - należy uznać, iż podano produkt przykładowy, a zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w przedmiocie zamówienia. 14. W zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać ustawy o prawie autorskim i o prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres co najmniej 60 miesięcy (począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli stron)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy w Psarach
Ulica ul. Malinowicka 4
Nr domu 4
Miejscowość Psary
Kod Pocztowy 42-512
Województwo śląskie
Tel 32 294 49 00 wew. 41
Fax 32 294 49 01
Internet www.psary.pl
Regon 00053724300000
E-mail urzad@psary.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakich żąda Zamawiający od Wykonawcy: 1. Formularz oferty wg zał. Nr 1. i 1a, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2. 4. Oświadczenie, że Wykonawca należy/ nie należy do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy wg zał. Nr 4. Oferta podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, w tym celu każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w części III.4. 2) Udział podmiotów trzecich: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać m.in.: dane pozwalające na identyfikację stron, zakres udostępnienia (np: w zakresie wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego), cel i czas udostępnienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający swoje zasoby. 2. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający może żądać od wykonawcy dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach określonych w części XXIII -Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz § 12 projektu umowy- załącznik nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.psary.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, II piętro pokój 211
Data składania wniosków 23/10/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary kancelaria ogólna-parter budynku
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt realizowany i dofinansowany w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne wynikających z art. 29 ust. 4 ustawy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)