Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
|
Ulica |
ul. Energetyczna 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
53-330
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 7987777
|
Fax |
071 7987714
|
Internet |
www.wroclaw.sa.gov.pl
|
E-mail |
janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/12/2014
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 4 000,00 zł złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Narodowym Banku Polskim Oddział we Wrocławiu nr 41 1010 1674 0003 9013 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. Z - 362 - 16/14 oraz numerem NIP Wykonawcy.
5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 - 14.30.
6. W ofercie wskazanym jest podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny).
7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (odpowiednio).
8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania specjalnych uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy
i doświadczenia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej co najmniej 1 projekt (usługę) w zakresie usług wdrożenia lub serwisu/rozbudowy podczas eksploatacji systemu SAP ERP, dla klienta o strukturze rozproszonej obejmującej co najmniej 20 jednostek w obszarach: zarządzanie i płacami, FI, FM, PSCD, BW.
|
Potencjał |
Nie dotyczy.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami, które będą osobiście wykonywały przedmiot zamówienia, w tym:
a) Główny Analityk - o następującym doświadczeniu minimalnym: udział w roli głównego analityka w minimum 1 projekcie informatycznym;
b) Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji
SAP - co najmniej 1 osoba o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu: udział w roli konsultanta lub programisty technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP w co najmniej 1 projekcie wdrożenia/utrzymania w zakresie modułu SAP FI w jednostce budżetowej lub 3 projektach wdrożenia/serwisu modułu SAP FI w innych jednostkach,
c) Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji
SAP - co najmniej 1 osoba o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu: udział w roli konsultanta lub programisty technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP w co najmniej 1 projekcie w zakresie wdrożenia/utrzymania modułu SAP FM w jednostce budżetowej,
d) Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji
SAP - co najmniej 1 osoba o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu: cross-modułowe doświadczenie projekcie wdrożenia/utrzymania w zakresie modułów SAP FI, FM, AA, MM, w przynajmniej jednej jednostce budżetowej,
e) Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji
SAP - co najmniej 1 osoba o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu: udział w roli konsultanta lub programisty technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP, w co najmniej 1 projekcie wdrożenia/utrzymania w zakresie modułu SAP CO;
f) Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji
SAP - co najmniej 1 osoba o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu: udział w roli konsultanta lub programisty technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP, w co najmniej 2 projektach w zakresie SAP HCM (w tym w szczególności: SAP HR PA, SAP HR PY, SAP PCP);
Uwaga: Role dla osób z pkt b), c) i e) mogą być łączone - Może to być jedna osoba. W pozostałych przypadkach muszą być różne osoby.
|
Sytuacja |
Nie dotyczy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1) zmiana postanowień Umowy będąca następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację Umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy;
2) zmiana Przedmiotu Umowy z uwagi na zmiany innych umów, których stroną jest Zamawiający, a które są związane z niniejszą Umową lub mają wpływ na jej realizację;
3) zmiana terminu realizacji Umowy z uwagi na zmiany innych terminów umów, których stroną jest Zamawiający, a które wykazują związek z niniejszą Umową lub mają wpływ na jej realizację;
4) w toku realizacji Umowy wyniknie potrzeba zaimplementowania oprogramowania własnego lub standardowego lub wykonania innej usługi, niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy, a których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy, wówczas termin może zostać przesunięty o czas trwania przeszkody,
5) zmiana terminu i zakresu realizacji Umowy z uwagi na przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
termin wykonania
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wroclaw.sa.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 - 333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 124, pok. 15
|
Data składania wniosków |
31/10/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 -330 Wrocław, ul. Energetyczna 4, Biuro Obsługi Interesanta, parter.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
60
|
Czy unieważnienie |
Nie
|