Opracowanie i wdrożenie w Zintegrowanym Systemie Rachunkowości i Kadr (ZSRK) funkcjonalności umożliwiających obsługę procesów finansowych i kadrowych sądów funkcjonalnych.

Data publikacji 2014-10-23
Data zakończenia 2014-10-31 10:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 353874 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722300006, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie i wdrożenie w Zintegrowanym Systemie Rachunkowości i Kadr (ZSRK) funkcjonalności umożliwiających obsługę procesów finansowych i kadrowych sądów funkcjonalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku do projektu umowy.
2. Sąd funkcjonalny to sąd rejonowy w którym, zgodnie z § 2 ust. 6) pkt b) ROZPORZĄDZENIA MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 19 grudnia 2012 r.
w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia gospodarki finansowej i działalności inwestycyjnej sądów powszechnych nie ma stanowiska dyrektora sądu, a zadania dyrektora sądu wykonuje dyrektor sądu okręgowego.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72230000 - 6 usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania, 72000000 - 5 usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania
4. Warunki realizacji zamówienia są określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Ulica ul. Energetyczna 4
Nr domu 4
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-330
Województwo dolnośląskie
Tel 071 7987777
Fax 071 7987714
Internet www.wroclaw.sa.gov.pl
E-mail janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/12/2014
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 4 000,00 zł złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Narodowym Banku Polskim Oddział we Wrocławiu nr 41 1010 1674 0003 9013 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. Z - 362 - 16/14 oraz numerem NIP Wykonawcy. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 - 14.30. 6. W ofercie wskazanym jest podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (odpowiednio). 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania specjalnych uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej co najmniej 1 projekt (usługę) w zakresie usług wdrożenia lub serwisu/rozbudowy podczas eksploatacji systemu SAP ERP, dla klienta o strukturze rozproszonej obejmującej co najmniej 20 jednostek w obszarach: zarządzanie i płacami, FI, FM, PSCD, BW.
Potencjał Nie dotyczy.
Zdolne Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami, które będą osobiście wykonywały przedmiot zamówienia, w tym: a) Główny Analityk - o następującym doświadczeniu minimalnym: udział w roli głównego analityka w minimum 1 projekcie informatycznym; b) Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP - co najmniej 1 osoba o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu: udział w roli konsultanta lub programisty technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP w co najmniej 1 projekcie wdrożenia/utrzymania w zakresie modułu SAP FI w jednostce budżetowej lub 3 projektach wdrożenia/serwisu modułu SAP FI w innych jednostkach, c) Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP - co najmniej 1 osoba o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu: udział w roli konsultanta lub programisty technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP w co najmniej 1 projekcie w zakresie wdrożenia/utrzymania modułu SAP FM w jednostce budżetowej, d) Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP - co najmniej 1 osoba o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu: cross-modułowe doświadczenie projekcie wdrożenia/utrzymania w zakresie modułów SAP FI, FM, AA, MM, w przynajmniej jednej jednostce budżetowej, e) Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP - co najmniej 1 osoba o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu: udział w roli konsultanta lub programisty technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP, w co najmniej 1 projekcie wdrożenia/utrzymania w zakresie modułu SAP CO; f) Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP - co najmniej 1 osoba o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu: udział w roli konsultanta lub programisty technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP, w co najmniej 2 projektach w zakresie SAP HCM (w tym w szczególności: SAP HR PA, SAP HR PY, SAP PCP); Uwaga: Role dla osób z pkt b), c) i e) mogą być łączone - Może to być jedna osoba. W pozostałych przypadkach muszą być różne osoby.
Sytuacja Nie dotyczy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiana postanowień Umowy będąca następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację Umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy; 2) zmiana Przedmiotu Umowy z uwagi na zmiany innych umów, których stroną jest Zamawiający, a które są związane z niniejszą Umową lub mają wpływ na jej realizację; 3) zmiana terminu realizacji Umowy z uwagi na zmiany innych terminów umów, których stroną jest Zamawiający, a które wykazują związek z niniejszą Umową lub mają wpływ na jej realizację; 4) w toku realizacji Umowy wyniknie potrzeba zaimplementowania oprogramowania własnego lub standardowego lub wykonania innej usługi, niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy, a których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy, wówczas termin może zostać przesunięty o czas trwania przeszkody, 5) zmiana terminu i zakresu realizacji Umowy z uwagi na przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin wykonania
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wroclaw.sa.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 - 333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 124, pok. 15
Data składania wniosków 31/10/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 -330 Wrocław, ul. Energetyczna 4, Biuro Obsługi Interesanta, parter.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 60
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)