Zapewnienie dostępu do Internetu dla beneficjentów oraz Centrów Integracji Cyfrowej w Gminach: Bierawa i Tarnów Opolski

Data publikacji 2014-10-24
Data zakończenia 2014-11-03 10:00:00
Instytucja Gmina Kluczbork
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 225009 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępu do internetu oraz świadczenie usługi dostępu do internetu dla Gmin: Bierawa i Tarnów Opolski

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część I: świadczenie usługi dostępu do Internetu dla Gminy Bierawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część II: świadczenie usługi dostępu do Internetu dla Gminy Tarnów Opolski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kluczbork
Ulica ul. Katowicka 1
Nr domu 1
Miejscowość Kluczbork
Kod Pocztowy 46-200
Województwo opolskie
Tel 077 4183864
Fax 077 418 22 30
Internet www.kluczbork.pl
Regon 00052570200000
E-mail um@kluczbork.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawaijący nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Zamiast powyższego zaświadczenia dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia: W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: a) dokumenty wymienione w punkcie III.4.2, III.4.4 oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców składa każdy Wykonawca, b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, c) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. d) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia. e) zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. f) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna); g) Jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony przy dołożeniu należytej staranności na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia. h) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia w rozumieniu Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, i) Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany osoby bądź zmiany miejsca zamieszkania (pobytu) Beneficjenta Ostatecznego Projektu. Liczba zmian lokalizacji będzie zależna od liczby zmiany lub przeprowadzki Beneficjentów Ostatecznych Projektu, j) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia parametrów technicznych usług transmisji danych, związaną z rozwojem funkcjonujących technologii i potrzeb zapewnienia kompatybilności z urządzeniami systemu i sprzętu użytkowników - w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów, bez zmiany wynagrodzenia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kluczbork.pl
Adres uzyskania siwz GMINA KLUCZBORK, ul. Katowicka 1, 46-200 KLUCZBORK
Data składania wniosków 03/11/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w Urzędzie Miejskim w Kluczborku ul. Katowicka 1, pok. nr 135 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)