Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku oraz testów diagnostycznych dla MSCZ w Pruszkowie

Data publikacji 2014-10-24
Data zakończenia 2014-11-03 11:00:00
Instytucja Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Okulary ochronne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 354946 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331416006, 331412002, 331571109, 734300005, 384231007, 331577002, 181420006, 331000001, 384120006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku oraz testów diagnostycznych dla MSCZ w Pruszkowie. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 Euro

Opis

Wyroby medyczne jednorazowego użytku (worek do dobowej zbiórki moczu 2000 ml, worek kolostomijny, cewnik zewnętrzny, wieszk do worka na mocz. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 EuroWyroby medyczne jednorazowego użytku ( maska twarzowe do aparatu Ambu rozmiar 5, filtr oddechowy antybakteryjny). Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 EuroMaski do aparatu Ambu rozmiar 6. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 EuroTesty diagnostyczne do wykrywania w moczu narkotyków i leków uzależniających. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 EuroElektroniczne aparaty do pomiaru ciśnienia tętniczego. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 EuroAparaty Ambu. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 EuroOkulary ochronne. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 EuroPulsoksymetry. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 EuroTermometry bezdotykowe. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 EuroStetoskopy. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207 000 Euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
Ulica ul. Partyzantów 2/4
Nr domu 2/4
Miejscowość Pruszków
Kod Pocztowy 05-802
Województwo mazowieckie
Tel 22 7391384
Fax 22 7391368
Internet www.tworki.eu
Regon 00068761700000
E-mail zp@tworki.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
Wiedza Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
Potencjał Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
Zdolne Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
Sytuacja Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Deklaracje zgodności CE oraz zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych - jeśli dotyczy. W przypadku braku obowiązku posiadania takiego dokumentu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie wymaganiu w/w dokumentu. 2. Dodatkowo oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 i 3 normy PN-EN 166 - dotyczy Części nr 7. 3. Dokumentacja techniczna w języku polskim, potwierdzająca wymagane parametry zamawianych wyrobów medycznych (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oryginał oraz jego tłumaczenie na język polski) oraz opisy i/lub ulotki.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany w umowie mogą być dokonane tylko w następujących przypadkach: 1) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą; 2) jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze Stron wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym umową, jest niemożliwe lub znacznie utrudnione; 3) zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze Stron, niezależnego od jej woli; 4) zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług (VAT), przy czym w razie wzrostu obciążeń podatkowych ulegnie wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia o wartość podwyższenia należności podatkowych Wykonawcy, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych kwota brutto zostanie zmniejszona o wartość umniejszenia należności podatkowych Wykonawcy; 5) obniżenia urzędowej ceny zbytu nabywanego wyrobu medycznego, w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej urzędowej ceny zbytu i nie wymaga aneksu do Umowy - dopuszcza się zmianę poprzez obniżenie cen nabywanych wyrobów medycznych; 6) obniżenia wysokości limitu finansowania dla grupy limitowej, do której należy nabywany wyrób, w przypadku nabywania od podmiotu będącego przedsiębiorcą prowadzącym obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej wysokości limitu finansowania i nie wymaga aneksu do Umowy - dopuszcza się zmianę poprzez obniżenie cen nabywanych wyrobów medycznych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.tworki.eu
Adres uzyskania siwz MSCZ, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków (budynek Dyrekcji, pok. nr 20)
Data składania wniosków 03/11/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce MSCZ, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków (budynek Dyrekcji, pok. nr 3 - Kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)