Dostawa druków

Data publikacji 2014-10-27
Data zakończenia 2014-11-04 13:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Pozostałe druki,
  • Formularze urzędowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 356470 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 228220008, 224580005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie druków (zwanych dalej także towarem) na potrzeby Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia druków spełniających wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do s.i.w.z. W załączniku tym określone zostały m.in.: ilości, gramatura, rodzaj nadruku oraz inne dodatkowe wymagania dotyczące towaru będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga następujących druków:1) druków z kartonu brązowego, format ~2 B-4, nadruk jednostronny, 35 000 sztuk, 2) druków z kartonu jednostronnie białego, format 2 B-4, nadruk jednostronny, 2 500 sztuk, 3) druków w bloczkach, format A-4, nadruk dwustronny, 700 bloczków po 100 sztuk, 4) druków w bloczkach, format A-5, nadruk dwustronny, 250 bloczków po 100 sztuk, 5) zwrotnych potwierdzeń odbioru, format A-6, nadruk jednostronny, 25 000 opakowań po 100 sztuk, 6) druków w bloczkach, format 2 A-4, nadruk dwustronny, 100 bloczków po 100 sztuk, 7) teczek z kartonu brązowego, format 2 B-4, nadruk dwustronny, 5 000 sztuk, 8) pasków kartonowych białych, wymiary: ~ 240 mm x 80 mm +/- 10 %, nadruk jednostronny, 500 opakowań po 100 sztuk, 9) książek 200 kartkowych, format A4, nadruk dwustronny, 30 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
Ulica ul. Krakowskie Przedmieście 76
Nr domu 76
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-950
Województwo lubelskie
Tel 81 47 81 625
Fax 81 47 81 625
Internet www.lublin-zachod.sr.gov.pl
Regon 06071231400000
E-mail zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc pięćset 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres Zamawiającego (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy ZP-2401-8/14) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 5 (ul. Krakowskie Przedmieście 76, Lublin) (uwaga: dokumentu wadialnego nie powinno się spinać z dokumentami stanowiącymi ofertę). Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 6. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego zatrzymania przez Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku.
Wiedza Warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni jako spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie główne dostawy rozumiane jako dwie umowy/dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez główną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę druków o wartości brutto co najmniej 50 000,00 zł wykonaną sukcesywnie (tj. w dostawach częściowych - ratalnych) na podstawie jednej umowy/jednego zamówienia. Przez wartość głównej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych druków w ramach jednej umowy. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców)
Potencjał Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku.
Zdolne Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku.
Sytuacja Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca powinien złożyć: a) wypełniony Formularz ofertowy, b) wypełniony Formularz cenowy, c) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wymóg dotyczący pełnomocnictwa odnosi się również do innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy), d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Składany dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca wskaże Zamawiającemu nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Ponadto, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może zażądać (w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania) przedstawienia stosownych dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, c) ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Do złożenia powyższych dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie udowodnią Zamawiającemu w sposób wystarczający (odpowiedni) dysponowania zasobami podmiotu trzeciego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmiany w następującym zakresie: a) W przypadku zmiany w trakcie obowiązywania Umowy stawki podatku VAT dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany kwoty podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy; b) maksymalnej wartości brutto Umowy w przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w lit. a) powyżej; c) zmiany osób wystepujących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego odpowiedzialnych za bieżące kontakty w sprawie realizacji Umowy; d) Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego o każdej zmianie podwykonawcy biorącego udział w realizacji niniejszej Umowy, czy też rezygnacji z podwykonawcy; e) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, o której mowa w lit. d) dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ma prawo odstąpienia od Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia ustaleń niniejszej Umowy, w szczególności narusza termin dostaw świadczeń częściowych, o których mowa w § 3 ust. 1, § 5 ust. 4 lub ust. 6 Umowy. Zamawiający ma prawo zrealizować uprawnienie do odstąpienia od Umowy z tego tytułu w terminie do 30 dni od dnia stwierdzenia przypadku nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę. 3. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej podpisanej przez obie strony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin wykonania dostawy częściowej
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.lublin-zachod.sr.gov.pl
Adres uzyskania siwz 20-950 Lublin, ul. Krakowskie przedmieście 76, pokój nr 131
Data składania wniosków 04/11/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Biuro Podawcze Sądu: Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 78 (pokój nr 1) albo przesłać na adres Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował dwa następujące kryteria: cena i termin wykonania dostawy częściowej. 2. Ocena w kryterium - cena brutto dokonana zostanie w następujący sposób: a) ocenie zostanie poddana cena ofertowa, czyli cena brutto za realizację całego zamówienia wynikająca ze złożonego Formularza cenowego, b) liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru: Kx = (Cmin ÷ Cx) x 95 pkt, gdzie: Kx - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena brutto za realizację całego zamówienia, Cmin - najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację zamówienia, Cx - cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia. 3. Ocena w kryterium - termin wykonania dostawy częściowej dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad: a) termin wykonania dostawy częściowej powinien być określany przez wskazanie liczby dni roboczych dla Zamawiającego, b) maksymalny termin wykonania dostawy częściowej wynosi 10 dni roboczych dla Zamawiającego, Oferta zawierająca dłuższy termin wykonania dostawy częściowej niż podany powyżej określony jako maksymalny zostanie odrzucona. c) liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru: Dx = (Tmin ÷ Tx) x 5 pkt, gdzie: Dx - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium termin dostawy częściowej, Tmin - najkrótszy termin wykonania dostawy częściowej wskazany w ofertach, Tx - termin wykonania dostawy częściowej dostawy wskazany w ofercie ocenianej. 4. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która w ocenie końcowej otrzyma najwyższą punktację. Ocena końcowa zostanie dokonana przez zsumowanie punktacji przyznanej ofercie w kryterium cena brutto i termin wykonania dostawy częściowej. 5. W celu obliczenia punktów, wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w liczbie przyznanych punktów. 6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. 7. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 8. Jeżeli cena oferty będzie się wydawać rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, w szczególności w zakresie:1) oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314); 2) pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. 9. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. 10.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w s.i.w.z i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)