Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkolenia komputerowego w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Skaryszew

Data publikacji 2014-10-27
Data zakończenia 2014-11-05 09:45:00
Instytucja Gmina Skaryszew
Miejscowość Skaryszew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 356682 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302300000, 483100004, 724000004, 503120005, 805331000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących etapów:
Etap 1 - dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją i konfiguracją w gospodarstwach domowych na terenie gminy Skaryszew w lokalizacji określonej w załączniku nr 2 do siwz, w tym:
40 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, które zostaną użyczone nieodpłatnie Beneficjentom Ostatecznym (gospodarstwom domowym wytypowanym do udziału w projekcie przez Zamawiającego) zamieszkałym na terenie gminy Skaryszew, składających się z komputera, monitora, klawiatury, myszki, listwy zasilającej oprogramowania komputerowego oraz programu antywirusowego itp. Zamawiający odpowiadać będzie za właściwy dobór gospodarstw domowych.
Etap 2 - Przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla 80 osób - członków gospodarstw domowych, które otrzymają sprzęt komputerowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie. Przedmiot zamówienia w zakresie przeprowadzenia szkoleń obejmuje w szczególności: 1. Organizację i przeprowadzenie szkoleń,2. Zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej, 3.Zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń.
Etap 3 - uruchomienie dostępu do szerokopasmowego Internetu w gospodarstwach domowych, które otrzymają sprzęt komputerowy wraz z kosztami łącza internetowego w gospodarstwach domowych w okresie od dnia zainstalowania komputerów do dnia 30.09.2015r.
Przyłączenie do sieci użytkowników końcowych (gospodarstw domowych) 40 szt. oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami.
Przedmiot zamówienia obejmuje: podłączenie, konfigurację oraz aktywację szerokopasmowego Internetu wraz z dostawą i instalacją niezbędnych urządzeń/zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej dla 40 gospodarstw domowych.
Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego odłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu.
Dodatkowe niezbędne urządzenia / zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca.
Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).
Brak limitów wysyłania i pobierania danych.
Dostępność usługi na poziomie 99%.
Parametry Internetu:
Klienci Indywidualni:
Transfer do komputera (down) dla Klientów indywidualnych- minimum 1Mb/s,
Transfer od komputera (up) - 256 Kb/s.

W ramach etapu Wykonawca zapewni wsparcie techniczne i obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń
w gospodarstwach domowych od dnia zainstalowania komputerów do dnia 30.09.2015r.
Okres świadczenia usługi do dnia 30.09.2015r.
Wsparcie i usługi serwisowe polegać będą na: -Diagnozowaniu usterek i awarii łącza internetowego oraz urządzeń na każde uzasadnione wezwanie użytkownika, -Serwisowaniu łącza internetowego i urządzeń w miejscu instalacji na każde uzasadnione wezwanie użytkownika, -Bezpośredni odbiór urządzeń z miejsca instalacji i przekazanie do serwisu w przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia usterki, -Udzielaniu poradnictwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach dotyczących użytkowania łącza internetowego i sprzętu - za pośrednictwem różnych środków komunikacji (infolinia telefoniczna, zgłoszenia internetowe).
Wsparcie udzielane będzie poprzez:
- rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwiązania problemu,
- zdalne przejęcie sesji użytkownika i rozwiązanie problemu,
- w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty
z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki/problemu na miejscu. Usterka musi być usunięta w ciągu dwóch dni roboczych.
W celu zapewnienia ciągłości dostępu do Internetu Wykonawca zobowiązuje się do konfiguracji, utrzymania, aktualizacji, naprawy, serwisowania i wymiany urządzeń / zestawów /oprogramowania będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zapewni Zamawiającemu, na czas trwania umowy, nieprzerwanie minimum 5 zapasowych urządzeń, które wykorzystywane będą przez Zamawiającego dla zapewnienia ciągłości dostępu do Internetu w przypadku awarii poszczególnych urządzeń zainstalowanych u Beneficjentów Ostatecznych.
Wykonawca ma obowiązek telefonicznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu awarii oraz planowanych przerwach w dostępie do usługi i przewidywanym czasie jej usunięcia. Wykonawca zapewni alarmowy kontakt z serwisem: telefonicznie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-15.00.
Etap 4 - dostawa, instalacja i konfiguracja w jednostkach podległych Gminie Skaryszew, określonych
w załączniku nr 3 do siwz, następującego sprzętu komputerowego:
a) 30 zestawów komputerowych
b) 24 laptopy
c) 14 drukarek
d) 30 UPS
e) innych urządzeń i elementów niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego w jednostkach podległych, tj. listwy zasilające, oprogramowania komputerowe oraz programy antywirusowe.
W ramach etapu Wykonawca zapewni wsparcie techniczne i obsługę serwisową urządzeń w jednostkach podległych gminie w okresie od dnia zainstalowania komputerów do dnia 30.09.2015r.
Okres świadczenia usługi do dnia 30.09.2015r.
Wsparcie i usługi serwisowe polegać będą na: -Diagnozowaniu usterek i awarii urządzeń na każde uzasadnione wezwanie użytkownika, -Serwisowanie urządzeń w miejscu instalacji na każde uzasadnione wezwanie użytkownika, -Bezpośredni odbiór urządzeń z miejsca instalacji i przekazanie do serwisu w przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia usterki, -Udzielanie poradnictwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach dotyczących użytkowania sprzętu - za pośrednictwem różnych środków komunikacji (infolinia telefoniczna, zgłoszenia internetowe).
Wsparcie udzielane będzie poprzez:
- rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwiązania problemu,
- zdalne przejecie sesji użytkownika i rozwiązanie problemu,
- w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty
z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki/problemu na miejscu. Usterka musi być usunięta w ciągu dwóch dni roboczych.
Wykonawca zapewni alarmowy kontakt z serwisem: telefonicznie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-15.00.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Skaryszew
Ulica ul. Słowackiego 6
Nr domu 6
Miejscowość Skaryszew
Kod Pocztowy 26-640
Województwo mazowieckie
Tel 48 610 30 89
Fax 48 610 30 89
Internet www.skaryszew.pl
Regon 67022338500000
E-mail m.ruszkowski@skaryszew.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium 1. Zamawiający żąda przed upływem terminu składania ofert wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Skaryszewie konto nr 86 9150 0009 0011 0839 2000 0010 z dopiskiem Wadium -Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Skaryszew.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia tj. co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda.
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń informatycznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dokumenty dotyczące zestawów komputerowych z monitorem, oprogramowaniem i urządzeniem odbiorczym dla gospodarstw domowych: a)Dokumentami potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 1 do siwz - opis przedmiotu zamówienia odnośnie następujących urządzeń: procesorów, pamięci operacyjnych, pamięci masowej, kary graficznej i karty dźwiękowej mogą być dołączone do oferty wydruki raportów z oprogramowania testującego lub wydruki zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, bądź wydruki ze strony internetowej producenta, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oprogramowania, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym - załączyć wydruk ze strony producenta oprogramowania, b) Oferowany sprzęt musi być produkowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną - załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu, Deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty, c) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, d) Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 - do oferty załączyć certyfikat lub wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org albo http://www.energystar. gov, e) Usługi serwisowe muszą być świadczone zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną oraz firma serwisująca musi posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty, k) Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 19dB - załączyć raport badawczy wystawiony przez niezależną, polską akredytowaną jednostkę, f) Monitor: Certyfikaty TCO 5.0, ISO 13406-2 lub ISO 9241 lub równoważne - załączyć do oferty. 2) Dokumenty dotyczące komputerów przenośnych z oprogramowaniem dla jednostek podległych: a) Dokumentami potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 1 do siwz - opis przedmiotu zamówienia odnośnie następujących urządzeń: procesorów, pamięci operacyjnych, pamięci masowej, kary graficznej i karty dźwiękowej mogą być dołączone do oferty wydruki raportów z oprogramowania testującego lub wydruki zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, bądź wydruki ze strony internetowej producenta, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,- Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oprogramowania, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym - załączyć wydruk ze strony producenta oprogramowania, b) Oferowany sprzęt musi być produkowany zgodnie z normą ISO9001 lub równoważną - załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu, c) Oferowany sprzęt musi być produkowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną - załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu, d) Deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty, e) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki, f) Certyfikat EnergyStar 5.2 - do oferty załączyć certyfikat albo wydruk ze strony www.energystar. gov lub http://www.eu-energystar.org g) Usługi serwisowe muszą być świadczone zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną oraz firma serwisująca musi posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2.Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 2) zmianę danych adresowych w przypadku ich zmiany, 3) zmianę osób wymienionych w § 14 umowy na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, 4) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadkach: 1) wystąpienia przestojów i opóźnień ze strony Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne niezależne od woli stron (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia. 4.W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt 4.1 i 4.2 Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania umowy na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.skaryszew.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Skaryszew ul. Słowackiego 6 26-640 Skaryszew
Data składania wniosków 05/11/2014
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Skaryszew, ul. Słowackiego 6. 26-640 Skaryszew, Sekretariat pok nr 16
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa: Społeczeństwo innowacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyforwemu -eInclusion
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)