Dostawa sprzętu komputerowego, skanera i oprogramowania

Data publikacji 2014-11-24
Data zakończenia 2014-12-02 10:00:00
Instytucja Biblioteka Śląska w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 243313 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Biblioteki Śląskiej: skanera A1 ze stanowiskiem komputerowym; stacji korektorskich, serwera kompresji, zewnętrznych dysków twardych; oprogramowania OCR dla serwera kompresji oraz oprogramowania OCR dedykowanego dla czcionki gotyckiej i pochodnych; kart rozszerzeń dla urządzeń aktywnych sieci.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących czterech częściach:
Część 1 - Skaner A1 ze stanowiskiem komputerowym.
Przedmiot zamówienia dla części 1 - obejmuje dostawę: 1 szt. skanera A1, 1 szt. stanowiska komputerowego.
Część 2 - Stacje korektorskie, serwer kompresji, zewnętrzne dyski twarde.
Przedmiot zamówienia dla części 2 - obejmuje dostawę: 4 szt. stacji korektorskich, 1 szt. serwera kompresji, 6 szt. zewnętrznych dysków twardych.
Część 3 - Oprogramowanie OCR dla serwera kompresji oraz oprogramowanie OCR dedykowane dla czcionki gotyckiej i pochodnych.
Przedmiot zamówienia dla części 3 - obejmuje dostawę: 1 szt. oprogramowanie OCR dla serwera kompresji oraz 1 szt. oprogramowania OCR dedykowanego dla czcionki gotyckiej i pochodnych.
Część 4 - Karty rozszerzeń dla urządzeń aktywnych sieci.
Przedmiot zamówienia dla części 4 - obejmuje dostawę: 2 szt. kart rozszerzeń dla urządzeń aktywnych sieci.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na realizację wybranych przez siebie części

Opis

Przedmiot zamówienia dla części 1 - obejmuje dostawę: 1 szt. skanera A1, 1 szt. stanowiska komputerowegoPrzedmiot zamówienia dla części 2 - obejmuje dostawę: 4 szt. stacji korektorskich, 1 szt. serwera kompresji, 6 szt. zewnętrznych dysków twardychPrzedmiot zamówienia dla części 3 - obejmuje dostawę: 1 szt. oprogramowanie OCR dla serwera kompresji oraz 1 szt. oprogramowania OCR dedykowanego dla czcionki gotyckiej i pochodnychPrzedmiot zamówienia dla części 4 - obejmuje dostawę: 2 szt. kart rozszerzeń dla urządzeń aktywnych sieci

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biblioteka Śląska w Katowicach
Ulica pl. Rady Europy 1
Nr domu 1
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-021
Województwo śląskie
Tel 032 2083875
Fax 032 2083720
Internet www.bs.katowice.pl
Regon 276878007
E-mail relis@bs.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Tak
Uprawnienie W związku z brakiem wymagań ustawowych Zamawiający nie oczekuje spełnienia tego warunku
Wiedza Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie, złożonego przez Wykonawcę, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie, złożonego przez Wykonawcę, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie, złożonego przez Wykonawcę, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie, złożonego przez Wykonawcę, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Dok potw 1 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Adres strony internetowej siwz www.bs.katowice.pl (Biuletyn Informacji Publicznej - Zamówienia publiczne)
Adres uzyskania siwz Biblioteka Śląska, Plac Rady Europy 1, 40-021 Katowice, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 117, od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do godziny 15:00
Data składania wniosków 02/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Biblioteki Śląskiej, Plac Rady Europy 1, 40-021 Katowice, godziny pracy Sekretariatu od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do godziny 15:00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - każdy z warunków określonych w punkcie III.3.2) - III.3.5) muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie; - warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców samodzielnie. 3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie III.4.1) Wykonawcy składają łącznie. 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie III.4.2) muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty, wymienione w punkcie III.4.3.1) i III.6.1. przez tego Wykonawcę, którego dotyczą. 3) lista lub informacja wymieniona w punkcie III.4.4) powinna być złożona przez każdego Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja) - winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - stosowny dokument należy dołączyć do oferty; oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 5. Załączenie pełnomocnictwa wymagane jest, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo należy dostarczyć w oryginale lub czytelnej, wyraźnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien złożyć Opis oferowanego przez Wykonawcę Sprzętu - zgodnie ze wzorem w Formularzu oferty - załącznik nr 2 do SIWZ
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach: 1) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 2) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3) gdy w trakcie realizacji Umowy wskazane urządzenie zaproponowane w ofercie przez Wykonawcę jest już nie produkowane - Wykonawca zaproponuje jego następcę tego samego producenta o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, bez zmiany ceny na wyższą, chyba że producent wskazał cenę niższą, wówczas Strony dokonują zmiany polegającej na obniżeniu ceny; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)