Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Daleszyce
|
Ulica |
pl. Staszica 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Daleszyce
|
Kod Pocztowy |
26-021
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
0-41 3171693
|
Fax |
0-41 3171693
|
Internet |
www.daleszyce.pl
|
Regon |
29101004000000
|
E-mail |
sekretarz@daleszyce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w ilości do 25% zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zmianami).
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/09/2015
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN. (osiem tysięcy zł.)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Sposób i miejsce składania wadium.
Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Daleszyce - Górno w Daleszycach Plac Staszica 32, 26-021 Daleszyce; Nr konta: 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002 z oznaczeniem przedmiotu zamówienia w postepowaniu.
Dokument przelewu należy opisać, np: Wadium - Budowa PBGOŚ w Gminie Daleszyce.
Termin wniesienia wadium.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wadium zostaje wniesione w pieniądzu, powinny one znaleźć się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert.
Zwrot/zatrzymanie wadium.
Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, oferta wykonawcy, któremu zwrócono wadium, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie on wezwany do ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez zamawiającego pod rygorem wykluczenia go z postępowania z mocy art. 24 ust.2. pkt.2.
Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz
z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy
i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykaże się:
a) doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat,
a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych
z zaprojektowaniem odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizacją co najmniej 2 zamówień polegających zaprojektowaniu i budowie 20 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w oferowanej technologii osadu czynnego i wyłącznie spełniających wytyczne normy zharmonizowanej PN-EN 12566-3+A1:2009, gdzie każde z zamówień obejmowało budowę minimum 20 PBOŚ (potwierdzone dokumentami zawierającymi informacje, że roboty dotyczyły budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w oferowanej technologii, spełniających wytyczne normy zharmonizowanej PN-EN 12566-3+A1:2009 i zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) oraz doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie usług serwisowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizacją co najmniej 2 zamówień polegających na świadczeniu usług serwisowych oferowanych PBOŚ w technologii osadu czynnego - spełniających wytyczne normy zharmonizowanej PN-EN 12566-3+A1:2009) przez okres min. 12 m-cy każde, gdzie każde zamówienie obejmowało usługi serwisowe dla minimum 20 PBOŚ.
|
Potencjał |
Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku.
|
Zdolne |
Aby potwierdzić warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do projektowania instalacji sanitarnych w nieograniczonym zakresie i posiadający co najmniej 2 letni staż pracy w projektowaniu ww. inwestycji oraz wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terenie RP,
w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.:
a) 1 osoba z uprawnieniami do projektowania instalacji sanitarnych
w nieograniczonym zakresie, posiadająca minimum 5 letni staż pracy ww. dziedzinie,
b) kierownik budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń kanalizacyjnych, posiadająca doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej podczas budowy min. 20 szt. PBOŚ
w ramach jednego kontraktu.
c) kierownikiem robót elektrycznych - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadająca doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej przy budowie PBOŚ.
Wykonawca wykaże , że posiada lub będzie posiadał prawo do dysponowania tymi osobami.
|
Sytuacja |
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca winien:
- wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200.000,00 (dwieście tysięcy) złotych.
Jeśli wartości podane w dokumentach będą w walutach innych niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu.
- posiadać ważne opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Dok potw 4 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1),
b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
d) kosztorys ofertowy,
e) oświadczenie dostawcy PBOŚ o zapewnieniu dostaw w określonym terminie, oraz upoważnienie dla Wykonawcy do posługiwania się dokumentami producenta.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana treści umowy może nastąpić jedynie w przypadku, określonym w art. 144
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymaga formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpiły
okoliczności:
2.1. zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia,
2.2. zmiana Kierownika budowy lub Kierowników robót, których Wykonawca podał w
ofercie do realizacji przedmiotu umowy, na inne osoby legitymujące się co najmniej
równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane,
spowodowana przyczynami losowymi,
2.3. zmiana Podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy
zaakceptował Zamawiający,
2.4. nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim
przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie
każdorazowo na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego),
2.5. zmiana zakresu robót:
a) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z
okoliczności leżących po stronie Wykonawcy,
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie
pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia
oraz udokumentowane koszty, które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi
z umowy planowanymi świadczeniami,
2.6. zmiana terminu realizacji:
a) zmiana terminu realizacji umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami
leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową,
zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi,
b) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych wydłużających termin
budowy,
2.7. w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które nie mają wpływu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Gwarancja stanowi do 2%kryterium oceny ofert
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
www.daleszyce.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce.
|
Data składania wniosków |
09/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce pok. 25 - sekretariat.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|