Zaprojektowanie i budowa 22 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w Gminie Daleszyce.

Data publikacji 2014-11-24
Data zakończenia 2014-12-09 11:00:00
Instytucja Gmina Daleszyce
Miejscowość Daleszyce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia do obróbki ścieków

Szczegóły

Numer ogłoszenia 243611 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452521274, 713200007, 450000007, 451112000, 452324219, 393500000, 453100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane projektowane przez Wykonawcę polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu kompletnych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3+A1:2009, Wymaga się, aby oferta zawierała pełny raport badań PBOŚ potwierdzający zgodność produktu z przywołaną normą (w zakresie skuteczności oczyszczania, wytrzymałości konstrukcyjnej, wodoszczelności oraz trwałości materiału z którego wykonano zbiorniki oczyszczalni) wystawione przez laboratorium notyfikowane przez KE w zakresie normy PN-EN 12566-3+A1:2009, oraz posiadać oznakowanie CE.
2. PBOŚ zlokalizowane zostaną na terenie Gminy Daleszyce w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wykaz działek poszczególnych lokalizacji wraz z badaniem geologicznym, w których nastąpi montaż, Zamawiający przekaże Wykonawcy po wyłonieniu Wykonawcy.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Daleszyce
Ulica pl. Staszica 9
Nr domu 9
Miejscowość Daleszyce
Kod Pocztowy 26-021
Województwo świętokrzyskie
Tel 0-41 3171693
Fax 0-41 3171693
Internet www.daleszyce.pl
Regon 29101004000000
E-mail sekretarz@daleszyce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w ilości do 25% zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zmianami).
Czas D
Data zakończenia 15/09/2015
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN. (osiem tysięcy zł.) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Sposób i miejsce składania wadium. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Daleszyce - Górno w Daleszycach Plac Staszica 32, 26-021 Daleszyce; Nr konta: 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002 z oznaczeniem przedmiotu zamówienia w postepowaniu. Dokument przelewu należy opisać, np: Wadium - Budowa PBGOŚ w Gminie Daleszyce. Termin wniesienia wadium. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wadium zostaje wniesione w pieniądzu, powinny one znaleźć się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert. Zwrot/zatrzymanie wadium. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, oferta wykonawcy, któremu zwrócono wadium, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie on wezwany do ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez zamawiającego pod rygorem wykluczenia go z postępowania z mocy art. 24 ust.2. pkt.2. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykaże się: a) doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych z zaprojektowaniem odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizacją co najmniej 2 zamówień polegających zaprojektowaniu i budowie 20 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w oferowanej technologii osadu czynnego i wyłącznie spełniających wytyczne normy zharmonizowanej PN-EN 12566-3+A1:2009, gdzie każde z zamówień obejmowało budowę minimum 20 PBOŚ (potwierdzone dokumentami zawierającymi informacje, że roboty dotyczyły budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w oferowanej technologii, spełniających wytyczne normy zharmonizowanej PN-EN 12566-3+A1:2009 i zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) oraz doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie usług serwisowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizacją co najmniej 2 zamówień polegających na świadczeniu usług serwisowych oferowanych PBOŚ w technologii osadu czynnego - spełniających wytyczne normy zharmonizowanej PN-EN 12566-3+A1:2009) przez okres min. 12 m-cy każde, gdzie każde zamówienie obejmowało usługi serwisowe dla minimum 20 PBOŚ.
Potencjał Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku.
Zdolne Aby potwierdzić warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do projektowania instalacji sanitarnych w nieograniczonym zakresie i posiadający co najmniej 2 letni staż pracy w projektowaniu ww. inwestycji oraz wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terenie RP, w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.: a) 1 osoba z uprawnieniami do projektowania instalacji sanitarnych w nieograniczonym zakresie, posiadająca minimum 5 letni staż pracy ww. dziedzinie, b) kierownik budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, posiadająca doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej podczas budowy min. 20 szt. PBOŚ w ramach jednego kontraktu. c) kierownikiem robót elektrycznych - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadająca doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej przy budowie PBOŚ. Wykonawca wykaże , że posiada lub będzie posiadał prawo do dysponowania tymi osobami.
Sytuacja Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca winien: - wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200.000,00 (dwieście tysięcy) złotych. Jeśli wartości podane w dokumentach będą w walutach innych niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu. - posiadać ważne opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 4 Tak
Inne dokumenty a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1), b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), d) kosztorys ofertowy, e) oświadczenie dostawcy PBOŚ o zapewnieniu dostaw w określonym terminie, oraz upoważnienie dla Wykonawcy do posługiwania się dokumentami producenta.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści umowy może nastąpić jedynie w przypadku, określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpiły okoliczności: 2.1. zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, 2.2. zmiana Kierownika budowy lub Kierowników robót, których Wykonawca podał w ofercie do realizacji przedmiotu umowy, na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane, spowodowana przyczynami losowymi, 2.3. zmiana Podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający, 2.4. nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego), 2.5. zmiana zakresu robót: a) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 2.6. zmiana terminu realizacji: a) zmiana terminu realizacji umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, b) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych wydłużających termin budowy, 2.7. w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które nie mają wpływu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Gwarancja stanowi do 2%kryterium oceny ofert
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.daleszyce.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce.
Data składania wniosków 09/12/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce pok. 25 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)