Dostawa artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego

Data publikacji 2014-11-24
Data zakończenia 2014-12-04 12:00:00
Instytucja Zakład Karny w Łupkowie
Miejscowość Komańcza
Województwo podkarpackie
Branża
  • Szybkie przekąski

Szczegóły

Numer ogłoszenia 384018 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151110009, 151130003, 151100002, 158951009, 151311305, 151314102, 151140000, 151311350, 151123009, 151310005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego, podzielonych na zadania: ZADANIE I - Mięso, wędliny, podroby 1. mięso wołowe gulaszowe, bez kości, chude, nieznacznie ścięgniste, świeże w ilości 1 600 kg, 2. mięso wieprzowe gulaszowe, bez kości, nieznacznie ścięgniste, nieznacznie tłuste, dopuszczalna zawartość tłuszczu do 30 %, w ilości 3 200 kg, 3. mięso mielone wieprzowe, dopuszczalna zawartość tłuszczu do 30 %, bez dodatków, w ilości 3 200 kg, 4. hamburger wieprzowy, w ilości 1 500 kg,
5. kiełbasa zwyczajna, w ilości 3 500 kg, 6. kiełbasa toruńska, w ilości 2 200 kg, 7. kiełbasa krakowska parzona, w ilości 1 700 kg, 8. kiełbasa lencz w osłonce foliowej, w ilości 3 400 kg, 9. kiełbasa mortadela w osłonce foliowej, w ilości 4 000 kg,10. szynka mielona, wieprzowa, prasowana, w osłonce foliowej, w ilości 1 200 kg, 11. podgardle wędzone, w ilości 200 kg,
12. kaszanka, w ilości 2 200 kg, 13. salceson w osłonce foliowej, w ilości 3 400 kg, 14. pieczeń rzymska, w ilości 3 000 kg, 15. kiszka wątrobiana, w ilości 1 700 kg, 16. mielonka prasowana w osłonce foliowej, w ilości 3 400 kg,
17. wątroba wieprzowa, świeża, w ilości 1 400 kg, 18. serca wieprzowe, świeże, w ilości 1 200 kg, 19. słonina b/s, w ilości 450 kg, 20. smalec wieprzowy, w ilości 450 kg. 21. sznycel wieprzowo-drobiowy, w ilości 500 kg.
22. kiełbasa kminkowa, w ilości 500 kg.ZADANIE II - Mięso, wędliny, podroby drobiowe 1. parówki drobiowe, w ilości   1 200 kg, 2. baleron drobiowy, w ilości  2 300 kg, 3. polędwica drobiowa, w osłonce foliowej, w ilości 800 kg, 4. mortadela drobiowa, w osłonce foliowej, w ilości 1 000 kg, 5. kiełbasa drobiowa zwyczajna, w ilości 2 400 kg, 6. szynka drobiowa gotowana, prasowana, w osłonce foliowej, w ilości 1 500 kg, 7. pasztet drobiowy pieczony, w ilości 1 200 kg, 8. pasztetowa drobiowa, w ilości 1 000 kg,
9. pieczeń drobiowa, w ilości 1 500 kg,10. mielonka z indyka, prasowana, w osłonce foliowej, w ilości 800 kg, 11. wątroba drobiowa, świeża, w ilości 1 000 kg, 12. żołądki drobiowe, świeże, w ilości 600 kg, 13. hamburger drobiowy, w ilości 1 500 kg. 14. filet prasowany z kurczaka, w ilości 500 kg. ZADANIE III - Konserwy mięsne 1. konserwa turystyczna - w opakowaniu jednostkowym 300g, z samootwieraczem w ilości 1 700 kg, 2. konserwa przysmak śniadaniowy - w opakowaniu jednostkowym 300g, z samootwieraczem
w ilości 1 700 kg, 3. pasztet drobiowy - alumpak - w opakowaniu jednostkowym 100 - 130 g, w ilości 200 kg, 4. pasztet wieprzowy - alumpak - w opakowaniu jednostkowym 100 - 130 g, w ilości 200 kg.5. mielonka tyrolska - alumpak - opakowaniu jednostkowym 100 -130g, w ilości 200 kg.
1. Ilości artykułów określone w poszczególnych zadaniach są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 2.Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Zakładu Karnego w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza oraz magazyn Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu, Moszczaniec 14, 38-543 Komańcza.
3. Transport artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.4.Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 48 godzin przed realizacją dostawy.5. Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 6. Dostawa artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego do magazynów zamawiającego odbywać się będzie raz w tygodniu (oprócz konserw), w godz. 8.00 - 13.00, z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.
7. Z uwagi na konstrukcję bram wjazdowych w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu dostawy muszą być realizowane samochodem o wysokości do 3,40 m. 8. Termin przydatności do spożycia nie może być krótszy niż 7 dni dla wędlin, 3 dni dla mięs i podrobów, 90 dni dla konserw, liczony od dnia dostawy. 9. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą, normami europejskimi itp.
10. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
- nazwę produktu,- dane dotyczące składników występujących w produkcie,
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,- dane identyfikujące producenta,- zawartość netto lub liczbę sztuk produktu w opakowaniu,- warunki przechowywania w przypadku, gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,- oznaczenie partii produkcji,- klasę jakości handlowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny w Łupkowie
Ulica Łupków 45
Nr domu 45
Miejscowość Komańcza
Kod Pocztowy 38-543
Województwo podkarpackie
Tel 013 467-70-49
Fax 0-13 4677011
Internet www.sw.gov.pl
Regon 00032110600000
E-mail dkw_lupkow@sw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Zakład Karny
Rodzaj zam inny Zakład Karny
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
Potencjał Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może w trakcie realizacji dostaw dokonać zmiany cen umownych o wskaźnik wzrostu lub obniżki cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał bieżący do kwartału poprzedzającego), obwieszczony przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i publikowany w Monitorze Polskim. Zmiana ceny może nastąpić w przypadku co najmniej 0,5 % - wej zmiany wskaźnika, nie częściej niż raz na kwartał i nie wcześniej niż po okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. O możliwości zmiany cen i terminie przystąpienia do jej negocjacji Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego w trakcie obowiązywania umowy na podstawie zmiany stawki podatku VAT. 4. Nowe ceny będą obowiązywać po upływie 14 dni od dnia podpisania przez strony aneksu uwzględniającego zmianę cen.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zp.sw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza
Data składania wniosków 04/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce sekretariat Zakładu Karnego w Łupkowie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)