Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie

Data publikacji 2014-11-24
Data zakończenia 2014-12-08 10:30:00
Instytucja Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 384326 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie, ul. Grójecka 127.

Szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa:
Opis przedmiotu zamówienia oraz
z uwagi na to, że Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Wykaz asortymentowo-ilościowy standardowych mebli biurowych dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie -część A zamówienia dotycząca standardowych mebli biurowych,
Wykaz asortymentowo-ilościowy mebli biurowych na zamówienie dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie wraz z załączonym do niego rysunkiem technicznym - część B zamówienia dotycząca mebli biurowych na zamówienie.
Termin realizacji zamówienia:
Odnośnie do części A zamówienia: maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy
Odnośnie do części B zamówienia: maksymalnie do 45 dni kalendarzowych od podpisania umowy

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie standardowych mebli biurowych w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie, ul. Grójecka 127.
Szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części A określa:
Opis przedmiotu zamówienia oraz
z uwagi na to, że Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Wykaz asortymentowo-ilościowy standardowych mebli biurowych dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie - część A zamówienia dotycząca standardowych mebli biurowych

Termin realizacji zamówienia:
Odnośnie do części A zamówienia: maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie, ul. Grójecka 127.
Szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa:
Opis przedmiotu zamówienia oraz
z uwagi na to, że Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Wykaz asortymentowo-ilościowy mebli biurowych na zamówienie dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie wraz z załączonym do niego rysunkiem technicznym - część B zamówienia dotycząca mebli biurowych na zamówienie.
Termin realizacji zamówienia:
Odnośnie do części B zamówienia: maksymalnie do 45 dni kalendarzowych od podpisania umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
Ulica ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 3
Nr domu 3
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-362
Województwo mazowieckie
Tel 022 589 82 80
Fax 0-22 589 82 81
Internet http://www.lasy.gov.pl http:bip.lasy.gov.pl
Regon 00011577200000
E-mail a.niewiadomska@lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: państowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny państowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium W postępowaniu nie jest wymagane wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów potwierdzających, że: a. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Zamawiający niniejszym przewiduje, zgodnie z 144 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie i na warunkach wskazanych poniżej: Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku częściowego odstąpienia od umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Dodatkowy okres gwarancji na meble
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl
Adres uzyskania siwz Skarb Państwa - Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ul. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku nr 3 02-362 Warszawa pokój nr 133
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Skarb Państwa - Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ul. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku nr 3 02-362 Warszawa pokój nr 133
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)