Dostawa z montażem zestawów do wykonywania kopii cyfrowych i aparatu fotograficznego do pracowni oddziałów w Cieszynie, Gliwicach, Pszczynie i Raciborzu Archiwum Państwowego w Katowicach

Data publikacji 2014-11-24
Data zakończenia 2014-12-01 10:00:00
Instytucja Archiwum Państwowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 384692 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302161100, 386500006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa 4 (czterech) wielofunkcyjnych urządzeń (skanerów) umożliwiających skanowanie ksiąg, manuskryptów, czasopism, gazet, poszytów i innych dokumentów przeznaczonych do pracowni naukowych Archiwum Państwowego w Katowicach: Oddziałów w Cieszynie, Gliwicach, Pszczynie i Raciborzu oraz aparatu fotograficznego do Centrali w Katowicach (niżej łącznie Sprzęt), a także montaż urządzeń i instalacji wchodzących w zakres Sprzętu, sprawdzenie prawidłowości działania Sprzętu w obecności wskazanego przez Zamawiającego pracownika oraz przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego.
W celu potwierdzenia, że obowiązki gwarancyjne dotyczące Sprzętu będą realizowane przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające powyższą okoliczność, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że obowiązki gwarancyjne dotyczące Sprzętu będą realizowane zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważnej, certyfikatu autoryzowanego partnera serwisowego Producenta lub innego dokumentu potwierdzającego nadanie Serwisantowi przez Producenta uprawnień do wykonywania napraw gwarancyjnych, Wykonawca dołączy do oferty dokument potwierdzający powyższe.
W celu potwierdzenia, że Sprzęt (każdy składnik Sprzętu), posiada wymagane atesty i certyfikaty, Wykonawca dołączy do oferty:
deklaracje zgodności CE,
dokument poświadczający, że oferowany Sprzęt produkowany jest zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny,
dokument poświadczający, że oferowany Sprzęt produkowany jest zgodnie z normami ENERGY STAR lub równoważny.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Szczegółowy opis minimalnych wymaganych parametrów technicznych Sprzętu oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Część II SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Archiwum Państwowe w Katowicach
Ulica ul. Józefowska 104
Nr domu 104
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-145
Województwo śląskie
Tel 0-32 208 78 01
Fax 0-32 208 78 05
Regon 00000106300000
E-mail administracja@katowice.ap.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa skarbu państwa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 22/12/2014
Wadium Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 36 ust. 3 w zw. z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie żąda wniesienia przez Wykonawców wadium w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych), Warunek powyższy zostanie spełniony w razie złożenia przez Wykonawcę stosownych dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 SIWZ: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.5 SIWZ; dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 2. jeżeli dotyczy - pisemne zobowiązania podmiotów, o których mowa w przepisie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, jak również, jeżeli dotyczy, dokumenty, o których mowa w pkt. 6.10 SIWZ; 3. parafowany przez osoby umocowane do działania w imieniu Wykonawcy (Wykonawców, o których mowa w pkt. 9 SIWZ) wzór umowy o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór Karty Gwarancyjnej stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W wykonaniu powyższej dyspozycji Zamawiający poniżej przewiduje w treści SIWZ możliwości dokonania zmiany postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1 Zmiana terminu wykonania umowy: 1.1 wystąpienie okoliczności siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu umowy o wykonanie zamówienia publicznego, a powodujące niemożliwość wywiązania się przez jedną lub obie Strony z postanowień umowy w jej obecnym brzmieniu, w ustalonym umową pierwotnym terminie, a którym strona nie będzie mogła zapobiec nawet przy zastosowaniu należytej staranności, jak np. pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajk generalny (z wyjątkiem strajków w przedsiębiorstwach Stron i podwykonawców) wojna, mobilizacja, działania wojenne wroga, ataki terrorystyczne, embargo lub zarządzenia władz; 1.2 zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmian przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 1.3 pisemne wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego. 2 Pozostałe zmiany: 2.1 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w konsekwencji zmniejszenie ceny kontraktowej objętej ofertą Wykonawcy, która została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku wstrzymania lub ograniczenia finansowania zamówienia publicznego lub w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego innych okoliczności, o których mowa w pkt. 2.4 poniżej; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie stosownie pomniejszone przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie przez Wykonawcę świadczenia; 2.2 inne niż wymieniona w pkt. 1.1 powyżej siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ oraz umową zawartą w sprawie zamówienia publicznego; 2.3 wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji zamówienia lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez podmiot udzielający gwarancji inny niż Wykonawca; 2.4 zmiany wysokości należnego podatku od towarów i usług VAT na skutek zmian w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa, 2.5 obniżenie wysokości wynagrodzenia na skutek wadliwego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia publicznego, 2.6 inna niż przewidziane w punktach powyżej - zamian umowy korzystna dla Zamawiającego, w szczególności, acz nie wyłącznie, w zakresie dokonywania płatności. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany oznaczeń Stron, w tym firmy, zmiany adresu, siedziby, danych teleadresowych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.ap.gov.pl/katowice
Adres uzyskania siwz Archiwum Państwowe w Katowicach, ul. Józefowska 104, 40 - 145 Katowice w Sekretariacie, pok. 107, Budynek nr 1, (I piętro) od godz. 8.00 do 14.00
Data składania wniosków 01/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Archiwum Państwowe w Katowicach, ul. Józefowska 104, 40 - 145 Katowice w Sekretariacie, pok. 107, Budynek nr 1, (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)