Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek przy ulicy Dąbrowszczaków 14 w Warszawie.

Data publikacji 2014-11-24
Data zakończenia 2014-12-09 12:00:00
Instytucja Urząd Skarbowy Warszawa Targówek
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 385100 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302321108, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest:

a. Część I zamówienia:
Drukarka monochromatyczna - 5 szt.
Zestaw komputerowy All in One - 52 szt.
Przełącznik KVM - 1 szt.
Szafa typu Rack - 2 szt.
UPS - 2 szt.
b. Część II zamówienia:
Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 5 szt.

Opis

Drukarka monochromatyczna - 5 szt.
Zestaw komputerowy All in One - 52 szt.
Przełącznik KVM - 1 szt.
Szafa typu Rack - 2 szt.
UPS - 2 sztUrządzenie wielofunkcyjne A4 - 5 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Skarbowy Warszawa Targówek
Ulica ul. Dąbrowszczaków 14
Nr domu 14
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-482
Województwo mazowieckie
Tel 22 375 09 66
Fax 22 375 09 18
Regon 01203776100000
E-mail waldemar.zielinski@mz.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: a)dla Części I Zamówienia - 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), b)dla części II zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: nr: 22 1010 1010 0165 7713 9120 0000 w NBP O/Warszawa: z adnotacją: Wadium- RZP/PN/3/2014. 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
Zaliczka Nie
Wiedza 1.1 Dla Części I zamówienia a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia tj. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia - sprzętu komputerowego. Wśród wykazanych dostaw Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem, minimum 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda dostawa. 1.2 Dla Części II zamówienia a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia tj. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia - urządzeń wielofunkcyjnych A4. Wśród wykazanych dostaw Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem, minimum 3 dostaw urządzeń wielofunkcyjnych A4 o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł. brutto każda dostawa.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Zestawienie parametrów poszczególnego sprzętu komputerowego wg wzoru załączonego przez Zamawiającego (załącznik Nr 8 do oferty). 2. Zestawienie ilościowo-cenowe oferowanego sprzętu komputerowego wg. załączonego wzoru, z podaniem cen jednostkowych brutto (załącznik Nr 9 do oferty).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa, jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą jest Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga: a) zawarcia umowy o przedstawionej treści, na przedstawionych warunkach, b) podpisania umowy w jego siedzibie, c) podpisania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2. Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. urzędowej zmiany stawek podatku VAT itp.). - zmiany podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunku udziału w postępowaniu po potwierdzeniu spełniania warunków zapisanych w Części VII SIWZ. Powyższe zmiany zostaną dokonane w formie aneksu do umowy. 3. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę, dotyczące innych zmian treści umowy niż związanych z wyborem Wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami itp.). O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie. 4. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w Części VII SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy. 5. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą z tytułu zawartej umowy prowadzone będą wyłącznie w walucie polskiej.
Kod kryterium B
Adres strony internetowej siwz www.is.waw.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Skarbowy Warszawa Targówek ul. Jagiellońska 78 w Warszawie/ ul. Dąbrowszczaków 14 w Warszawie.
Data składania wniosków 09/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Skarbowy Warszawa Targówek ul. Dąbrowszczaków 14 w Warszawie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Kryt 1p 98
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 2
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)