Dostawa i instalacja nowych laptopów, tabletów, serwerów plików NAS oraz laptopów poleasingowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie

Data publikacji 2014-11-25
Data zakończenia 2014-12-03 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 244369 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i instalacja nowych laptopów, tabletów, serwerów plików NAS oraz laptopów poleasingowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
2.Zamawiający zaznacza, iż w zakresie Części nr 9 przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja zestawów poleasingowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
3.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 odrębnych części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części.
6.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Opis

Laptop - 2 sztukiLaptop - 1 sztukaLaptop - 1 sztukaPozycja nr 1 - Laptop - 2 sztuki
Pozycja nr 2 - Laptop - 1 sztukaLaptop - 3 sztukiPozycja nr 1 - 1 sztuka
Pozycja nr 2 - 1 sztukaLaptopy/ultrabooki - 1 sztukaPozycja nr 1 - tablet - 1 sztuka
Pozycja nr 2 - tablet - 1 sztukaLaptopy poleasingowe, z gwarancją - 3 sztukiSerwery plików NAS
Pozycja nr 1 - 1 sztuka
Pozycja nr 2 - 1 sztuka

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Ulica ul. Oczapowskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-719
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5233420
Fax (089) 5233278
Internet uwm.edu.pl
Regon 51088420500010
E-mail jasma@uwm.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3. W przypadku przynależności przez Wykonawcę do grupy kapitałowej Zamawiający wymaga złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp. 4. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Zestawienie parametrów technicznych (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej. 3. Dopuszcza się zmiany zakresu przedmiotu umowy spowodowane: a) niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia, b) wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji urządzenia wskazanego w ofercie. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pkt. 2, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pkt. 3 ppkt. a), b) strony ustalają nowy zakres przedmiotu umowy o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych (tj. identycznych lub lepszych) od obowiązujących. Zmiana w umowie nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia Sprzedawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie. Sprzedawca wraz z prośbą o umożliwienie zastąpienia sprzętu komputerowego zobowiązuje się do dostarczenia uzasadnienia oraz oświadczenia producenta lub dystrybutora sprzętu o braku dostępności sprzętu komputerowego zgodnego z umową. 6. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.uwm.edu.pl/zamowienia
Adres uzyskania siwz ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 311
Data składania wniosków 03/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 311
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)