Zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego w ramach projektu pn.: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK

Data publikacji 2014-11-25
Data zakończenia 2014-12-03 09:00:00
Instytucja Powiat Nowosolski
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 385962 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391622007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207 000 euro.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego (dalej :
produkt) w ramach projektu pn.: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej
w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK tj. zakup i dostawa pomocy i
artykułów szkolnych wyspecyfikowanych w TABELI CEN (zał. nr 1A) oraz opisanych zał. nr 1B do
SIWZ tj. SPECYFIKACJI PRODUKTÓW
Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych .
Równoważność
1) Ewentualne nazwy własne znajdujące się w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie
zostały przywołane przykładowo i nie mogą być traktowane jako rekomendacja ich nabycia,
użycia, czy promocji.
2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w SPECYFIAKCJI PRODUKTÓW,
bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie parametry materiałów, wyrobów, systemów,
urządzeń Zamawiający traktuje jako określenie nie gorszych - minimalnych wymagań parametrów
użytkowych, funkcjonalnych, technicznych lub standardów jakościowych (art.29 ust.3 ustawy pzp) .
3) Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez
Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy pzp).
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany na każde żądanie
Zamawiającego wykazać, że zaoferowane przez niego produkty są nie gorsze od produktów
wymaganych przez Zamawiającego.
5) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia
do oferty:
a) wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem
parametrów;
b) dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: parametry techniczne, jakościowe,
eksploatacyjne, funkcjonalność, certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu
wydającego oraz terminu ważności dokumentu.6) Zaoferowanie wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany przedmiotu
zamówienia.
Wymagania Zamawiającego
1) Przedmiot zamówienia musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowy i wolny od wad i od
obciążeń prawami osób trzecich .
2) Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji
producenta / wykonawcy za zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone.
3) Okres gwarancji i rękojmi dla produktu wynosi min.24 miesiące. Gwarancja i rękojmia będzie
liczona od daty odbioru wszystkich produktów.
4) Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu
zamówienia .
5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego
własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku dysponowanymi
zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w terminie
określonym w SIWZ.
6) Wykonawca dostarczy z przedmiotem zamówienia wszelkie niezbędne dokumenty - w języku
polskim - konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonych produktów , karty gwarancyjne
certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, instrukcje, schematy oraz inne
dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa .
7) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do składanej oferty wypełnioną TABELĘ CEN sporządzoną
wg wzoru załącznik nr 1A
8) Wszelkie dodatkowe informacje zawiera Formularz istotnych postanowień umowy (zał. nr 5 do
SIWZ), z którym Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Nowosolski
Ulica ul. Moniuszki 3B
Nr domu 3B
Miejscowość Nowa Sól
Kod Pocztowy 67-100
Województwo lubuskie
Tel 68 4586800
Fax 68 4586831
Internet www.powiat-nowosolski.pl
Regon 97077758800000
E-mail przetargi@powiat-nowosolski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 17/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Dokumenty wymagane w ofercie: 1) wypełniony Formularz oferty - sporządzony wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniona Tabela cen - sporządzona wg wzoru załącznik nr 1A do SIWZ (w zależności od wybranej części przedmiotu zamówienia); 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 - sporządzony wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 - sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ; 5) informacja o przynależności do grupy kapitałowej - sporządzony wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ;6) pełnomocnictwo do złożenia oferty - w przypadku, gdy umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 7) pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ. Uwaga: Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania przedstawienia oryginału dokumentu lub jego kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt stanowi Formularz istotnych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Ewentualne zmiany dokonane przez Wykonawcę w przywołanym powyżej formularzu nie będą przez Zamawiającego uwzględnione. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy gdy: 1) nastąpi istotna zmiana przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; 2) nastąpi zmiana stawki podatku VAT; 3) wystąpią okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujące niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji - wówczas termin ten może ulec wydłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 4) konieczne będzie wprowadzenie zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym bądź instrukcyjnym, niezbędnym do realizacji umowy; 5) wyłączona zostanie część dostaw objętych umową na wniosek Zamawiającego; 6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu, zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; 7) zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ lub gdy wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego; 8) wszczęte zostanie postępowanie upadłościowe lub otwarcie likwidacji Wykonawcy - wówczas nastąpi rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.powiat-nowosolski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, pok.201.
Data składania wniosków 03/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Powiat Nowosolski z siedzibą Starostwa Powiatowego, Ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, Sekretariat - I piętro - pok.109.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)