Dostawa żywności w okresie 2.01.2015 r. do 31.12.2015 r.

Data publikacji 2014-11-26
Data zakończenia 2014-12-08 12:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Radiolatarnie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 244875 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003, 156000004, 158100009, 155000003, 151000009, 152000000, 153311709, 32120000, 32221107, 31425000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa żywności na potrzeby zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS tj. mieszkańcy DPS, , podopieczni działu Domu Dziennego Pobytu, pacjenci ZOL-u.
Zakres dostaw żywności podany jest w tabelach dla zadań od nr 1 do nr 8, będących załącznikiem do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie
Ulica ul. Szpitalna 53
Nr domu 53
Miejscowość Tarnów
Kod Pocztowy 33-100
Województwo małopolskie
Tel 14 6888-667, 6888-668
Fax 14 6888-666
Internet www.dps.okay.pl
Regon 00029841300000
E-mail j.najdala@dps.okay.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak dpstarnow@dps.okay.pl
Rodzaj zamówienia Inny: gminna jednostka organizacyjna
Rodzaj zam inny gminna jednostka organizacyjna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wymagane jest, aby Wykonawca posiadał zarejestrowaną działalność gospodarczą i wdrożone procedury HACCP wg ustawy o bezpieczeństwie żywności. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o wdrożeniu procedur HACCP oraz wypisu z ewidencji działalności.
Wiedza Wymagane jest posiadanie minimum trzyletniego doświadczenia w realizowaniu dostaw żywności do palcówek zbiorowego żywienia . Za spełnienie tego warunku uznaje się przedłożenie minimum 2-ch pozytywnych opinii z ostatnich 3-ch lat potwierdzających prawidłowe wykonanie zamówienia , z podaniem wartości, dat i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie.
Potencjał Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia .
Zdolne Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia
Sytuacja Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1.Oświadczenie o stałości cen. 2.Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ. 3.Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne i podatkami. 4.Wypis z rejestru działalności gospodarczej. 5.Umocowanie osób do reprezentacji, pełnomocnictwa.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana przepisów prawnych, istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, nieprzewidziane wypadki losowe mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dps.okay.pl
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej im.Świętego Brata Alberta w Tarnowie; 33-100 Tarnów ul.Szpitalna 53.
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej im.Świętego Brata Alberta w Tarnowie; 33-100 Tarnów ul.Szpitalna 53.-w Recepcji.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)