Dostawa, instalacja i uruchomienie oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie oraz dostawą aktualizacji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie. Znak sprawy:WUP.VIIIA.3331/67/ASzu/14.

Data publikacji 2014-11-27
Data zakończenia 2014-12-05 11:30:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 246267 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie oprogramowania
z systemem informacji prawnej (dalej SIP) wraz z licencją na korzystanie oraz dostawą aktualizacji na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2015 r.
Wykonawca jest uprawniony do zaoferowania SIP, który zawiera większa liczbę funkcjonalności oraz większy zakres teksów merytorycznych niż wynikałaby to z opisu przedmiotu zamówienia, bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy 6 wersji mobilnych programu (możliwość pracy w trybie off-line
np. na komputerze przenośnym) oraz zainstaluje wersję sieciową programu umożliwiającą równoczesny dostęp do programu dla 7 użytkowników.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Ulica ul. Mickiewicza 41
Nr domu 41
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-383
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 4256100
Fax 091 4256103
Internet www.wup.pl
Regon 81014446200000
E-mail wup@unet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
Wiedza Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
Potencjał Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
Zdolne Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
Sytuacja Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty -Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I pkt 1.5 lub w przypadku składania oferty wspólnej. -Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1)zmiana wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na cenę oferowanych produktów, jak również w przypadku wstąpienia innych okoliczności uzasadniających dokonanie zmiany, 2)zmiana sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany korzystnej dla zamawiającego; 3)zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w SIWZ w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy zamówienie nie może być realizowane w sposób należyty z powodu siły wyższej, tj. zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwych wcześniej do przewidzenia. Ciężar wskazania zaistniałych okoliczności spoczywa na Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Ilość dodatkowych stanowisk mobilnych zaproponowanych przez wykonawcę
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz http://wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin, pok. 039
Data składania wniosków 05/12/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin,Kancelaria pok. 036
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)