Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Jarocin

Data publikacji 2014-11-27
Data zakończenia 2014-12-05 09:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Jarocin
Miejscowość Jarocin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 246947 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391411003, 349111007, 349284806, 391413005, 391136003, 391212008, 391000003, 444232003, 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia hali produkcyjnej szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Jarocin.
Na wyposażenie składają się następujące przedmioty:
1. Regały paletowe do magazynu chłodniczego: 1 zestaw.
2. Regały półkowe do serwerowni: 1 sztuka.
3. Regały półkowe do sprężarkowni: 1 sztuka.
4. Regały półkowe do magazynu chemicznego: 1 sztuka.
5. Regały półkowe do pomieszczenia gospodarczego: 1 sztuka.
6. Wózek ręczny paletowy z wagą: 2 sztuki.
7. Wózek ręczny platformowy jednoburtowy: 2 sztuki.
8. Wózek ręczny platformowy dwuburtowy nośność: min. 400 kg: 2 sztuki.
9. Wózek ręczny platformowy dwuburtowy nośność: min. 500 kg: 2 sztuki.
10. Składany kosz: 240 sztuk.
11. Stojak potrójny na worki do zbiórki selektywnej: 4 sztuki.
12. Pojemnik plastikowy czterokołowy na odpady: 2 sztuki.
13. Szafa narzędziowa; wymiary (wys. x szer. x gł.): 1950x1000x435 mm: 1 sztuka.
14. Szafa narzędziowa: 3 sztuki.
15. Szafa biurowa; wymiary (wys. x szer. x gł.): 1950x600x435 mm: 1 sztuka.
16. Szafa ubraniowa; wymiary (wys. x szer. x gł.): 1800x800x480 mm: 12 sztuk.
17. Ławka wolnostojąca; wymiary (wys. x szer. x gł.): 430x1000x410 mm: 1 sztuka.
18. Ławka wolnostojąca; wymiary (wys. x szer. x gł.): 430x1500x410 mm: 1 sztuka.
19. Ławka wolnostojąca; wymiary (wys. x szer. x gł.): 430x2000x410 mm: 1 sztuka.
20. Stół warsztatowy: 2 sztuki.
21. Nadbudowa do stołów: 2 sztuki.
22. Szafka na klucze: 1 sztuka.
23. Drabina magazynowa przejezdna stalowa trójkołowa: 1 sztuka.
24. Półautomat do taśmowania: 1 sztuka.

Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Jarocin
Ulica ul. Tadeusza Kościuszki 43
Nr domu 43
Miejscowość Jarocin
Kod Pocztowy 63-200
Województwo wielkopolskie
Tel 062 7472319 w. 122
Fax 062 7472415
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne
Regon 25002773490000
E-mail jarocin@poznan.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Wiedza Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji zmianę wymiarów wyposażenia tj. regały, szafy, stoły, ławki do 5% podanych wartości, pod warunkiem, że ww. przedmioty będą nadal spełniały wymagania związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, będą nie mniej ergonomiczne i dostosowane do wielkości pomieszczeń, do których zostały przeznaczone, nie pogarszając ich walorów funkcjonalnych. Zastosowane w przedmiotach materiały mogą również zostać zmienione pod warunkiem uzyskania nie mniej korzystnych parametrów pod względem wytrzymałości, odporności na uszkodzenia, trwałością, estetyki. W przypadku parametrów niewymiernych np. związanych z estetyką Wykonawca musi przyjąć ocenę subiektywną Zamawiającego, jako wiążącą. Zmiana nie może wpłynąć na wielkość wynagrodzenia Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Jarocin, ul. T. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat
Data składania wniosków 05/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Nadleśnictwo Jarocin, ul. T. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)