Dostawa urządzeń komputerowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

Data publikacji 2014-11-27
Data zakończenia 2014-12-08 11:15:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 390468 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302132007, 302300000, 302360002, 302371402, 302372805, 302340008, 302321005, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa urządzeń komputerowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w zakresie:
Linijka brajlowska - 1 szt.
Tablet graficzny model Nr 1 - 1 szt.
Tablet graficzny model Nr 2 - 1 szt.
Tablet graficzny model Nr 3 (grafika edukacja) - 16 szt.
Dysk SDD - 1 szt.
Dysk HDD - 6 szt.
Dysk zewnętrzny - 3 szt.
Pamięć flash USB - 3 szt.
Pamięć RAM DDRIII - 2 szt.
Pamięć RAM DDR2 - 10 szt.
Pamięć RAM module - 2 szt.
Urządzenie do transmisji danych cyfrowych - Przełącznik (switche) z oprogramowaniem - 1 kpl.
Okablowanie - 1 kpl.
Wyposażenie stanowiska do prototypowania 3D - 1 kpl.
Zasilacz komputerowy model nr 1 - 3 szt.
Zasilacz komputerowy model Nr 2 - 5 szt.
Zasilacz komputerowy model Nr 3 - 10 szt.
Mysz komputerowa - 30 szt.
Listwa przepięciowa - 5 szt.
Czytnik kart - 3 szt.
Adapter - 2 szt.
Drukarka - 1 szt.
2) Rodzaj urządzeń komputerowych, ilości, parametry techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ.
3) Wykonawca spełni warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Urządzenia dostarczone w ramach realizacji umowy będą:
- nowe nie używane wcześniej w innych projektach tzn. nie używane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy,
- posiadały świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta lub dostawcę,
- zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z tiret a i b oznacza, że będą one urządzeniami posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej,
- dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych (oryginalnie zapakowany, zabezpieczony taśmą, nie posiadający śladów otwierania i użytkowania), których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji,
- dostarczane bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji,
- mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń,
b) Wszystkie elementy określone w Opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część
urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy Opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
c) W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją.
d) Oferowane oprogramowanie musi pochodzić z legalnych źródeł. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie składniki niezbędne do potwierdzenia legalności oferowanego oprogramowania (np.: oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
e) Udzielenie i przekazanie licencji na oferowane oprogramowanie nie może naruszać praw osobistych i majątkowych osób trzecich.
f) Licencja udzielona będzie na okres zgodny z opisanym powyżej.
g) Wszelkie opłaty i wynagrodzenie autorskie za licencje zawarte są w cenie przedmiotu zamówienia.
h) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt posiadał certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowany sprzęt spełnia wymagane prawem przepisy i normy. ww. dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu na jego żądanie.
i) Wykonawca uwzględni w cenie wszelkie koszty zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w szczególności transport na własny koszt i na własne ryzyko, rozładunek własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji na oferowane produkty zgodnie z wymaganiami zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ.
5) Na wszelkie produkty okres udzielanej przez Wykonawcę gwarancji nie wskazany w ZAŁĄCZNIKU nr 1 do SIWZ nie będzie krótszy niż okres gwarancji udzielony przez producentów tych produktów.
6) Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU nr 1 do SIWZ.- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
7) Oferowane urządzenia mają odpowiadać normom/certyfikatom wynikającym z ZAŁĄCZNIKIEM nr 1 do SIWZ. Za równoważne ww. normom/certyfikatom, Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych powyżej normach.
8) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2013.907 z późn. zm.), jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji SIWZ.
9) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia i wyroby o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zmówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie Przedmiotu Zmówienia.
10) Zamawiający będzie korzystać z zapisów art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (załącznik nr 8) - dostawa opodatkowana stawką 0% VAT (Dz. U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.). Wykonawca po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uzyskanej nie wcześniej niż po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia, na zastosowanie stawki 0% VAT, zobowiązuje się do wystawienia faktury z stawką 0% VAT lub korekty wcześniej wystawionej faktury, jeżeli zastosowano inna stawkę VAT.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Ulica ul. Wojska Polskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Elbląg
Kod Pocztowy 82-300
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 55 629 0 505
Fax 55 629 0 510
Internet wwwpwsz.elblag.pl
Regon 17071162800000
E-mail zp@pwsz.elblag.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.pwsz.elblag.pl
Adres uzyskania siwz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 11:15
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, pok. nr 215
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający wymaga podania parametrów technicznych, modelu, producenta i ilości, w celu sprawdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ i Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 w tym celu Wykonawca wypełni Specyfikację Techniczną Dostawy sporządzoną zgodnie z wymaganiami wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ Wykonawca może dołączyć do oferty materiały pozwalające ocenić proponow0ane parametry techniczne sprzętu (opisy, fotografie, katalogi, itp.)
Inne dokumenty 1) Formularz oferty wypełniony według załączonego wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli 2) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa - jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, 3) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 7. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego w przypadku: - gdy Wykonawca uzyska pisemne potwierdzenie producenta oferowanych produktów o braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w umowie, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; b) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy w przypadku, gdy Wykonawca uzyska pisemne potwierdzenie producenta oferowanych produktów o braku możliwości realizacji zamówienia w zakresie określonym w umowie np. z powodu wycofania ze sprzedaży, c) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia na produkt o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, d) ograniczenie zakresu dostaw wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego, e) zmian podwykonawców usługi f) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. g) likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy h) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych i) rozbieżności lub niespójności w treści Umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności. j) zmiany obowiązujących przepisów prawa. k) ustawowa zmiana stawki podatku VAT w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np., gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, - gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy l) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). 2) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)