Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.
|
Ulica |
Plac Starynkiewicza 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-015
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 4455317, 18, 19
|
Fax |
22 4455315
|
Internet |
www.mpwik.com.pl
|
Regon |
01531475800000
|
E-mail |
d-zamowien@mpwik.com.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Tak
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/10/2015
|
Wadium |
10 000 PLN słownie: dziesięć tysięcy złotych
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
Wiedza |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności Wykonawcy którzy:
1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na zrealizowaniu outdoorowej kampanii informacyjno - promocyjnej,
oraz
2. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na zrealizowaniu materiału reklamowego (czas trwania co najmniej 5 sekund) z wykorzystaniem grafiki komputerowej /2D lub 3D/,
oraz
3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na zrealizowaniu animowanych prezentacji/wizualizacji przestrzennych obiektów lub procesów
oraz
4. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na stworzeniu aplikacji/oprogramowania komputerowego
oraz
5. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu i wydrukowaniu ulotek oraz folderów informacyjnych o objętości min.12 stron, wykrojnik, 4/4, nakład min. 500 sztuk.
Wskazane powyżej usługi mogły zostać zrealizowane w ramach jednej lub większej ilości umów.
Ocena spełniania przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
|
Potencjał |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
Zdolne |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wskażą co najmniej trzy osoby (zespół realizacyjny), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują lub będą dysponować wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:, w tym:
a) grafika, tj. osobę, która ma doświadczenie w tworzeniu animacji komputerowych oraz materiałów graficznych oraz folderów;
oraz
b) programistę, tj. osobę, która ma doświadczenie w tworzeniu aplikacji komputerowych i internetowych, oraz
c) PR Managera, tj. osobę, która ma doświadczenie w tworzeniu projektów kampanii informacyjnych lub promocyjnych.
Ocena spełniania przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
|
Sytuacja |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - oryginał pełnomocnictwa jednoznacznie określający jego zakres, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie,
b) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oryginał pełnomocnictwa, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie,
c) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, dokument jest składany przez każdy z podmiotów występujących wspólnie.
d) Materiały zgodnie z briefem będącym załącznikiem nr 6 do IDW, tj.
1. Ulotka zachęcająca do budowania przyłącza kanalizacyjnego i rezygnacji z szamba.
2. Poglądowa prezentacja z wykorzystaniem animacji 2D,
3. Scenariusz spotu filmowego reklamującego korzyści przyłączenia się do sieci kanalizacyjnej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wg warunków określonych w Projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
40
|
Kryt 2 |
KREACJA
|
Kryt 2p |
60
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mpwik.com.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawa SA, ul. Plac Starynkiewicza 5, Warszawa pok. 313
|
Data składania wniosków |
09/01/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:45
|
Miejsce |
p.313
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 - Projekt nr POIS.01.01.00-00-204/09 pn. Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Warszawie - Faza IV, płatności dokonywane będą według zasad opisanych w Części II SIWZ (Kontrakt).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa. Natomiast brak podstaw wykluczenia w zakresie okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy będzie oceniany w odniesieniu do każdego z wykonawców.
3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy do oferty dołączyć dokumenty zaznaczone w pkt III.4.2 Ogłoszenia, przez każdy z podmiotów występujących wspólnie.
4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy do oferty dołączyć dokumenty zaznaczone w pkt. III.4.1 Ogłoszenia (z wyłączeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), wspólnie dla podmiotów występujących wspólnie (każdy dokument może dotyczyć innego podmiotu występującego wspólnie).
5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy do oferty dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wspólne lub przez każdy z podmiotów występujących wspólnie jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie.
6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty, jeżeli jest to wymagane stosownymi przepisami prawa, winny zostać złożone w oryginale. Pozostałe dokumenty wymienione powyżej winny zostać złożone w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii
7. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10-11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
8. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
10. W przypadku złożenia pisemnego zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis osoby pod treścią oświadczenia, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b ustawy.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot Umowy zrealizowano w terminie do dnia 31.10.2015r. z zachowaniem podziału na poszczególne etapy realizacyjne, zgodnie z harmonogramem prac, określonym w OPZ stanowiącym załącznik do umowy.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|