Dostawa środków czystości dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej na lata 2015-2016.

Data publikacji 2014-11-28
Data zakończenia 2014-12-09 09:00:00
Instytucja Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Organizacji i Nadzoru, Referat Administracyjno-Gospodarczy
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 247247 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337600005, 398310006, 398320003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków czystości dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej na lata 2015-2016. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał takie same lub lepsze parametry jak produkt przykładowo wskazany przez Zamawiającego. Dostawy będą realizowane sukcesywnie od zawarcia umowy do 30 grudnia 2016 roku, w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia w formie pisemnej, e-mailem lub telefonicznie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Organizacji i Nadzoru, Referat Administracyjno-Gospodarczy
Ulica Plac Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-300
Województwo śląskie
Tel 033 4971497
Fax 033 4971786
Internet www.um.bielsko.pl/bip
Regon 00051566100000
E-mail akoropecka@um.bielsko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również jest w trakcie wykonywania) co najmniej 2 dostawy środków czystości przez okres minimum 10 kolejnych miesięcy o wartości 100.000,00 zł brutto każda. Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów.
Potencjał na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy PZP). 2) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do pozycji wskazanej przez Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć karty charakterystyki, atesty lub świadectwa wystawione przez Państwowy Zakład Higieny (PZH) dla każdego zaproponowanego produktu równoważnego, celem potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Oryginał Oferty sporządzonej na formularzu Oferta stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 4) Opis przedmiotu zamówienia-kalkulacja cenowa - zał. Nr 2 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 6) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty dołączone do oferty o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ: 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tylko i wyłącznie a. z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy b. są one korzystne dla Zamawiającego c. nastąpi zmiana obowiązującego prawa mająca wpływ na treść zapisów umowy, w szczególności stawek podatku od towarów i usług, o których mowa w art. 142 ust 5 pkt 1 PZP.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.um.bielsko.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 1, (parter, pokój 6).
Data składania wniosków 09/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Organizacji i Nadzoru - Referat Administracyjno-Gospodarczy, Plac Ratuszowy 1, (parter, pokój 6).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)