Rozbudowa systemu wideokonferencji

Data publikacji 2014-11-28
Data zakończenia 2014-12-08 11:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia łączności

Szczegóły

Numer ogłoszenia 247943 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325700009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu wideokonferencji
2.Zakres zamówienia obejmuje : Zestaw wideokonferencyjny -TYP 1 - 6 sztuk,
Zestaw wideokonferencyjny -TYP 2 - 3 sztuk,
System zarządzania i planowania spotkań video - 1 sztuka,
Licencje do aplikacji zaawansowanego komunikatora - 100 sztuk.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Apelacyjny w Krakowie
Ulica ul. Przy Rondzie 3
Nr domu 3
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-547
Województwo małopolskie
Tel 12 41 75 423
Fax 12 41 75 426
Internet www.krakow.sa.gov.pl
Regon 00389466000000
E-mail a_pecak@krakow.sa.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Wykonawca spełni powyższy warunek poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane co najmniej dwie dostawy i wdrożenia systemów wideo podobne co do wielkości i technologii, na kwotę min. 400 tys. zł brutto w tym jednego na minimum 8 szt. terminali wideo sprzętowych.
Potencjał Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że posiada: a)Wykonawca musi posiadać wdrożony system zarządzania jakością potwierdzony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności usług serwisowych wykonawcy z normami jakościowymi (certyfikat ISO 9001:2001 lub równoważny) b)Wykonawca musi posiadać centrum obsługi, które jest odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z eksploatacją, zarządzaniem i utrzymaniem Sprzętu w trybie 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Centrum obsługi musi umożliwiać rejestrację zgłoszeń za pomocą telefonu, e-maila i faksu. W ofercie należy podać dane kontaktowe centrum obsługi c)Wykonawca musi posiadać wdrożony system obsługi incydentów serwisowych, który umożliwia rejestrację czynności wykonywanych na zgłoszeniu przez pracowników Wykonawcy oraz automatycznie powiadamiał osobę zgłaszającą po stronie Zamawiającego o każdorazowej zmianie statusu zgłoszenia w przeciągu do 30 min. od zmiany statusu. System ten powinien umożliwiać sporządzanie raportów z obsługi incydentów. d)Wykonawca powinien posiadać system monitoringu umożliwiający: - monitorowanie w trybie 24x7x365 (24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) urządzeń z tabeli 1,2,3 w celu wykrycia awarii - system monitorowania powinien być zintegrowany z systemem obsługi zgłoszeń Wykonawcy i umożliwiać automatyczne generowanie i śledzenie statusu zgłoszenia serwisowego na podstawie incydentu z systemu monitorowani. - w przypadku wykrycia awarii przez centrum monitorowania ma być uruchomiona procedura serwisowa wykonawcy i usuniecie awarii zgodnie ze zdefiniowanym SLA (poziomem obsługi serwisowej) oraz poinformowanie Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu - usługa monitorowania ma być świadczona przez istniejące centrum monitorowania sieci z obsadą operatorską 24x7x365 (24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) - system monitorowania powinien być oparty o standardowe licencjonowane rozwiązania typu HPOV, Tivoli, Infovista, Cisco Works - zamawiający wymaga uwierzytelnianego dostępu do strony WWW na której znajdą się informacje na temat incydentów związanych z monitorowanymi urządzeniami oraz raporty dostępności - do celów monitorowania miało by być zestawione łącze w oparciu o VPN IPsec z szyfrowaniem 3DES lub AES 256. - W ofercie Wykonawcy powinien być dostęp do portalu demo
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1) Oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ, ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 2) Odpowiednie pełnomocnictwa (tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej - rozdział III pkt 1 siwz), 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 4) Dokumenty, o których mowa w rozdz. XIX pkt 5 niniejszej siwz
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość okresu gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.krakow.sa.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Apelacyjny w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3, pok. 3A 04 (IIIp.)
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Sąd Apelacyjny w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3, pok. 3A 04 (IIIp.)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)