Udzielenie licencji na korzystanie z wersji internetowych programu informacji prawnej oraz publikacji specjalistycznych, znak postępowania: CUI/ZP/PN/33/2014

Data publikacji 2014-11-28
Data zakończenia 2014-12-08 09:45:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 391182 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487710003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1) udzielenie licencji na korzystanie z wersji internetowej programu informacji prawnej, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 50 (słownie: pięćdziesiąt) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony z załączniku nr 1 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 40 dostępów do Programu, pozostałe 10 stanowi prawo opcji.
2) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru budownictwa, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 13 (słownie: trzynaście) dowolnych stanowisk. Szczegółowy opis publikacji został przedstawiony w załączniku nr 2 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 9 dostępów do publikacji, pozostałe 4 stanowi prawo opcji.
3) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru prawa oświatowego, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 10 (słownie: dziesięć) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w załączniku nr 3 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 5 dostępów do publikacji, pozostałe 5 stanowi prawo opcji.
4) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru rachunkowości i finansów, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 10 (słownie: dziesięć) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w załączniku nr 4 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 5 dostępów do publikacji, pozostałe 5 stanowi prawo opcji.
5) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru prawa pracy, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 4 (słownie: cztery) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w załączniku nr 5 do proejktu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 2 dostępów do publikacji, pozostałe 2 stanowi prawo opcji.
6) przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z administracji kontami użytkowników i sesjami aktywnymi programu informacji prawnej.
7) przeszkolenie po jednym pracowniku dla każdej specjalistycznej publikacji prawnej wymienionej w pkt. 2-5 z administracji kontami użytkowników i sesjami aktywnymi.
8) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników w siedzibie Zamawiającego i przez niego zamówionych z obsługi programu oraz publikacji prawnych wymienionych w pkt. 2-5 w ilości łącznej 20 godzin.
9) świadczenie usług serwisowych w zakresie dostarczonego programu oraz publikacji wymienionych w pkt. 2-5.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Ulica ul. Namysłowska 8
Nr domu 8
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-304
Województwo dolnośląskie
Tel 71 777 90 23
Internet www.cui.wroclaw.pl
Regon 02228736100000
E-mail piotr.schmidt@cui.wroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/01/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na udzieleniu licencji na łączne korzystanie: 1. z wersji internetowej programu informacji prawnej, zawierającego co najmniej treści wymienione w załączniku nr 1 do projektu umowy, 2. jednej z czterech spośród wymienionych poniżej publikacji specjalistycznych dotyczących: obszaru budownictwa, prawa oświatowego, rachunkowości i finansów, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zapewniających jednoczesny dostęp dla co najmniej 50 użytkownikom do aktualizowanej bazy znajdującej się na serwerze Wykonawcy przez okres co najmniej 1 roku i szkoleniu minimum 50 użytkowników Zamawiającego
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty B) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - odpis z właściwego rejestru oraz informację o przynależności do grupy kapitałowej. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy mogą złożyć: a) wspólnie tj.: podpisane przez Pełnomocnika, wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie, a w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia poprzez podpisanie ww. dokumentu przez jednego, kilku lub wszystkich z wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; albo b) odrębnie tj.: podpisane przez każdego z Wykonawców na odrębnym dokumencie a w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia na odrębnych formularzach przez jednego, kilku lub każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniających warunki udziału w postępowaniu. 5. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jako wspólne dla nich wszystkich pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiajacego. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy, chyba że inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika. 7. W przypadku podmiotów, na których polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp tj. polega na zasobach tych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty, chyba że taki podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika. C) Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r., poz. 231). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A)4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C)2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach: a) zachodzi konieczność zmiany harmonogramu lub terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy; b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; c) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT; d) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ; e) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 ze zmianami) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana nr rachunku bankowego, 2) zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 38
Kryt 2 Dostęp do aktualnych danych
Kryt 2p 9
Kryt 3 Posiadanie informatora dotyczącego spraw z zakresu prawa i gospodarki
Kryt 3p 8
Kryt 4 Mozliwośc ustalenia brzemienia aktu prawnego na wybrany dzień
Kryt 4p 8
Kryt 5 Wielkość bazy orzeczeń
Kryt 5p 8
Kryt 6 Ilość komentarzy zawartych w programie
Kryt 6p 8
Kryt 7 Dostęp do kompletnej bazy aktów prawnych opublikowanych w Dz.U. od 1945r.
Kryt 7p 6
Kryt 8 Dostęp do kompletnej bazy ujednoliconych aktów prawnych opublikowanych w Dzienniku Urzędowym UE
Kryt 8p 5
Kryt 9 Dostęp do wzorów pism i umów oraz zbioru obowiązujących formularzy opublikowanych w Dziennikach Ustaw i Monitorach Polskich
Kryt 9p 4
Kryt 10 Dostęp do aktów prawnych opublikowanych w wojewódzkich dziennikach urzędowych od 1 stycznia 2000 roku
Kryt 10p 2
Kryt 11 Dostęp do czasopism dedykowanych samorządowi terytorialnemu
Kryt 11p 2
Kryt 12 Dostęp do monografii i publikacji naukowych
Kryt 12p 2
Adres strony internetowej siwz www.bip.cui.wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja Zamówień i Kontroli Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ul. Namysłowska 8, IV p. 50-304 Wrocław
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Sekcja Zamówień i Kontroli Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ul. Namysłowska 8, IV p. 50-304 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)