Dostawa i montaż szaf ubraniowych metalowych do budynku Dolnośląskiego Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku we Wrocławiu, przy ul. Grabiszyńskiej 105

Data publikacji 2014-11-28
Data zakończenia 2014-12-10 11:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 392118 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391413005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż szaf ubraniowych metalowych do budynku Dolnośląskiego Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku we Wrocławiu, przy ul. Grabiszyńskiej 105.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - urządzenie fabrycznie nowe.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Szczegółowe warunki dostawy przedmiotu zamówienia określa załączony wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
Ulica ul. Grabiszyńska 105
Nr domu 105
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-439
Województwo dolnośląskie
Tel (071) 783-13-73
Fax (0-71) 362-15-12
Internet www.dctk.wroc.pl
Regon 93271739200000
E-mail zamowienia@dctk.wroc.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw lub usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże minimum 1 dostawę urządzenia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 5000,00 brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Dokładne opisy danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego - w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ - w formie katalogu, folderu, prospektu, informacji producenta lub opisu technicznego albo innego dokumentu ze zdjęciem urządzenia, zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim (lub obcym z tłumaczeniem danego dokumentu na język polski) z zaznaczeniem, który parametr w wymienionych dokumentach odpowiada parametrowi wymaganemu przez Zamawiającego, ze wskazaniem strony w dokumencie na której znajdują się powyższe informacje. 2.Wypełnione zestawienie wymaganych parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.Certyfikat zgodności/zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 4.Atest higieniczny wydany przez podmiot upoważniony przez Ministerstwo Zdrowia. 5.Instrukcja obsługi w języku polskim - dostarczyć w dniu dostawy urządzenia. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.dctk.wroc.pl
Adres uzyskania siwz DCTK z KBDSZ ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, III piętro, pokój nr 4.
Data składania wniosków 10/12/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce DCTK z KBDSZ ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, Sekretariat Dyrektora, pokój nr 17.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)