Dostawa oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz urządzenia biurowego

Data publikacji 2014-12-01
Data zakończenia 2014-12-09 12:00:00
Instytucja Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248809 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 302370009, 302331521, 302343001, 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz
urządzenia biurowego.

2. Zamówienie obejmuje siedem części:
Część I

Dostawa licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server Data Center 2012R2 lub produktu równoważnego - 1 sztuka, licencja musi umożliwiać przenoszenie licencji między maszynami fizycznymi.

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr I zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a do SIWZ.


Część II

Dostawa licencji dostępowych CAL do Citrix XenDesktop Platinum Edition bez subskrypcji na upgrade (licencja dla jednostek samorządowych) lub produktu równoważnego w ilości 50 sztuk.

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr II zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b do SIWZ.

Część III

Dostawa myszy komputerowych - 30 sztuk.

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr III zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c do SIWZ.


Część IV

Dostawa myszy komputerowej bezprzewodowej i klawiatury bezprzewodowej (komplet) - 1 sztuka.

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr IV zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d do SIWZ.


Część V

Dostawa nagrywarki DVD - 2 sztuki

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr V zamówienia zawarte są w załączniku nr 1e do SIWZ.


Część VI

Dostawa płyt CD-R 700MB pakowanych po 50 szt. na szpuli - 20 opakowań

Część VII

Dostawa niszczarki - 1 sztuka

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr VII zamówienia zawarte są w załączniku nr 1f do SIWZ.


3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych spośród wymienionych powyżej. Ofertę można złożyć na jedną lub kilka części zamówienia.


4. Zamówienia przyznaje się w ramach poszczególnych części temu oferentowi, który na daną część zaproponował najniższą cenę

Opis

Dostawa licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server Data Center 2012R2 lub produktu równoważnego - 1 sztuka, licencja musi umożliwiać przenoszenie licencji między maszynami fizycznymi

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr I zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a do SIWZDostawa licencji dostępowych CAL do Citrix XenDesktop Platinum Edition bez subskrypcji na upgrade (licencja dla jednostek samorządowych) lub produktu równoważnego w ilości 50 sztuk

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr II zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b do SIWZDostawa myszy komputerowych - 30 sztuk.

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr III zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c do SIWZDostawa myszy komputerowej bezprzewodowej i klawiatury bezprzewodowej (komplet) - 1 sztuka.

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr IV zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d do SIWZDostawa nagrywarki DVD - 2 sztuki.

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr V zamówienia zawarte są w załączniku nr 1e do SIWZDostawa płyt CD-R 700MB pakowanych po 50 szt. na szpuli - 20 opakowańDostawa niszczarki - 1 sztuka.

Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr VII zamówienia zawarte są w załączniku nr 1f do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
Ulica al. Kromera 44
Nr domu 44
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51-163
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3272100, 071 3272119
Fax 71 3272350
Internet www.zgkikm.wroc.pl
Regon 93086261200000
E-mail grodzka@zgkikm.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium 1. Kwoty wadium wynoszą: - dla części nr I - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla części nr II - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), - dla części nr III - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części nr IV - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części nr V - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części nr VI - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części nr VI - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby kwota wadium wnoszona w formie pieniężnej była na wskazanym poniżej koncie Zamawiającego do terminu składania ofert czyli 09.12.2014 r. do godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 257 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A., nr konta 35 1020 5226 0000 6102 0416 5064 z dopiskiem: Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz urządzenia biurowego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta uznana została jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr I i II oraz składa ofertę na produkt równoważny musi załączyć dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ, 2) w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr III, IV, V i VII musi załączyć specyfikacje techniczne oferowanych przedmiotów zamówienia umożliwiających porównanie parametrów oferowanych przedmiotów zamówienia z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w załącznikach nr 1c, 1d, 1e i 1f do SIWZ.
Inne dokumenty nie dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Adres strony internetowej siwz www.zgkikm.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu al. Marcina Kromera 44 51-163 Wrocław pok. 310 (III piętro)
Data składania wniosków 09/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu al. Marcina Kromera 44 51-163 Wrocław pok. 310 (III piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy dla części nr II, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, w zależności od posiadanych środków finansowych.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)