1.Ewidencja i uzupełnianie Zgłoszenia Serwisowego przez ZAMAWIAJĄCEGO jest realizowane wyłącznie w systemie HD. Obsługa Zgłoszenia Serwisowego jest realizowana przez Wykonawcę w systemie HD lub z wykorzystaniem innych mediów bądź wizyt osobistych, przy czym każdorazowo w HD ewidencjonowany jest status zgłoszenia.
2.Wraz z podpisaniem Umowy ZAMAWIAJĄCY otrzymuje dane identyfikacyjne (login, hasło) umożliwiające Użytkownikom ZAMAWIAJĄCEGO autentykację w systemie Help Desk zwanym dalej HD udostępnionym przez WYKONAWCĘ pod adresem helpdesk.si-alma.pl.
3.W celu zgłoszenia błędu aplikacji, awarii, pobrania aktualizacji lub zamówienia innej usługi objętej przedmiotem umowy, Zamawiający otrzymuje dane identyfikacyjne ( login i hasło ) umożliwiające przynajmniej 4 Użytkownikom Zamawiającego na autentykację w systemie Help Desk, w celu zarejestrowania Zgłoszenia Serwisowego. Wraz z danymi identyfikacyjnymi, Użytkownikom zostają przyznane w systemie HD odpowiednie uprawnienia adekwatne do pakietu usług subskrybowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO.
4.Użytkownicy systemu HD posiadają możliwość dokonywania zmian swoich danych kontaktowych oraz podstawowych danych podmiotowych ZAMAWIAJĄCEGO - tzw. Panel Klienta.
5.Użytkownicy systemu HD są zobowiązani do bieżącego śledzenia informacji pojawiających się w systemie HD. System HD monitoruje i powiadamia Użytkowników o pojawieniu się zmian bądź nowych treści
5.1Każde zgłoszenie serwisowe obejmować będzie jeden temat do rozwiązania. W przypadku, gdy zgłoszenie obejmuje kilka tematów Wykonawca może rozdzielić je na kilka zgłoszeń.
6.W ramach 12 miesięcznego serwisu aplikacji Zamawiający wymaga:
a) Objęcia serwisem aplikacji następujących modułów:
Lp. Nazwa Aplikacji
1.Ruch Chorych - blok izba przyjęć
2. Ruch Chorych - blok statystyka
3. Ruch Chorych - blok oddział
4. Rejestracja do poradni
5. Poradnia
6. Dokumentacja Medyczna
7. Zlecenia Medyczne
8. Rozliczenia z Płatnikami
9. Gruper (do 80 lic RCH)
10. Kalkulacja kosztów procedur
11. Rachunek Kosztów Leczenia
12. Blok Operacyjny
13. Blok Porodowy
14. Laboratorium
15. Sterowniki do maszyn laboratoryjnych
16. Bakteriologia
17. Pracownia diagnostyczna
18. Histopatologia
19. Apteka
20. Apteczka
21. Zakażenia Szpitalne
22. Żywienie
23. Administrator Eskulap, Impuls
24. Magazynek oddziałowy
25. HL-
26. e-Rejestracja
27. Finanse- Księgowość
28. Kadry
29. Płace
30. Magazyn
31. Środki Trwałe
32.Ruch chorych - blok EWUŚ
b)Świadczenia usług serwisu aplikacji modułów wyszczególnionych w punkcie. 6a) wg następującego schematu:
Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego przez zamawiającego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu zarejestrowane w godzinach pracy serwisu 8.00 -16.00 od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi.
Czas usunięcia Błędu Aplikacji Do 7 dniCzas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu usunięcia błędu aplikacji
Czas usunięcia Awarii Do 48hCzas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu usunięcia awarii
Czas usunięcia Usterki Programistycznej Do 30 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu usunięcia usterki programistycznej
7.W ramach 12 miesięcznego nadzoru autorskiego Zamawiający wymaga:
a)Objęcia nadzorem autorskim następujących modułów:
Lp. Nazwa Aplikacji
1.Ruch Chorych - blok izba przyjęć
2. Ruch Chorych - blok statystyka
3. Ruch Chorych - blok oddział
4. Rejestracja do poradni
5. Poradnia
6. Dokumentacja Medyczna
7. Zlecenia Medyczne
8. Rozliczenia z Płatnikami
9. Gruper (do 80 lic RCH)
10. Kalkulacja kosztów procedur
11. Rachunek Kosztów Leczenia
12. Blok Operacyjny
13. Blok Porodowy
14. Laboratorium
15. Sterowniki do maszyn laboratoryjnych
16. Bakteriologia
17. Pracownia diagnostyczna
18. Histopatologia
19. Apteka
20. Apteczka
21. Zakażenia Szpitalne
22. Żywienie
23. Administrator Eskulap, Impuls
24. Magazynek oddziałowy
25. HL-7
26. e-Rejestracja
27. Finanse- Księgowość
28. Kadry
29. Płace
30. Magazyn
31. Środki Trwałe
32. Ruch chorych - blok EWUŚ
b)Udostępnienia w serwisie HD Upgrade lub Update aplikacji związanymi ze zmianą przepisów prawa. Termin dostarczenia zmian (upgrade lub update) musi pozwolić Zamawiającemu na instalację oprogramowania zgodnie z terminem wymaganym przez ustawy, najpóźniej w dniu wejścia w życie zmian prawa.
8.W ramach 12 miesięcznej umowy na serwis aplikacji w zakresie konsultacji (KA) Zamawiający wymaga:
a)Objęcia Konsultacjami następujących modułów:
Lp.Nazwa Aplikacji Objęte usługą konsultacji (KA)
1. Ruch Chorych - blok izba przyjęć NIE
2. Ruch Chorych - blok biuro przyjęć statystyka NIE
3. Ruch Chorych - blok oddział NIE
4. Rejestracja do poradni NIE
5. Poradnia NIE
6. Dokumentacja Medyczna NIE
7. Zlecenia Medyczne NIE
8. Rozliczenia z Płatnikami (KA)
9. Gruper (do 80 lic RCH) (KA)
10. Kalkulacja kosztów procedur NIE
11. Rachunek Kosztów Leczenia NIE
12. Blok Operacyjny NIE
13. Blok Porodowy NIE
14. Laboratorium NIE
15. Sterowniki do maszyn laboratoryjnych NIE
16. Bakteriologia NIE
17. Pracownia diagnostyczna NIE
18. Histopatologia NIE
19. apteka NIE
20. Apteczka NIE
21. Zakażenia Szpitalne NIE
22. Żywienie NIE
23. Administrator ESKULAP IMPULS NIE
24. Magazynek oddziałowy NIE
25. HL-7 NIE
26. e-Rejestracja NIE
27. Finanse- Księgowość (KA)
28. Kadry NIE
29. Płace NIE
30. Magazyn NIE
31. Środki Trwałe NIE
32. Ruch chorych - blok EWUŚ NIE
b) Świadczenia usługi konsultacji modułów wyszczególnionych w pkt 8.a) wg następującego schematu:
1. Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu zarejestrowane w godzinach pracy serwisu.
3. Czas obsługi Konsultacji Do 10 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu obsłużenia konsultacji.
9. W ramach 12 miesięcznej umowy na serwis aplikacji w zakresie nadzoru eksploatacyjnego Zamawiający wymaga:
a) Objęcia nadzorem eksploatacyjnym modułów wyszczególnionych w punkcie 7a)
b) Nadzór eksploatacyjny w wymiarze 88 godzin w okresie trwania umowy w formie
- rzeczywistych pobytów w siedzibie Zamawiającego: jedna wizyta liczona jako siedem godzin NE: od godz. 8 do godz. 15
- za pomocą zdalnego dostępu: rzeczywista liczba godzin NE potrzebna na zrealizowanie zadania.
c) Świadczenia usługi nadzoru eksploatacyjnego modułów wyszczególnionych w pkt 7a) wg następującego schematu:
1. Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi NE do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu zarejestrowane w godzinach pracy serwisu.
3. Termin realizacji przez Serwis usługi nadzoru eksploatacyjnego Do 15 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu zakończenia usługi nadzoru eksploatacyjnego.
10. W ramach 12 miesięcznej umowy na usługę serwisu motoru bazy danych Zamawiający wymaga gotowości usuwania awarii motoru bazy danych.
1. Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi NE do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu zarejestrowane w godzinach pracy serwisu.
3. Termin realizacji przez Serwis usługi serwisu motoru bazy danych: awaria motoru bazy danych, pomoc w odtwarzaniu bazy danych w razie awarii bazy danych Do 48h Czas liczony w dniach roboczych od momentu powzięcia przez Serwis zlecenia wykonania usługi do momentu usunięcia awarii
Definicje:
1. serwis aplikacji - Gotowość WYKONAWCY do usuwania błędów oprogramowania aplikacyjnego, awarii, usterki programistycznej, oraz podjęcia prac zleconych przez zamawiającego
2. nadzór autorski - Usługa realizowana przez Autora Oprogramowania Aplikacyjnego za pośrednictwem WYKONAWCY. Subskrypcja usługi zapewnia zamawiającemu poprawę jakości oraz poszerzenie zakresu funkcjonalnego Oprogramowania Aplikacyjnego, jak również dostosowanie go do zmian czynników wewnętrznych organizacji zamawiającego oraz zewnętrznych, będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych.
W ramach usługi Autor gwarantuje:
a) prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów Aplikacji,
b) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik sugestii użytkowników,
c) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik inwencji twórczej Autora,
d) wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny, opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń,
e) wprowadzanie do Aplikacji zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości:
- Ministerstwa Zdrowia,
- NFZ,
- Centrów Zdrowia Publicznego,
- gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji Aplikacji.
3. konsultacje - Gotowość do świadczenia zamawiającemu Konsultacji w odniesieniu do modułów wytypowanych przez niego w pkt 8 a) i Załączniku nr 1 do Umowy za pomocą serwisu HD.
4. nadzór eksploatacyjny - prawo do dowolnego wykorzystania określonych w Umowie ilości wizyt serwisowych w miesiącu, w wymiarze 8h każda.
Przedmiotem nadzoru eksploatacyjnego może być szereg prac o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym wyszczególnionych poniżej z wyłączeniem motoru bazy danych. NE dotyczy:
a) Konsultacji z zakresu administracji i użytkowania Aplikacji,
b) Instalowanie Upgrade, Update Aplikacji
c) Szkolenie administratorów z zakresu wprowadzanych zmian w Aplikacjach,
d) Rekonfiguracja i parametryzacja Aplikacji, w celu zoptymalizowania i podniesienia sprawności ich działania,
e) Tworzenie nowych raportów oraz modyfikacje istniejących mające na celu dostosowanie ich zakresu tematycznego oraz graficznego do potrzeb ZAMAWIAJĄCY,
f) Tworzenie nowych wydruków na dokumentach dostarczonych w formie papierowej przez ZAMAWIAJĄCĘGO oraz modyfikacje istniejących wydruków,
g) Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu stanu Aplikacji i zgromadzonych danych archiwalnych na poprawnie zabezpieczonych na nośnikach danych,
h) Pomoc w przekazywaniu danych i sprawozdań do jednostek zewnętrznych (Organu założycielskiego, Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Biura Rejestru Usług Medycznych, Centrum Organizacji Ochrony Zdrowia, Państwowego Zakładu Higieny,
i) Dokonywanie ponownych instalacji Aplikacji i narzędzi w przypadkach zmiany infrastruktury informatycznej ZAMAWIAJĄCEGO (uwzględnia przeniesienie Aplikacji na inną platformę systemową),
j) Doradztwo w zakresie rozbudowy środowiska informatycznego ZAMAWIAJĄCEGO.
5. motor bazy danych - Program komputerowy dedykowany do zarządzania bazami danych, o którego prawa majątkowe przynależą firmie Oracle Inc.
6. Błąd aplikacji - Oznacza działanie powtarzalne, pojawiające się za każdym razem w tym samym miejscu w Aplikacji i prowadzące w każdym przypadku do otrzymywania błędnych wyników jej działania
7. Awaria (błąd krytyczny) - Oznacza sytuację, w której nie jest możliwe prawidłowe używanie Oprogramowania Aplikacyjnego, lub jednego z modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, z powodu uszkodzenia lub utraty kodu programu, struktur danych lub zawartości bazy danych
8. Usterka Programistyczna - błąd aplikacji, mimo identyfikacji którego Aplikacja nadal funkcjonuje, natomiast usunięcie którego wymaga ingerencji Autora.
9. Upgrade aplikacji - uaktualnienie obejmujące zmiany zakresu funkcjonalnego Aplikacji oznaczające przynajmniej jedną z poniższych modyfikacji:
a) usprawnienia dotychczasowych mechanizmów,
b) poszerzenia funkcjonalności zastosowanych mechanizmów,
c) dodanie nowych mechanizmów,
d) zmiany estetyczne i formalne.
Upgrade Aplikacji akceptuje automatycznie strukturę bazy danych poprzedzającego go ostatniego opublikowanego przez producenta Upgrade oraz pociąga za sobą konieczność uaktualnienia Dokumentacji, w której ujęte i opisane zostają wprowadzone modyfikacje
10. update aplikacji - uaktualnienie obejmujące zmiany związane z eliminacją zidentyfikowanych Błędów poszczególnych Aplikacji, najczęściej nie ingerujące w strukturę bazy danych. W większości przypadków Update wiąże się ze zmianą interfejsu użytkownika lub usprawnieniem działania funkcji lub procesów, natomiast nie wzbogacają Aplikacji o nowe rozwiązania. Update Aplikacji akceptuje automatycznie strukturę bazy danych poprzedzającego go ostatniego opublikowanego przez producenta Update oraz nie pociąga za sobą konieczności uaktualnienia Dokumentacji |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
|
Ulica |
ul. Paderewskiego 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Wałbrzych
|
Kod Pocztowy |
58-301
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
074 8877183
|
Fax |
074 8877103
|
Internet |
www.szpital.walbrzych.pl
|
Regon |
89004717900000
|
E-mail |
sadowska@szpital.walbrzych.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Inpuls 5.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości:
3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:
- oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wg wzoru formularza nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenia złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną).
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz udokumentuje, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwie usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym w szpitalu, o wartości każdej z usług nie mniej niż 150.000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące
oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg wzoru formularza nr 3;
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie
dysponował potencjałem technicznym do wykonania zamówienia wg wzorów formularza nr 2
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg wzorów formularza nr 2 oraz Wykonawca dołączy do oferty wykaz pracowników zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i którzy posiadają umiejętności administrowania poszczególnymi modułami aplikacji Eskulap i Impuls 5 (minimum 2 osoby: 1 osoba certyfikat z zakresu systemu Eskulap, 1 osoba z zakresu systemu Impuls5). Wykaz powinien zawierać imię i nazwisko pracownika, informację o doświadczeniu zawodowym w zakresie wykonywania usługi administrowania oprogramowaniem.
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wg wzoru formularza nr 2 oraz udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć :
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień Umowy:
Zmiany i uzupełnienia umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach określonych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm), lub w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń:
1) Ustawowej zmiany podatku VAT (zmianie ulegnie tylko cena brutto).
2) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które to przyczyny wpływają na termin realizacji zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
czas usunięcia awarii wg opisu w punkcie 6b przedmiotu zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital.walbrzych.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy
im. E. Biernackiego
ul. Paderewskiego 10
58-301 Wałbrzych
Dział Techniczny
|
Data składania wniosków |
09/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy
im. E. Biernackiego
ul. Paderewskiego 10
58-301 Wałbrzych
SEKRETARIAT
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|