DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE

Data publikacji 2014-12-01
Data zakończenia 2014-12-11 09:30:00
Instytucja Komenda Portu Wojennego
Miejscowość Świnoujście
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 392626 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 156125006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla KPW Świnoujście.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Portu Wojennego
Ulica ul. Steyera 28
Nr domu 28
Miejscowość Świnoujście
Kod Pocztowy 72-600
Województwo zachodniopomorskie
Tel 91 3242581
Fax 91 3242309
Internet www.kpws.wp.mil.pl
Regon 81114359400000
E-mail zp.kpw@mw.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: OBRONA NARODOWA
Rodzaj zam inny OBRONA NARODOWA
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b)obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 j.t.), lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730); KONSORCJUM - w/w dokument składa każdy z członków4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym. KONSORCJUM - w/w dokument składa co najmniej jeden z członków;
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym. KONSORCJUM - w/w dokument składa co najmniej jeden z członków;
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym. KONSORCJUM - w/w dokument składa co najmniej jeden z członków;
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym. KONSORCJUM - w/w dokument składa co najmniej jeden z członków;
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:1)posiadania wdrożonego system HACCP potwierdzonego jednym z następujących dokumentów, który należy dołączyć do oferty: a)certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo b)zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 j.t.) albo c)Protokół z ostatniej przeprowadzonej kontroli sanitarnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej 1.Pozostałe dokumenty składające się na ofertę:1)wypełniony Formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ,2)pełnomocnictwo (jeżeli takie występuje),3)oświadczenie Wykonawcy według załącznika nr 24 do niniejszej SIWZ wskazujące części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom;4)w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 25 do niniejszej SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kpws.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz KOMENDA PORTU WOJENNEGO, ul. Steyera 28, 72-600 ŚWINOUJŚCIE
Data składania wniosków 11/12/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce siedziba Zamawiającego bud. Nr 34 sztab, pok. 13 parter.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.W związku ze specyfiką funkcjonowania Zamawiającego i wymogami bezpieczeństwa czas, jaki Wykonawca musi poświęcić od momentu wypisania przepustki na Biurze Przepustek do miejsca złożenia oferty wynosi nie mniej niż 30 min. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert ani żadnych innych dokumentów związanych z niniejszym postępowaniem przetargowym. 2.Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp - Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która będzie załącznikiem do umowy w sprawie przedmiotu zamówienia; b) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przedsiębiorców w formie spółki cywilnej Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu umowy tej spółki, która będzie załącznikiem do umowy w sprawie przedmiotu zamówienia ..
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 3 Tak
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:1) zmiana asortymentu przewidzianego w umowie na inny asortyment w niej przewidziany z zastrzeżeniem, że nie może ulec zmianie wartość całej umowy. Zmiana może dotyczyć rodzaju asortymentu, a także jego ilości,2)wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,3) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie, 4)zmniejszenia ilości, wartości i częstotliwości dostaw w stosunku do ilości, wartości i częstotliwości przyjętych w umowie maksymalnie do 20%, 5) zmiana ceny umownej tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, obowiązująca od terminu wprowadzenia tych zmian.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)