Dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia

Data publikacji 2014-12-01
Data zakończenia 2014-12-11 10:00:00
Instytucja Miasto Inowrocław
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 392778 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia, w tym:
1)komputery stacjonarne wraz z oprogramowaniem - 33 szt.
2)monitory ciekłokrystaliczne - 29 szt.
3)zasilacze awaryjne - 18 szt.
4)drukarki - 11 szt.
5)tonery - 21 szt.
6)butelki z atramentem - 4 szt.
7)kartridże z atramentem - 4 szt.
8)pamięć usb - 3 szt.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne są zawarte w zał. nr 1a do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Inowrocław
Ulica ul. F. D. Roosevelta 36
Nr domu 36
Miejscowość Inowrocław
Kod Pocztowy 88-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 3555250
Fax 52 3555233
Internet www.inowroclaw.pl
Regon 00059636900000
E-mail zamowienia@inowroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Nie wymaga sie wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy;
Wiedza nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
Potencjał nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
Zdolne nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
Sytuacja nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty opis oferowanych urządzeń, potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w siwz - zał. nr 1a wraz ze wskazaniem ich producenta, typu, modelu, marki urządzeń, nazwy i wersji oprogramowania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin dostawy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, b) działania siły wyższej, c) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT, d) zmiany warunków finansowania zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90.00
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10.00
Adres strony internetowej siwz www.bip.inowroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 11/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)