Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem

Data publikacji 2014-12-01
Data zakończenia 2014-12-09 11:45:00
Instytucja Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 394022 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego:
1) 38 komputerów PC (stacjonarnych) wraz z systemem operacyjnym i dodatkowym oprogramowaniem dla każdego z nich;
2) 40 Monitorów do komputerów PC;
3) 20 drukarek;
4) 18 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym i dodatkowym oprogramowaniem dla każdego z nich.
2. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum:
1) Sprzedaż, a także dostarczenie Zamawiającemu i wydanie mu urządzeń sprzętu komputerowego. Miejscem dostarczenia (wydania) Zamawiającemu urządzeń sprzętu komputerowego będzie wskazane przez Zamawiającego w Umowie o zamówienie pomieszczenie/pomieszczenia na terenie Poznania, przy ul. Wojska Polskiego 71B - zwane dalej również Miejscem Wydania Sprzętu Komputerowego;
2) Udzielenie Zamawiającemu minimum licencji bezterminowej, pełnej
na systemy operacyjne i oprogramowania stanowiące przedmiot zamówienia
(jak też ewentualne inne stanowiących przedmiot oferty Wykonawcy niezbędne
do korzystania z zaoferowanego sprzętu komputerowego) w zakresie minimum licencji jednostanowiskowej dla każdego wymaganego do zaoferowania rodzaju sprzętu komputerowego (na każda jednostkę sprzętu komputerowego);
3) Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości zaoferowanego sprzętu komputerowego przez Wykonawcę osobiście lub poprzez producenta oferowanego sprzętu komputerowego;
3. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również świadczenia dodatkowe wskazane w SIWZ jako świadczenia wymagane do wykonania po stronie Wykonawcy, w szczególności świadczenia wymagane po wydaniu i odbiorze przez Zamawiającego sprzętu komputerowego, w tym świadczenie polegające na usuwaniu
wad i wykonywaniu innych świadczeń z związku z udzieloną gwarancją jakości oraz uprawnieniami Zamawiającego wynikającymi z rękojmi za wady. Minimalny okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady sprzętu komputerowego wynosić będzie 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich
Ulica ul. Wojska Polskiego 71B
Nr domu 71B
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-630
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8455800
Fax 061 8417830
Internet www.iwnirz.pl
Regon 30102741100000
E-mail wojciech@inf.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 12
Wadium W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane
Zaliczka Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające zgodnie z działem IV SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przypadki i warunki zmiany umowy o zamówienie określa dział XVII SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres udzielonej gwarancji jakości
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.iwnirz.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, ul. Wojska Polskiego 71b, 60-630 Poznań, Sekretariat, pok. 32 (powołać się na oznaczenie niniejszego postępowania TA/Zp-16/14).
Data składania wniosków 09/12/2014
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, pok. 32 na pierwszym piętrze budynku Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, ul. Wojska Polskiego 71b, 60-630 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dodatkowe informacje dotyczące sposobu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu: W kwestiach nieuregulowanych postanowieniami powyższymi niniejszego ogłoszenia, ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w tym ocena, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ustawy PZP dokonana zostanie zgodnie z ustawą PZP. W myśl tej ustawy, przy ocenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zastosowanie mają w szczególności następujące zasady: 1) Ocena spełniania przez Wykonawcę każdego z warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez Zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: Wykonawca spełnia warunek albo Wykonawca nie spełnia warunku; 2) Ocena, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu, wymagające wykazania spełnienia przez Wykonawcę, dokonywana jest na dzień nie późniejszy niż dzień, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu (art. 26 ust. 2a ustawy PZP); 3) Kwestia spełniania warunków, o których mowa w ust. 22 ust. 1 ustawy PZP, jako warunków nieskonkretyzowanych (nieopisanych) przez Zamawiającego, nie nakłada na Wykonawcę żadnych obowiązków odnośnie wykazania ich spełnienia, poza obowiązkiem złożenia oświadczenia, o którym sekcji III.4.1) niniejszego ogłoszenia (wymóg z art. 44 ustawy PZP); 4) W celu dokonania przez Zamawiającego oceny w zakresie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy PZP Wykonawca (a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z tych Wykonawców) składa, na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy PZP - listę albo oświadczenie, o których mowa w sekcji III.4.2) niniejszego ogłoszenia, zastrzeżeniem dalszych wymaganych ustawą czynności wymaganych do ustalenia braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy PZP; 5) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.1), III.4.2) oraz III.4.4) niniejszego ogłoszenia należy przedłożyć Zamawiającemu, nie później niż na dzień, w którym upływa termin na składanie ofert w niniejszym postępowaniu lub (w przypadkach i zakresie wynikającym z treści art. 26 ust. 3 ustawy PZP) zostaną złożone Zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5 powyżej zostaną złożone Zamawiającemu z uwzględnieniem właściwych dla danego dokumentu postanowień (w tym postanowień, co do formy, w jakiej dokumenty mają być złożone) wskazanych w ustawie PZP oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy, w tym rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. 2013.231). Pozostałe informacje: Wskazane w sekcji III.2) niniejszego ogłoszenia dopuszczenie zaliczek Zamawiający przewiduje, pod warunkiem jednak, że płatność zaliczkowa dostanie dopuszczona przez strony Umowy o zamówienie w drodze jej zmian (aneksowania) dokonywanych w przypadkach i warunkach wskazanych w dziale XVII ust. 8 i 9 SIWZ Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: -Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polską ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych -Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - należy przez to rozumieć obowiązująca w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36 ustawy PZP, właściwa dla trybu otwartego (przetargu nieograniczonego) przyjętego w niniejszym postępowaniu.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)