Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, nr postępowania N/12/14.

Data publikacji 2014-12-02
Data zakończenia 2014-12-11 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko
Miejscowość Sopot
Województwo pomorskie
Branża
  • Dowody tożsamości,
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 394720 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331413106, 331413209, 331940006, 331412208, 331411128, 331570005, 331416006, 224554005, 34191001, 331712001, 331412002, 331412105, 331571109, 229930007, 331414200, 331410000, 331414411, 195200007, 395250008, 337710005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie. Przedmiot zamówienia wyszczególniono w 21 Pakietach.
Pakiet nr 1 - Strzykawki, igły medyczne, urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji (CPV: 33141310-6, 33141320-9, 33194000-6, 33141220-8)
25 pozycji
Pakiet nr 2 - Kaniule, plastry (CPV: 33141220-8, 33141112-8)
9 pozycji
Pakiet nr 3 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej (CPV: 33157000-5)
1 pozycja
Pakiet nr 4 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy (CPV: 33141600-6)
1 pozycja
Pakiet nr 5 - Bransoletki identyfikacyjne (CPV: 22455400-5)
1 pozycja
Pakiet nr 6 - Produkty z drewna ciętego (CPV: 03419100-1)
1 pozycja
Pakiet nr 7 - Przyrządy do resuscytacji (CPV: 33171200-1)
2 pozycje
Pakiet nr 8 - Cewniki, worki do cewników, maski tlenowe (CPV: 33141200-2, 33141210-5, 33157110-9)
10 pozycji
Pakiet nr 9 - Papier fotoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura (CPV: 22993000-7)
5 pozycji
Pakiet nr 10 - Rękawice chirurgiczne (CPV: 33141420-0)
4 pozycje
Pakiet nr 11 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne (CPV: 33141000-0)
2 pozycje
Pakiet nr 12 - Skalpele i noże chirurgiczne, produkty z tworzyw sztucznych (CPV: 33141411-4, 19520000-7)
9 pozycji
Pakiet nr 13 - Włókna pojedyncze z tworzyw sztucznych (różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych), podkłady medyczne, toaletowe produkty z papieru (CPV: 39525000-8, 33771000-5)
13 pozycji
Pakiet nr 14 - Osłonki medyczne foliowane, butelki jednorazowe jałowe, pudełka apteczne jałowe (CPV: 33751000-9, 33695000-8)
6 pozycji
Pakiet nr 15 - Elektrody (CPV: 33158200-4)
3 pozycje
Pakiet nr 16 - Elektrody, elektrody do kardiomonitora (CPV: 33158200-4, 33123200-0)
3 pozycje
Pakiet nr 17 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej (CPV: 33157000-5)
3 pozycje
Pakiet nr 18 - Jednorazowe zestawy laryngologiczne (CPV: 33141620-2)
3 pozycje
Pakiet nr 19 - Żel do USG (CPV: 33694000-1)
2 pozycje
Pakiet nr 20 - Olejek immersyjny (CPV: 33694000-1)
1 pozycja
Pakiet nr 21 - Paski do glukometrów (CPV: 33694000-1)
1 pozycja

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko
Ulica ul. Grunwaldzka 1-3
Nr domu 1-3
Miejscowość Sopot
Kod Pocztowy 81-759
Województwo pomorskie
Tel 58 5557528
Fax 58 5557528, 58 5511426
Internet www.wzr.com.pl
Regon 19258779500000
E-mail zamowienia@wzr.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 21
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium - Wniesienie wadium - nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wskazanego warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
Wiedza Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wskazanego warunku oraz wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, co najmniej dwóch dostaw jednorazowego sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców dostaw - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
Potencjał Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wskazanego warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
Zdolne Jak w pkt. III.3.3)
Sytuacja Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wskazanego warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. dla oferowanego produktu stanowiącego wyrób medyczny - deklaracja wytwórcy wyrobu lub autoryzowanego przedstawiciela o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.) 2. dla Pakietu nr 10 - dla oferowanego wyrobu będącego środkiem ochrony indywidualnej - deklaracja zgodności producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela mającego siedzibę we Wspólnocie zgodnie z Dyrektywą Rady z dnia 21.12.1989 r. nr 89/686/EWG 3. dla Pakietu nr 10 poz. 2-4 - próbki produktów do celów kontroli zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz wykaz próbek złożonych wraz z ofertą - stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca dostarcza próbki dla każdego oferowanego produktu (wraz z oryginalnym opakowaniem) w ilości: - Pakiet nr 10 pozycja nr 2: 2 pary - Pakiet nr 10 pozycja nr 3: 2 pary - Pakiet nr 10 pozycja nr 4: 2 pary
Inne dokumenty 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY - stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWO - CENOWy - stanowiący Załącznik nr 2.1 - 2.21 do SIWZ na oferowane Pakiety (UWAGA: Zamawiający wymaga w Formularzu Ofertowo-Cenowym podania nazwy producenta)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 6. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: - w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia; - wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron; - zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy; - nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem; - zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe wykonywanie przedmiotu umowy; - w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji danego produktu, produkt ten może zostać wykreślony z umowy albo zastąpiony innym równoważnym produktem bez zmiany dotychczasowej ceny; - Wykonawca zaproponuje obniżenie ceny danego produktu lub wprowadzi upusty lub promocje cenowe zaakceptowane przez Zamawiającego; - wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę; - w przypadku zmiany przez producenta danego produktu wielkości opakowań, mogą ulec zmianie zapisy dotyczące opakowań, w związku z czym może ulec także zmianie cena opakowania produktu w stosunku proporcjonalnym do zmiany wielkości opakowania, w sposób nie zmieniający dotychczasowej ceny za faktycznie dostarczoną miarę produktu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wzr.com.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Zespół Reumatologiczny ul. Grunwaldzka 1-3 81-759 Sopot Dział Zamówień Publicznych, parter, pok 3 cena formularza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - 10,00zł (+VAT)
Data składania wniosków 11/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1-3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Osoby do kontaktów: p. mgr Agnieszka Bronk - Naczelna Pielęgniarka - strona merytoryczna tel.: (58) 555-75-65 (dni robocze - w godzinach: 8.00 - 15.00), p. mgr Katarzyna Kotowicz - Specjalista ds. zamówień publicznych - strona formalno-prawna tel.: (58) 555-75-28 (dni robocze - w godzinach: 8.00 - 15.00). Adres internetowy : www.wzr.com.pl E-mail: zamowienia@wzr.com.pl miejsce realizacji usługi: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko 81-759 Sopot, ul. Grunwaldzka 1-3 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w każdym z pakietów asortymentowych. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia (wszystkie pozycje w każdym z pakietów). Opcje : nie - Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie jest wymagane. Główne warunki finansowania i płatności : Płatności dokonywane w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym, minimum 30 dni maksymalnie 60 dni od daty doręczenia faktury po dokonanej dostawie. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant Wykonawców występujących wspólnie. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający może zażądać - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form (nie dotyczy pełnomocnictw, formularzy ofertowych, oświadczenia o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu, pisemnego zobowiązania podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby, informacji o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej oraz listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej): - oryginały, - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tegoż Wykonawcę lub pełnomocnika występującego jako reprezentant Wykonawców występujących wspólnie. Dynamiczny system zakupu nie ma zastosowania. Umowa ramowa nie ma zastosowania. a) numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający : N/12/14 b) brak poprzednich publikacji dotyczących tego samego ogłoszenia c) warunki uzyskania specyfikacji: do dnia 11 grudnia 2014 roku, Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania można odebrać osobiście, na stronie internetowej www.wzr.com.pl lub za zaliczeniem pocztowym MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w trakcie posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w dniu: 11 grudnia 2014 roku o godz. 10.30 w: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1-3 81-759 Sopot Dział Zamówień Publicznych, parter, pok. nr 3 język , w którym można sporządzać oferty : PL 1. Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się. 2. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych. Instytucja Zamawiająca nie dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji Zamawiających.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)