DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ SIECIOWYCH xWDM

Data publikacji 2014-12-02
Data zakończenia 2014-12-10 12:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 395054 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa urządzeń sieciowych xWDM, a także ich instalacja i uruchomienie w dwóch lokalizacjach Śląskiego OW NFZ, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia i wzorem umowy.
System tworzony przez urządzenia xWDM przeznaczony jest do połączenia ośrodków przetwarzania danych.

Wykonawca winien dostarczyć urządzenia objęte przedmiotem zamówienia fabrycznie nowe, wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa nie wcześniej niż w roku 2014, w pełni wartościowe i nadające się do używania zgodnie z ich przeznaczeniem. Dostarczane urządzenia winny posiadać deklaracje zgodności CE.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.

Wykonawca winien podać w treści oferty (formularz opis przedmiotu zamówienia) nazwę producenta oraz nazwę modelu oferowanych urządzeń. Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa modelu urządzeń, składają się na treść oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Ulica ul. Kossutha 13
Nr domu 13
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-844
Województwo śląskie
Tel (032) 7351547, 7351637
Fax 032 7351636
Internet http://www.nfz-katowice.pl
Regon 01544738200030
E-mail inwestycje@nfz-katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 23/01/2015
Wadium Na podstawie art. 45 ust. 2 i ust. 4 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK oKatowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: GOSKPLPW oraz o adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca winien wykazać co najmniej jedną (1) odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia dostawę wykonaną, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaną, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania, podmiotu, na rzecz którego została wykonana oraz załączeniem dowodów, że dostawa została wykonana należycie. Przez wykonaną dostawę należy rozumieć zamówienie polegające na dostarczeniu urządzeń sieciowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto, którego realizacja została zakończona (umowa została zrealizowana). Pod pojęciem wykonywana dostawa należy rozumieć zamówienie w trakcie realizacji (umowa jest nadal realizowana) polegające na dostarczaniu urządzeń sieciowych, którego pewna część o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto, została już zrealizowana. Uwaga: sytuacja ta dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych! Jeżeli wykonawca wykaże wykonywanie dostawy j.w. w razie wątpliwości, zobowiązany będzie udowodnić, iż przedmiotem zamówienia było świadczenie ciągłe lub okresowe. Podając w formularzu wykaz dostaw wartość, Wykonawca: - w przypadku zamówienia wykonanego - wpisuje kwotę brutto w złotych za całość wykonanego zamówienia, zaś - w przypadku zamówienia wykonywanego (nadal realizowanego) - Wykonawca wpisuje kwotę brutto w złotych za zrealizowaną już w ramach całości część zamówienia oraz kwotę brutto w złotych stanowiącą wartość całego zamówienia. Wykonawca w formularzu wykaz dostaw podaje podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub jest nadal wykonywane, wskazując jego nazwę i adres. Odpowiednio wykonanie lub wykonywanie każdego wykazanego zamówienia, musi zostać poświadczone dowodem, że zamówienie zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Podając w formularzu wykaz dostaw datę wykonania dostawy Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok (np. 30.10.2011) wykonania (zakończenia) wykazanej dostawy. Dostawa wykonana to taka, której realizacja została zakończona. Podając w formularzu wykaz dostaw podmiot, Wykonawca podaje nazwę i adres siedziby podmiotu, na rzecz którego wykonano dostawę. Podając w przypadku dostawy wykonywanej w formularzu wykaz dostaw datę wykonania dostawy Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok (np. 30.10.2011) wykonania (zakończenia) części o wartości co najmniej 150 000 zł wykazanej dostawy. Podając w formularzu wykaz dostaw podmiot, Wykonawca podaje nazwę i adres siedziby podmiotu, na rzecz którego wykonano dostawę. Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również inne usługi lub dostawę innych elementów, innego asortymentu lub inny rodzaj zamówienia), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane (w tym wartość) dotyczące: 1) całości zamówienia oraz 2) części zamówienia dotyczącego dostawy jak opisano wyżej. UWAGA! Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w formularzu oferty. W przypadku skorzystania w niniejszym postępowaniu z zasobów innego podmiotu (art. 26 ust. 2b pzp), pisemne zobowiązanie innego podmiotu winno w szczególności wskazywać: 1) podmiot, który udostępni swoje zasoby (nazwa/firma oraz adres); 2) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu - wskazać, jakie konkretnie zasoby udostępni inny podmiot - co stanowi te zasoby (w niniejszym zamówieniu należy sprecyzować jakie elementy z zakresu wiedzy i doświadczenia); 3) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu - wskazać, w jaki sposób Wykonawca będzie wykorzystywał zasoby innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - na czym konkretnie będzie polegało udostępnienie wiedzy i doświadczenia, czy będzie ono miało na przykład formę nadzoru nad wykonywaniem zamówienia, pełnienia funkcji doradczej, wykonywania części zamówienia etc.; 4) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 5) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zasoby winny zostać udostępnione na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda powyższego w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Szczegółowy opis zawiera pkt III.3.2 ogłoszenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi za wady
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.nfz-katowice.pl
Adres uzyskania siwz Śląski OW NFZ ul. Kossutha 13 40-844 Katowice
Data składania wniosków 10/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Śląski OW NFZ ul. Kossutha 13 40-844 Katowice, pokój 004.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)