Data publikacji |
2014-12-03 |
Data zakończenia |
2014-12-11 10:00:00 |
Instytucja |
Urząd Gminy Strzelce Wielkie |
Miejscowość |
Strzelce Wielkie |
Województwo |
łódzkie |
Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Komputery osobiste,
- Stacje robocze,
- Pakiety oprogramowania użytkowego,
- Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej,
- Usługi dostawy oprogramowania,
- Usługi przesyłu danych,
- Usługi internetowe,
- Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
251031 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302000001, 302131006, 302140002, 722680001, 487600003, 487000005, 725143004, 724000004, 723180007 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz ubezpieczeniem, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń informatycznych w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Strzelce Wielkie.
Zamówienie zawiera: 112 zestawów komputerowych z monitorem, 4 komputery typu laptop, 116 zestawów oprogramowania użytkowego i antywirusowego, 4 urządzenia wielofunkcyjne, dostarczenie komputerów do uczestników, montaż i instalacja, świadczenie usług serwisowych, ubezpieczenie sprzętu, przeprowadzenie szkoleń z obsługi komputera, podłączenie do sieci Internet 116 komputerów, dostarczonych do uczestników projektu wraz z opłatami abonamentowymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ będący jednocześnie załącznikiem Nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowe specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu, potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia, według wyszczególnienia w Załączniku nr 8 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony pod adresy znajdujące się na terenie Gminy Strzelce Wielkie, których wykaz zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy, transportem własnym Wykonawcy.
Wykonawca dostarczy sprzęt pod wskazany adres, wypakuje, zmontuje i uruchomi w obecności użytkownika końcowego, z czego sporządzi stosowny protokół.
Wykonawca przedstawi harmonogram realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w formie pisemnej oraz elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
2.Użyte w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, normy i aprobaty zostały użyte ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia - dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.Wykonawca jest odpowiedzialny za należyte wykonanie zadania zgodnie z treścią dokumentów określających przedmiot umowy.
4.Ze względu na specyfikę i zakres zamówienia, Zamawiający umownie dzieli przedmiot zamówienia na 4 części:
Część I - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby gospodarstw domowych i jednostek podległych - wykonanie w terminie do dnia 31.12.2014 r.
Część II - Dostarczenie Internetu (opłata instalacyjna + abonament) - wykonanie do dnia 31.12.2014 r.
Część III - Przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń - wykonanie do dnia 31.12.2014 r.
Część IV - Modernizacja i ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego - wykonanie do 31.12.2015 r.
Jest to jednak podział o charakterze technicznym, nie oznaczający, że przedmiot zamówienia został podzielony na części, a zatem nie jest możliwe złożenie przez Wykonawców ofert częściowych na wykonanie przedmiotowego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ.
5.Okres gwarancji jakości: zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonej w ofercie. Minimalny okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.
UWAGA: Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Gminy Strzelce Wielkie
|
Ulica |
ul. Częstochowska 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Strzelce Wielkie
|
Kod Pocztowy |
98-337
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
034 311 07 78
|
Fax |
034 311 07 78
|
Internet |
www.strzelcewielkie.biuletyn.net
|
Regon |
00054924600000
|
E-mail |
ugstrzelce@post.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2015
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
3. Wykonawca wnosi wadium :
a) w pieniądzu - przelewem:
na konto Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Pajęcznie Oddział Strzelce Wielkie nr 28 8265 1011 2002 0000 0013 0012 z dopiskiem Wadium Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz ubezpieczeniem, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń informatycznych w ramach projektu w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Strzelce Wielkie. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w SIWZ lub w jednej z poniżej podanych form:
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie o której mowa w ust. 3 lit. b-e wówczas Wykonawca dołączy do oferty oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. Ponadto z treści w/w dokumentu musi wynikać, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje bezwarunkowa i nieodwołalna wypłata należności do zapłacenia których, na rzecz Zamawiającego jest zobowiązany Wykonawca.
5. Kserokopia wniesienia wadium powinna być dołączona do oferty.
6. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.
7. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1 upzp Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 upzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takiej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 upzp zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas gdy Wykonawca przedłoży w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: - jedno zamówienie o wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonane należycie (poświadczenie)
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru Nr 1
2.Dokument pełnomocnictwa - (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum, sp. cywilna), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) wg załączonego wzoru Nr 2 do SIWZ.
4.Wykaz wykonanych dostaw - wg załącznika Nr 4 do SIWZ,
5.Oświadczenie o podwykonawcach - wg załącznika Nr 5 do SIWZ
6.Wykonawca zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika Nr 6 do SIWZ
7.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - wg załącznika nr 7do SIWZ
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
b) terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, w tym działania siły wyższej, niekorzystne warunki pogodowe, wydłużenie procesu rekrutacji uczestników projektu. Zmiana terminu wykonania zamówienia będzie miała formę pisemnego aneksu do umowy podstawowej,
c) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa,
d) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Powyższe zmiany Zamawiający dokona na podstawie aneksu
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji jakości
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.strzelcewielkie.biuletyn.net
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Strzelce Wielkie, ul. Częstochowska 14, 98-337 Strzelce Wielkie
|
Data składania wniosków |
11/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Strzelce Wielkie, ul. Częstochowska 14, 98-337 Strzelce Wielkie, pokój nr 5 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie współfinansowane jest przez Unię Europejską: Umowa o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-10-423/13-00, Projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Strzelce Wielkie, o numerze POIG.08.03.00-10-423/131, w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013
|
Czy unieważnienie |
Nie
|