Data publikacji |
2014-12-03 |
Data zakończenia |
2014-12-11 10:00:00 |
Instytucja |
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
Miejscowość |
Wrocław |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Tablice i skrzynki bezpiecznikowe,
- Przekładnia,
- Przełączniki elektryczne,
- Oprawy do lamp,
- Podłączenia i elementy stykowe,
- Części aparatury do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej,
- Linie energetyczne,
- Baterie ołowiowe,
- Akumulatory elektryczne,
- Akumulatory niklowo-żelazowe,
- Baterie,
- Żarówki elektryczne,
- Lampy halogenowe z żarnikiem wolframowym,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
- Części lamp i opraw oświetleniowych,
- Taśma elektryczna,
- Akcesoria elektryczne,
- Wyroby elektryczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
395966 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
312241003, 312113001, 312113104, 316810003, 316820000, 312141000, 312247009, 312300007, 312230005, 313212107, 316510004, 312210001, 315320004, 314210003, 314300009, 314400002, 314330000, 315100004, 313122000, 315120008, 315300000 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Weigla 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-981
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 7660119
|
Fax |
071 7660630
|
Internet |
www.4wsk.pl
|
Regon |
93009024000000
|
E-mail |
zam.pub@4wsk.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
10
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
WARUNKI WPŁATY I ZWROTU WADIUM.
Obowiązek wpłaty wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art.46 ust. 4a i 5 PZP.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
Przystępując do przetargu na całość przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 040,00 zł (słownie: trzy tysiące czterdzieści złotych, 00/100) - dotyczy całości przedmiotu zamówienia. Na poszczególne części w wysokości (zł):
Pakiet (zł )
Pakiet 1- - 400,00zl
Pakiet 2- 400,00zl
Pakiet 3- 500,00zl
Pakiet 4- 700,00zl
Pakiet 5 400,00zl
Pakiet 6 200,00zl
Pakiet 7- 100,00zl
Pakiet 8- 250,00zl
Pakiet 9- 50,00zl
Pakiet 10- 40,00zl
Wykonawcy składający ofertą na więcej niż jeden pakiet muszą zsumować wartości z pakietów w których chcą uczestniczyć, np. Pakiet 1 i 2 powinien wnieść wadium w wysokości: 800,00 zł (400,00 zł + 400,00 zł) - dotyczy formy przelewu na rachunek Zamawiającego.
Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert tj. dnia 11.12.2014r. godz. 10:00
UWAGA: pierwsza sesja księgowania w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Wrocław - prowadzącym rachunek Zamawiającego odbywa się po godz. 10.00
2. Forma wpłaty wadium.
2.1 Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć poręczenie na każdy pakiet oddzielnie),
b) gwarancjach bankowych (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie),
c) gwarancjach ubezpieczeniowych (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie)
d) lub poręczeniach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć poręczenie na każdy pakiet oddzielnie),
e) przelewem na rachunek Zamawiającego - środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 11.12.2014r. do godz. 10:00 pod rygorem wykluczenia z postępowania.
Bank Gospodarstwa Krajowego O/Wrocław
07 1130 1033 0018 7991 8520 0007
z zaznaczeniem:
,,Wadium w przetargu na dostawę materiałów budowlano - technicznych i eksploatacyjnych do klimatyzacji na 2015 rok, znak sprawy: 91/Log./2014
2.2 Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art.7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. nr 72 z 2002 roku, poz. 665 z późn. zm.) - nie wymagający podpisu ani stempla).
2.3 W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do depozytu u Głównego Księgowego Szpitala (KASA SZPITALNA - Budynek Administracji Ogólnej) a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
2. WYKAZ DOKUMENTÓW PRZEDMIOTOWYCH:
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały budowlano-techniczne będą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) - dotyczy pakietu 1-7
b) W przypadku pakietu nr 4 ( poz. 4, 9-14, 17,18,31-33, 41, 68,70) i pakietu nr 5 ( poz. 1 - 18, 21-29) jeżeli produkt podlega Ustawie z dnia 25 lutego 2011r., o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. Nr 63 poz. 322 z późn. zm.) wraz z ofertą należy dostarczyć karty charakterystyki preparatów chemicznych substancji niebezpiecznych, z zaznaczeniem których pozycji pakietu dotyczy.
c) W przypadku pakietu 8 do oferty należy dołączyć aktualny na dzień otwarcia ofert atest higieniczny PZH na filtry w klasach G4, F7, F9
|
Inne dokumenty |
WYKAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW:
1. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych Rozdz. IV pkt 1 ppkt1 lit. b).
2. Zaleca się dołączyć zaakceptowany wzór umowy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentialia negotii) związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Załącznik 3, w którym zaleca się wypełnić wszystkie miejsca wykropkowane z wyjątkiem numeru umowy, daty jej zawarcia oraz dołączyć go do oferty.
Oprócz przesłanek wymienionych w art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu:
1. Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres ważności umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio.
2. Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena (wartość) brutto umowy/pakietu, a cena (wartość) netto pozostanie niezmienna. Zamawiający będzie realizował zamówienie tylko do wysokości brutto umowy/pakietu.
3. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji.
4. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie okresu obowiązywania umowy w formie aneksu, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy od daty jej zakończenia, pod warunkiem, że ilość nabytych w tym okresie dóbr nie może przekroczyć 30% wartości brutto umowy.
5. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmianę umowy w przypadku zaniechania produkcji określonego gatunku lub wprowadzenia przedmiotu umowy nowej generacji. Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiego działania Zamawiającego jest również brak wzrostu wartości netto danego przedmiotu zamówienia w porównaniu z wartością przedstawioną w umowie. Ilości zamawianego w ten sposób towaru muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z umowy.
6. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w przypadku zmiany numerów katalogowych przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego.
7. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty, obniżenie odsetek za zwłokę, obniżenie wskaźników waloryzacyjnych).
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
termin dostawy
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
www.4wsk.pl ( zakładka Biuletyn Informacji Publicznej)
|
Adres uzyskania siwz |
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu, ul. Weigla 5 (budynek Logistyki) - Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 16
|
Data składania wniosków |
11/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ Wrocław, ul. Weigla 5 - budynek WYDZIAŁU ADMINISTRACJI OGÓLNEJ pok. nr 18 - kancelaria.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|