Dostawa, instalacja i świadczenie obsługi serwisowej (w okresie trwania gwarancji) trzech fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych oraz trzech fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych czarnobiałych.

Data publikacji 2014-12-03
Data zakończenia 2014-12-11 10:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 397464 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i świadczenie obsługi serwisowej (w okresie trwania gwarancji) trzech fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych, umożliwiających skanowanie, kopiowanie i druk dokumentów w kolorze formatu A3, oraz trzech fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych, umożliwiających skanowanie, kopiowanie i druk dokumentów czarnobiałych formatu A3 o parametrach technicznych nie gorszych niż podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
Urządzenia mają być dostarczone w opakowaniu fabrycznym, do siedziby Urzędu Dzielnicy Wilanów, gdzie zostaną rozpakowane i zainstalowane przez Wykonawcę. Wykonawca przeprowadzi również szkolenie z jego obsługi.
Sprzęt ma być objęty min. 3 letnią gwarancją od daty instalacji urządzeń w lokalizacji docelowej lub do czasu wykonania 300.000 kopii / wydruków, jeżeli to wystąpi wcześniej. Bezpłatny serwis oferowanego sprzętu w okresie trwania gwarancji będzie realizowany przez Wykonawcę.
Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe. Wykonawca może zaoferować produkty o parametrach lepszych niż określone opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz i we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
Ulica ul. Franciszka Klimczaka 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-797
Województwo mazowieckie
Tel 22 443 50 00
Fax 22 443 50 04
Internet www.wilanow.pl
Regon 01525966300154
E-mail przetargi@wilanow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 23/12/2014
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia.
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia.
Potencjał Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania potencjału technicznego Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia.
Zdolne Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Na potwierdzenie spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2.dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwie umocowaną. Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę(-y) działającą(-e) na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 3. w przypadku, gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych wykonawców (KRS, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). W/w pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; c) kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dotyczą lub Pełnomocnika; d) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty; e) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie; f) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazane w pkt III.B.3.1) musi być podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie lub Pełnomocnika; g) wymagane dokumenty wskazane w pkt III.B.3.3) - III.B.3.5) specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie; h) pozostałe dokumenty wg uznania (z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w formie spółki cywilnej: a) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazane w pkt. III.B.3.1) musi być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej, b) wymagane dokumenty wskazane w pkt III.B.3.3) - III.B.3.5) specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być złożone przez każdego ze wspólników; c) pozostałe dokumenty winny być złożone w imieniu spółki i podpisane zgodnie z reprezentacją spółki wynikającą z pełnomocnictwa bądź umowy spółki. Zasady składania ofert przez wykonawców z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt. III.B.3.5) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapisy pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. § 2 pkt. 3 - Termin zakończenia może ulec skróceniu w przypadku wykonania umowy przed terminem lub przedłużeniu w przepadku wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała lub może powstać szkoda w znacznych rozmiarach. 2. § 4 pkt. 3 - Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłuży się doświadczeniem Podwykonawcy, nowy Podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzieleniu zamówienia będącego przedmiotem umowy. Zmiana Podwykonawcy wymaga wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego oraz udzielenia przez niego zgody na piśmie. Dotychczasowy Podwykonawca odpowiada z nowym Podwykonawcą solidarnie. Odpowiedzialność ta dotyczy zarówno wykonania przedmiotu umowy, jak i powstałych w ramach jej wykonywania szkód.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wilanow.pl
Adres uzyskania siwz Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wilanów Wydział Zamówień publicznych i Zezwoleń 02-797Warszawa, ul. Franciszka Klimczaka 2, pok. 23, II piętro.
Data składania wniosków 11/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wilanów Wydział Zamówień publicznych i Zezwoleń 02-797Warszawa, ul. Franciszka Klimczaka 2, pok. 4, parter.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające specyfikacje techniczne oferowanych produktów
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)