NAJEM I SERWIS WIELOFUNKCYJNYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU

Data publikacji 2014-12-04
Data zakończenia 2014-12-12 09:30:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251449 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108, 301212005, 301214306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: najem i serwis wielofunkcyjnych urządzeń drukujących na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. 2.Zamówienie obejmuje:1)najem 3 wielofunkcyjnych urządzeń drukujących spełniających wymogi określone w załączniku nr 3 (pkt I) do SIWZ ;2)najem 1 wielofunkcyjnego urządzenia drukującego spełniającego wymogi określone w załączniku nr 3 (pkt II) do SIWZ;3)zakup i dostawę oprogramowania do urządzeń objętych umową najmu zgodnie z wymogami określonymi załączniku nr 3 (pkt III) do SIWZ;4)serwis urządzeń objętych umową najmu zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;5)możliwość zakupu urządzeń i oprogramowania po zakończeniu umowy.3.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:1)dostarczenia, instalacji i uruchomienia w siedzibie zamawiającego czterech wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w strukturze IT zamawiającego, w sposób umożliwiający ich użytkowanie bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności, w tym dokonywania dodatkowych zakupów przez zamawiającego;2)zainstalowania w każdym z najmowanych urządzeń wymaganego oprogramowania; 3)wykonywania w czasie obowiązywania umowy kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń polegającej w szczególności na:b)wykonywaniu przeglądów technicznych urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi, c)dokonywaniu napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń,d)dostarczaniu i wymianie wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru), części zamiennych zużywalnych niezbędnych dla prawidłowego i ciągłego funkcjonowania urządzeń, e)niezwłocznego odbioru od zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, f)przeszkolenia pracowników zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń.4.Zamówienie będzie realizowane w siedzibie zamawiającego zlokalizowanej we Wrocławiu przy ul. Jastrzębiej 24.5.Zamawiający szacuje, że ilość wydruków / kopii w czasie trwania umowy na wszystkich czterech urządzeniach wyniesie łącznie 370 000 stron A4 czarno białych oraz 230 000 stron A4 kolorowych.6.Dwustronny wydruk/kopia formatu A4 będzie liczony jako 2 strony A4, jednostronny wydruk/kopia formatu A3 będzie liczony jako 2 strony A4, dwustronny wydruk/kopia formatu A3 będzie liczony jako 4 strony A4.7.Użytkowanie urządzeń jako skanera lub faksu nie podlega zliczaniu przez liczniki wydruków/kopii i nie będzie dodatkowo płatne.8.Określona w ust. 7 ilość wydruków/kopii jest wielkością szacunkową; zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania mniejszej ilości bez konsekwencji w postaci jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy.9.Zamawiający wymaga, aby urządzenia będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe, nie poleasingowe, nie powystawowe, nieużywane przed zawarciem umowy najmu, rok produkcji 2014.10.Wymagane w niniejszym postępowaniu urządzenia oraz oprogramowanie wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz zainstalować i skonfigurować we wskazanych przez zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.11.Wykonawca z wyprzedzeniem najpóźniej 24 godz. zawiadomi zamawiającego o terminie dostawy urządzeń i dostarczy go własnym transportem na swój koszt i ryzyko. 12.Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dostawy urządzeń zgodnie z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. 13.Wykonawca zagwarantuje zamawiającemu możliwość zakupu urządzeń objętych umową po upływie okresu najmu za kwotę brutto podaną w złożonej ofercie. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu urządzeń po upływie umowy najmu i oceniając własne potrzeby może zdecydować o zakupie dowolnej ilości urządzeń lub odstąpieniu od ich zakupu. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczenia urządzeń z tytułu kradzieży, pożaru, zalania na własny koszt.15.Opracowana na podstawie niniejszej specyfikacji oferta musi zawierać opis urządzeń i oprogramowania potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego, z podaniem nazwy producenta i modelu. Niezgodność parametrów oferowanych urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.16.Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.17.Użyte przez zamawiającego w SIWZ i w załącznikach nazwy określają klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służą jedynie ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi zamawiającego.18.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, wydajności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w modelu określonym przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Ulica ul. Jastrzębia 24
Nr domu 24
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-148
Województwo dolnośląskie
Tel 71 333-09-30, 333 09 40
Fax 71 332 37 76
Internet www.wfosigw.wroclaw.pl
Regon 02114648600000
E-mail dsperuda@fos.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Samorządowa osoba prawna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 48
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawcy składają wraz z ofertą opis urządzeń i oprogramowania, które mają zostać dostarczone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pełnomocnictwa wystawione dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisania oferty oraz reprezentanta podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:a)zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony za cenę taką jak podana w ofercie wykonawcy;b)w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT możliwe będzie dokonanie zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie regulującym wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy; c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, możliwe będzie dokonanie zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie regulującym wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana ta będzie polegała na podwyższeniu wynagrodzenia wykonawcy o wartość równą dodatkowym kosztom, które wykonawca poniesie w związku ze zmianą wskazanych powyżej regulacji prawnych Przedmiotowa zmiana obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać zacznie zmieniona wysokość składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Zmiany, o których mowa wyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 KOSZT EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ
Kryt 2p 30
Kryt 3 CENA SPRZEDAŻY URZĄDZEŃ Z OPROGRAMOWANIEM po zakończeniu umowy
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.wfosigw.wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław
Data składania wniosków 12/12/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)