Dostawa artykułów żywnościowych do trzech placówek oświatowych na terenie miasta Krynica-Zdrój

Data publikacji 2014-12-04
Data zakończenia 2014-12-12 10:00:00
Instytucja Gminne Przedszkole Nr 2
Miejscowość Krynica-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 398638 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001, 158100009, 152200006, 153311709, 158000006, 31425003, 154000002, 151000009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do trzech placówek oświatowych na terenie miasta Krynica-Zdrój.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia od 1 do 6.
Część 1 przedmiotu zamówienia: Świeże owoce i warzywa.
Część 2 przedmiotu zamówienia: Pieczywo i wyroby cukiernicze.
Część 3 przedmiotu zamówienia: Mrożonki.
Część 4 przedmiotu zamówienia: Produkty ogólnospożywcze i jaja.
Część 5 przedmiotu zamówienia: Mięso i wędliny.
Część 6 przedmiotu zamówienia: Produkty mleczarskie.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części przedmiotu zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Poszczególne części (asortyment, ilość) zostały szczegółowo opisane w Załącznikach Nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ - Formularzach asortymentowo-cenowych.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będą siedziby poszczególnych placówek oświatowych tj.:
1) Gminne Przedszkole Nr 2 w Krynicy-Zdroju, ul. Reymonta 10, 33-380 Krynica-Zdrój;
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój;
3) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 158, 33-380 Krynica-Zdrój.
Szczegółowe ilości dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie według faktycznych potrzeb placówek oświatowych na podstawie tzw. zamówień częściowych.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby ww. placówek oświatowych po uprzednim telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem, przez uprawnionego pracownika danej placówki.
Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu właściwej placówki w miejsce wskazane przez pracownika tej placówki.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty w opakowaniach dopuszczonych do przechowywania i transportu żywności z uwzględnieniem rodzaju produktów żywnościowych. Opakowania muszą być nieuszkodzone i czyste.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane produkty środkami transportu zapewniającymi należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itd. Osoby wykonujące dostawy muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które zobowiązane są okazać na każde żądanie Zamawiającego.
Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm/, wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych /tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm./.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych dobrej jakości tj.: świeżych, pełnowartościowych, czystych, bez objawów nadpsucia, bez śladów uszkodzenia, w początkowym terminie przydatności do spożycia o właściwej gramaturze. Produkty powinny posiadać walory smakowe, zapachowe i sensoryczne odpowiednie dla danego produktu.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe produktów oraz uszkodzenia powstałe podczas transportu produktów, a także zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy we własnym zakresie i na własny koszt.

Ilości wskazane w Załącznikach od Nr 6 do Nr 12 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w ww. załącznikach. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 70 % ceny podanej w formularzu ofertowym.

Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy

Opis

Owoce i warzywa powinny być każdorazowo świeże, jędrne, dojrzałe, soczyste, zdrowe i czyste. Kształt i barwa charakterystyczna dla odmiany. Prawidłowo wykształcone z typowym zabarwieniem, bez widocznych plam, średniej wielkości - niedopuszczalne: przejrzałe, przerośnięte lub niedojrzałe. Bez uszkodzeń mechanicznych, wolne od szkodników i uszkodzeń, bez śladów pleśni.
Dostawy realizowane będą w godzinach od 6:00 do 8:00 (od poniedziałku do piątku) do magazynu właściwej placówki oświatowej po uprzednim telefonicznym, elektronicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem przez uprawnionego pracownika danej placówki.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 1 przedmiotu zamówienia - Świeże owoce i warzywa. Szczegółowe ilości dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ.Pieczywo i wyroby cukiernicze powinny być każdorazowo świeże, wypieczone nie mogą być zdeformowane, zgniecione, uszkodzone mechanicznie, zabrudzone, spalone, niedopieczone, z lepkim mieszkiem, z obecnością grudek mąki lub soli. Pieczywo nie może mieć gorzkiego lub kwaskowego smaku, nie może być zbyt słone lub niesłone oraz być kruszące się, mieć objawów pleśnienia, psucia lub zawierać ciał obcych.
Dostawy realizowane będą w godzinach od 6:00 do 8:00 (od poniedziałku do piątku) do magazynu właściwej placówki oświatowej po uprzednim telefonicznym, elektronicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem przez uprawnionego pracownika danej placówki.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 7 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 2 przedmiotu zamówienia - Pieczywo i wyroby cukiernicze. Szczegółowe ilości dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZMrożone warzywa i owoce powinny być zdrowe, czyste, sypkie, nieoblodzone, bez trwałych uszkodzeń mechanicznych. Smak i zapach w stanie zamrożonym charakterystyczny nieco osłabiony, bez zapachów i posmaków obcych. Ryby mrożone powinny być nieoblodzone, glazura technologiczna max. do 5 % bez tzw. oparzeliny mrozowej-ubytków świadczących o niewłaściwym obchodzeniu się z rybą podczas mrożenia. Dostawa winna odbywać się środkiem transportu przystosowanym do przewozu mrożonych artykułów spożywczych celem zachowania ciągu chłodniczego.
Dostawy realizowane będą w godzinach od 7:00 do 10:00 (od poniedziałku do piątku) do magazynu właściwej placówki oświatowej po uprzednim telefonicznym, elektronicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem przez uprawnionego pracownika danej placówki.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 3 przedmiotu zamówienia - Mrożonki. Szczegółowe ilości dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZProdukty ogólnospożywcze muszą być dostarczane w początkowym terminie przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia. Jaja winny być świeże o wadze właściwej dla poszczególnych kategorii. Jaja muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu.
Dostawy realizowane będą w godzinach od 7:00 do 10:00 (od poniedziałku do piątku) do magazynu właściwej placówki oświatowej po uprzednim telefonicznym, elektronicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem przez uprawnionego pracownika danej placówki.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 9 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 4 przedmiotu zamówienia - Produkty ogólnospożywcze i jaja. Szczegółowe ilości dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZMięso i wędliny winny być każdorazowo świeże, nierozmrażane, w początkowym okresie terminu przydatności do spożycia. Mięso powinno pochodzić z młodych sztuk. Mięso czyste, bez śladów, zanieczyszczeń ciałem obcym, dobrze wykrwawione. Konsystencja jędrna, elastyczna, odkształcająca się. Smak i zapach - swoisty, charakterystyczny dla danego gatunku mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia. Wędliny powinny być świeże, wystudzone o powierzchni suchej, osłonka ściśle przylegająca. Niedopuszczalne pęknięcia i wyciek farszu w osłonkach naturalnych lub sztucznych.
Dostawy realizowane będą w godzinach od 6:30 do 8:00 (od poniedziałku do piątku) do magazynu właściwej placówki oświatowej po uprzednim telefonicznym, elektronicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem przez uprawnionego pracownika danej placówki.
Zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 10 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 5 przedmiotu zamówienia -Mięso i wędliny. Szczegółowe ilości dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZMleko i produkty mleczarskie muszą być świeże, w początkowym okresie terminu przydatności do spożycia, nie mogą posiadać obcych posmaków, zapachów, smaków np. gorzkiego, mocno kwaśnego, stęchłego, mdłego. Nie mogą być zanieczyszczone organicznie czy mechanicznie, posiadać objawów pleśnienia, nadpsucia. Produkty nie mogą być zdeformowane, zgniecione, porozrywane, zawierać obcych ciał żywych, ani martwych oraz ich pozostałości. Wszystkie produkty muszą mieć oznakowane opakowania.
Dostawy realizowane będą w godzinach od 6:30 do 8:00 (od poniedziałku do piątku) do magazynu właściwej placówki oświatowej po uprzednim telefonicznym, elektronicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem przez uprawnionego pracownika danej placówki.


Zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 11 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 6 przedmiotu zamówienia Produkty mleczarskie. Szczegółowe ilości dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminne Przedszkole Nr 2
Ulica ul. Reymonta 10
Nr domu 10
Miejscowość Krynica-Zdrój
Kod Pocztowy 33-380
Województwo małopolskie
Tel 18 471 56 34
Fax 18 471 56 34
Internet www.gp2krynica.pl
Regon 49292018500000
E-mail gp2krynica@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) wystąpienia siły wyższej; 2) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 3) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gp2krynica.pl
Adres uzyskania siwz Gminne Przedszkole Nr 2 w Krynicy-Zdroju, ul. Reymonta 10, 33-380 Krynica-Zdrój
Data składania wniosków 12/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Gminne Przedszkole Nr 2 w Krynicy-Zdroju, ul. Reymonta 10, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój nr 7 /I piętro/
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa
Dok grup kap 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)