Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego
|
Ulica |
ul. Langiewicza 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25-381
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
(041) 361 58 17
|
Fax |
(041) 361 58 17
|
Internet |
www.chok.kielce.pl
|
E-mail |
borkowskal@chok.kielce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/06/2015
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
1.Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach
|
Wiedza |
a)Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert realizacji dostaw :
Pakiet nr1-o wartości nie mniejszej niż 40.000,00zł brutto(PLN),
Pakiet nr 2-o wartości nie mniejszej niż 7.000,00zł brutto(PLN),
Pakiet nr 3-o wartości nie mniejszej niż 11.000,00zł brutto(PLN),
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem dostaw (sporządzonym wg załącznika do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość spełniania przez jedną dostawę więcej niż jednego z ww. warunków. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach
|
Potencjał |
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:
1) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ,
2)oświadczenie, że posiada pojazd przystosowany do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach
|
Zdolne |
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:
1) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach
|
Sytuacja |
znajdowania się w sytuacji sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, tj. wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
a)Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert realizacji dostaw :
Pakiet nr1-o wartości nie mniejszej niż 40.000,00zł brutto(PLN),
Pakiet nr 2-o wartości nie mniejszej niż 7.000,00zł brutto(PLN),
Pakiet nr 3-o wartości nie mniejszej niż 11.000,00zł brutto(PLN),
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem dostaw (sporządzonym wg załącznika do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość spełniania przez jedną dostawę więcej niż jednego z ww. warunków
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1.Inne niezbędne dokumenty, jakie muszą złożyć w ofercie Wykonawcy:
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji, wypełniona tabela dot. przedmiotu zamówienia-Pakiet nr1, Pakiet nr2, Pakiet nr3,
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr2 do specyfikacji.
c) Oświadczenie w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta /zaznaczyć/,
d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - zawarte w treści druku oferta,
e) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
f) zobowiązanie podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ,
g) dokument potwierdzający dopuszczenie zakładu do produkcji i handlu,
h) zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiet /część/,
i) złożyć oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia-pakiet jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, spełnia wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych,
j) zaświadczenie (lub inny dokument) potwierdzający, że zakład posiada system kontroli oparty na zasadach HACCP,
k) oświadczenie, że posiada pojazd/y przystosowane do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia.
l)wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości.
Uwzględnić zapisy pod pakietami.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien :
a)dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy, dostarczyć wypełnione tabele dot. przedmiotu zamówienia pakiet,
b)zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiet /część/,
c)złożyć oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1- pakiet do specyfikacji, posiada dopuszczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
d)wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt 8 ustawy
|
Inne dokumenty |
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
b) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów.
c) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty.
d) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w rozdziale VI, ust.8 pkt: b); ust.9 pkt: a), b), c) dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1)konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy,
2)zmiany osób przedstawionych w ofercie przetargowej do realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (nowe osoby powołane do pełnienia obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji),
3)zmiany osób, jeżeli Zamawiający uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków,
4)zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia),
5)ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia,
6)obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 1,
7)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (Sprzedającego) i Zamawiającego (Kupującego), przedłużenia się procedury przetargowej, zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy- przesunięcie przy wcześniejszym wykorzystaniu ilości z umowy obecnie obowiązującej, a w przypadku nie wybrania w całości przedmiotu zamówienia do wyczerpania asortymentu, nie dłużej niż 60 dni od daty zakończenia terminu realizacji umowy, po cenach zawartych w umowie,
8)zmiany numeru konta, o którym mowa w § 4 umowy,
9)zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową, zmiany wymogów szczególnych zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (Kupującego), w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi,
10)wielkości i liczby opakowań w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru bądź zapotrzebowania Szpitala,
11)w przypadku: wycofania z obrotu, wstrzymania produkcji, zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego, zmiana po akceptacji przez Kupującego (Zamawiającego).
12)zmiany organizacyjne / strukturalne / własnościowe formy prawnej / przekształcenia po stronie Zamawiającego (Kupującego), w szczególności związane z przekształceniem, o którym mowa w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U.2013.217 j. t.) oraz innych stosowanych przepisach,
13)zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.chok.kielce.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. Przetargów i Zaopatrzenia, Pokój nr 22
|
Data składania wniosków |
12/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. Przetargów i Zaopatrzenia, Pokój nr 22
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|