Utworzenie Centrum Turystyki w świetlicy w miejscowości Pęcław

Data publikacji 2014-12-04
Data zakończenia 2014-12-19 10:00:00
Instytucja Gmina Pęcław
Miejscowość Białołęka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 398728 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453000000, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: zakup, dostarczenie i montaż instalacji solarnej z podgrzewaczami CWU, wyposażenie centrum w urządzenia, wyposażenie sali głównej, wyposażenie pozostałych pomieszczeń, wyposażenie magazynu naczyń, nagłośnienie, dostarczenie oświetlenia scenicznego, dostarczenie wyposażenia piknikowego, dostarczenie sprzętu elektronicznego, dostarczenie sprzętu sportowego, zagospodarowanie terenu przy Centrum Turystyki w Pęcławiu. Dostarczenie i nasadzenie zieleni. Opis poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 (Przedmiar robót) oraz załącznika nr 3 (Szczegółowy opis elementów wyposażenia) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Pęcław
Ulica Pęcław 28
Nr domu 28
Miejscowość Białołęka
Kod Pocztowy 67-221
Województwo dolnośląskie
Tel 076 8317135
Fax 076 8317033
Internet www.peclaw.eu
Regon 39064737000000
E-mail peclaw@peclaw.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 27/02/2015
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść wadium najpóźniej do dnia 19.12.2014 roku do godz.10.00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Głogowie na konto 57 8646 0008 0000 0025 9402 0004.W tytule przelewu należy napisać: Wadium- Utworzenie Centrum Turystyki w świetlicy w miejscowości Pęcław Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w ww. terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. Do oferty można załączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć wraz z ofertą lecz trwale jej nie spinać, w takim przypadku można dołączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy PZP. Utrata wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeśli wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku wówczas gdy wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej 2 robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości brutto, co najmniej 180 000 PLN każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich nazwy, wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (poświadczenia).
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Aby potwierdzić ww. warunek wykonawca winien wskazać, że w okresie realizacji zamówienia dysponował będzie osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.: - kierownika robót - kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł w postaci opłaconej polisy, b) w przypadku braku posiadania opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty - wypełniony formularz ofertowy (zał. 1) wraz z załącznikami, - pełnomocnictwo dla osób/osoby podpisującej ofertę i oświadczenia, jeżeli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, - kosztorys ofertowy, który jest dokumentem pomocniczym przy rozliczeniu ryczałtowym
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy wymaga dla jej ważności formy pisemnego aneksu i może zajść w przypadkach wynikających z art. 144 PZP. 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy bez akceptacji oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 3. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany Inspektora Nadzoru lub innego kluczowego specjalisty w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, b) w przypadku rezygnacji z pełnionej funkcji 2) Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazania terenu budowy, b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę/ zgłoszenia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej Dokumentacji Projektowej, d) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w Umowie, e) wstrzymania robót przez Zamawiającego 3) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku: a) Wystąpi działanie siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Za siłę wyższą rozumie się również klęski żywiołowe, katastrofy, decyzje i akty pochodzące od organów władzy lub administracji wydane zgodnie z kompetencjami tych organów mające wpływ na terminowość wykonania robót. b) Niesprzyjające warunki atmosferyczne. c) Wstrzymania robót przez zamawiającego. d) Konieczności udzielenia i wykonania robót dodatkowych na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 PZP oraz wykonania robót zamiennych nie pozwolą wykonawcy dotrzymać terminu realizacji zamówienia podstawowego. e) Zmiany podwykonawstwa robót wskazanego w ofercie. 4) Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczęcia i zakończenia Przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ. 5) Zmiana terminu wykonania, ilości robót i wartości Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, zamówień dodatkowych, uzupełniających. 6) Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczęcia i zakończenia przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w przypadku wystąpienia przedłużającej się procedury przetargowej, gdy na realizację zamówienia pozostanie Wykonawcy termin krótszy niż określony w SIWZ. 7) Jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. 8) Jeżeli powstanie konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej w szczególności: a) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, b) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych w sytuacji, jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, c) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 9) Zaistnieje zmiana stawki podatku VAT, która będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy. 10) Zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SIWZ i ofercie Wykonawcy. 11) W przypadku uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji. 4. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.peclaw.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka
Data składania wniosków 19/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Inwestycja współfinansowana jest w ramach działania 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROW na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)