Dostawa cyfrowej konsolety emisyjnej dla Radia Łódź S.A.

Data publikacji 2014-12-05
Data zakończenia 2014-12-15 11:00:00
Instytucja Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A.
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252457 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowej konsolety mikserskiej wraz z oprogramowaniem oraz pełną dokumentacją instalacyjną, użytkową i serwisową - zwanej dalej konsoletą, przeznaczonej na wyposażenie zespołu emisyjnego (reżysernia + studio).
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także późniejszy montaż konsolety w docelowym miejscu instalacji, wykonanie wszystkich połączeń kablowych i uruchomienie konsolety wraz z instalacją, przeszkolenie obsługi technicznej połączone z wprowadzeniem docelowych konfiguracji, przeszkolenie realizatorów oraz przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (instalacyjno-konfiguracyjnej).
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również: połączenia kablowe konsolety z pulpitem w studiu, połączenia kablowe konsolety z pozostałymi urządzeniami audio w reżyserni i studiu (np. mikrofonami, monitorami odsłuchowymi, komputerami, odtwarzaczami CD, hybrydami telefonicznymi itd.), gotowe kable połączeniowe muszą pochodzić z fabryki producenta konsolety, natomiast pozostałe muszą zostać wykonane profesjonalnie - z wysokiej jakości materiałów (przewody i złącza) i z zachowaniem najwyższej staranności, oprogramowanie systemowe, konfiguracyjne, dokumentacja instalacyjna i użytkowa konsolety, dokumentacja serwisowa konsolety (zawierająca schematy ideowe elektroniki), montaż i instalacja konsolety z wyposażeniem i okablowaniem w docelowym miejscu instalacji u Zamawiającego, przeszkolenie obsługi technicznej Zamawiającego w zakresie konfiguracji
i eksploatacji konsolety oraz wsparcie obsługi technicznej Zamawiającego w zakresie samodzielnej zmiany domyślnej konfiguracji konsolety na konfigurację docelową - zgodną z potrzebami Zamawiającego, przeszkolenie realizatorów Zamawiającego w zakresie eksploatacji konsolety, uruchomienie emisji programu Radia Łódź na dostarczonej konsolecie, dostarczenie dokumentacji powykonawczej (instalacyjno-konfiguracyjnej).
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny, w oryginalnych opakowaniach producentów, dopuszczony do stosowania na terenie Unii Europejskiej, posiadający wszelkie stosowne dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Warunki techniczne oraz funkcjonalne określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A.
Ulica ul. Narutowicza 130
Nr domu 130
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-146
Województwo łódzkie
Tel 42 678 12 00
Fax 42 678 37 12
Internet www.radiolodz.pl
Regon 47079105500000
E-mail zp@radiolodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Media
Rodzaj zam inny Media
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 93
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Wiedza Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dwie dostawy, polegające na wykonaniu dostawy dla stacji radiowej lub telewizyjnej konsolety mikserskiej audio wraz z jej zainstalowaniem, skonfigurowaniem oraz uruchomieniem, o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1 - dokładną listę komponentów sprzętowych wraz ze wszystkimi ilościami, z dokładnością do poszczególnych kabli połączeniowych - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz 1 egzemplarz z zapisem elektronicznym na płycie CD-R/DVD-R jednokrotnego zapisu (wiążące są dokumenty złożone w formie papierowej), 2 - dokładną listę wszystkich dostarczonych komponentów programowych - wersji użytego oprogramowania, firmware oraz ich zabezpieczeń, które dostarczy Wykonawca w ramach Zamówienia - plików licencyjnych / kodów licencyjnych / kluczy sprzętowych - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz 1 egzemplarz z zapisem elektronicznym na płycie CD-R/DVD-R jednokrotnego zapisu (wiążące są dokumenty złożone w formie papierowej), 3 - rysunki ze wstępnymi szkicami połączeń poszczególnych modułów sprzętowych, jakie zamierza wykonać w miejscu docelowej instalacji u Zamawiającego - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz 1 egzemplarz z zapisem elektronicznym na płycie CD-R/DVD-R jednokrotnego zapisu (wiążące są dokumenty złożone w formie papierowej), 4 - pełne wersje dokumentacji instalacyjnej konsolety - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz 1 egzemplarz z zapisem elektronicznym na płycie CD-R/DVD-R jednokrotnego zapisu (wiążące są dokumenty złożone w formie papierowej), 5 - pełne wersje dokumentacji użytkowej - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz 1 egzemplarz z zapisem elektronicznym na płycie CD-R/DVD-R jednokrotnego zapisu (wiążące są dokumenty złożone w formie papierowej).
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia. Oświadczenie należy sporządzić na podstawie załącznika nr 6 do SIWZ, 3. stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru, w postaci oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, radcę prawnego, adwokata, 4. upoważnienie dla wspólnego Pełnomocnika, w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, w postaci oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, radcę prawnego, adwokata, 5. kopia przelewu, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, 6. oryginał dowodu wniesienia wadium (przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie), w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie można ich było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, c) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, d) zmiana numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, e) zmiana sposobu spełnienia świadczenia poprzez wdrożenie zmian technicznych i technologicznych w dostarczanej konsolecie w przypadku niedostępności na rynku tego modelu konsolety lub jej elementów składowych, komponentów, części i podzespołów, określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1 do umowy) spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tej konsolety lub jej elementów składowych, komponentów, części i podzespołów, udokumentowanej oświadczeniem Producenta konsolety lub jej komponentu. Zmiana może dotyczyć zamiany na nowszy model konsolety zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez niego warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do Umowy), f) zwiększenie wartości zamówienia, z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, g) na skutek zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym m. in.: zmiany podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w terminie realizacji umowy ze względu na: a) powszechną niedostępność surowców bądź materiałów, b) zaistnienie innej, niemożliwej w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienie siły wyższej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, c) wystąpienie ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) zmianę podwykonawcy ze względów losowych lub korzystnych dla Zamawiającego (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców). 3. Strony dopuszczają możliwość: a) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, b) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość okresu gwarancyjnego
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.radiolodz.pl/bip
Adres uzyskania siwz Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Łodzi Radio Łódź S.A. - Sekretariat, ul. Narutowicza 130, 90-146 Łódź
Data składania wniosków 15/12/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Łodzi Radio Łódź S.A., ul. Narutowicza 130, 90-146 Łódź (sala konferencyjna nr. 92)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)