Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek

Data publikacji 2014-12-05
Data zakończenia 2014-12-15 09:00:00
Instytucja Gmina Osiek
Miejscowość Osiek
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252641 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 302360002, 317100006, 323200002, 397134306, 481900006, 391500008, 395154102, 441000007, 444110004, 301900007, 391621006, 392210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w ramach projektu - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Osiek wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar.

2. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień.


30236000-2 - różny sprzęt komputerowy,

31710000-6 - sprzęt elektroniczny,

32320000-2 - sprzęt telewizyjny i audiowizualny,

39713430-6 - odkurzacze,

48190000-6 - pakiety oprogramowania edukacyjnego,

39161000-8 - meble przedszkolne,

39150000-8 - różne meble i wyposażenie,

39515410-2 - rolety wewnętrzne,

44100000-7 - artykuły łazienkowe i kuchenne,

44411000-4 - wyroby sanitarne

30190000-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe

39162100-6 - pomoce dydaktyczne

39221000-7 - sprzęt kuchenny

3. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:

CZĘŚĆ NR 1 - DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ


1) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Suchowoli

- dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci,

2) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Pliskowoli

- dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci,

- modernizacja toalet dla personelu.

3) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Ossali

- dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci,
- modernizacja toalet dla personelu.

4) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Szwagrowie

-dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci,

CZĘŚĆ NR 2 - WYPOSAŻENIE

1) Zakup wyposażenia do PSP w Suchowoli

- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni,
- zakup mebli i wyposażenia,
- zakup rolet okiennych,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, - - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową.

2) Zakup wyposażenia do PSP w Pliskowoli

- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni,
- zakup mebli i wyposażenia,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych
-zakup zabawek i pomocy dydaktycznych,
- zakup pomocy dydaktycznych,
- zakup artykułów plastycznych,
- zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową.

3) Zakup wyposażenia do PSP w Ossali

-zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni,
- zakup mebli i wyposażenia,
- zakup rolet okiennych,
-zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- zakup zabawek i pomocy dydaktycznych,
- zakup pomocy dydaktycznych.

4) Zakup wyposażenia do PSP w Szwagrowie

- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- zakup mebli i wyposażenia,
- zakup rolet okiennych,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- zakup zabawek i pomocy dydaktycznych,
- zakup pomocy dydaktycznych,
- zakup artykułów plastycznych,
- zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.


CZĘŚĆ NR 3 - SPRZĘT ICT, AUDIOWIZUALNY, TABLICE INTERAKTYWNE Z
OPROGRAMOWANIEM, KSEROKOPIARKI

1) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Suchowoli,
2) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Pliskowoli,
3) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Ossali,
4) Zakup sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem dla PSP w Szwagrowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. Nr 2 do SIWZ.
4. Wszystkie dostarczone materiały, pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji 24 miesiące oprócz zabawek i artykułów biurowych.
Miejsce dostawy - w/w szkoły.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Osiek
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Osiek
Kod Pocztowy 28-221
Województwo świętokrzyskie
Tel 015 8671203
Fax 015 8671232
Internet www.bip.osiek.iap.pl
Regon 00053481300000
E-mail gminaosieck@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/12/2014
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Na potwierdzenie spełniania warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien przedłożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, ze dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłacona polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty A.1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ A.2) Opis przedmiotu zamówienia -załącznik nr 2 do SIWZ, , A.6) Projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ A.7) Wymagania gwarancji -załącznik nr 7 do SIWZ A.8) Wykaz dostaw - załącznik Nr 8 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz wwwbip.osiek.iap.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy w Osieku ul. Rynek1 28-221 Osiek tel.(15) 867 12 03 fax. (15) 867 12 32
Data składania wniosków 15/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Osieku ul. Rynek1 28-221 Osiek pok. 103
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)