| 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemowego oprogramowania teleinformatycznego wraz z przeinstalowaniem baz danych prowadzonych przez Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach, której celem jest podniesienie jakości danych i poprawa funkcjonowania systemu teleinformatycznego obsługującego bazy danych ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, szczegółowej osnowy geodezyjnej oraz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2.	Zakres prac przewidzianych w ramach modernizacji obejmuje:
 1)	przekształcenie analogowych map ewidencji gruntów i  zasadniczych do postaci rastrowej,
 2)	wykonanie działań technicznych i organizacyjnych takich jak:
 a)	instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego w siedzibie Zamawiającego na infrastrukturze IT wskazanej i udostępnionej przez Zamawiającego, a następnie:
 b)	założenie inicjalnej bazy danych szczegółowej osnowy geodezyjnej,
 c)	migracja danych dotyczących prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z systemy Ośrodek,
 d)	migracja danych opisowych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości z systemu Karaster OneLine  wraz z historią,
 e)	implementacja do systemu teleinformatycznego rastrowych map ewidencyjnych i zasadniczych,
 f)	uruchomienie systemu teleinformatycznego i przeprowadzenie testów rozruchowych z obsługi bazy danych ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, szczegółowej osnowy geodezyjnej oraz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
 g)	szkolenia użytkowników i administratora systemu teleinformatycznego .
 3)	przekształcenie analogowych map ewidencji gruntów i  zasadniczych do postaci rastrowej,
 4)	wykonanie działań technicznych i organizacyjnych takich jak:
 a)	instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego w siedzibie Zamawiającego na infrastrukturze IT wskazanej i udostępnionej przez Zamawiającego, a następnie:
 b)	założenie inicjalnej bazy danych szczegółowej osnowy geodezyjnej,
 c)	migracja danych dotyczących prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z systemy Ośrodek,
 d)	migracja danych opisowych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości z systemu Karaster OneLine  wraz z historią,
 e)	implementacja do systemu teleinformatycznego rastrowych map ewidencyjnych i zasadniczych,
 f)	uruchomienie systemu teleinformatycznego i przeprowadzenie testów rozruchowych z obsługi bazy danych ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, szczegółowej osnowy geodezyjnej oraz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
 g)	szkolenia użytkowników i administratora systemu teleinformatycznego.
 3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
 | 
		
		
			                									
						| Biuletyn | 1 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Powiat Ząbkowicki | 
							                									
						| Ulica | ul. Sienkiewicza 11 | 
							                									
						| Nr domu | 11 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Ząbkowice Śląskie | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 57-200 | 
							                									
						| Województwo | dolnośląskie | 
							                									
						| Tel | 074 8162800 | 
							                									
						| Fax | 074 8162850 | 
							                									
						| Internet | www.bip.powiat-zabkowicki.pl | 
							                									
						| Regon | 89071840300000 | 
							                									
						| E-mail | inwestycje@zabkowice-powiat.pl | 
							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                									
						| Rodzaj zamówienia | Administracja samorządowa | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Czy częsci | Nie | 
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dialog | Nie | 
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | Nie | 
							                									
						| Czas | D | 
							                									
						| Data zakończenia | 30/05/2015 | 
							                									
						| Wadium | 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)	w pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Dostawa systemowego oprogramowania teleinformatycznego. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
4.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5.	Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6.	Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć w oryginale do oferty.
7.	Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. W dokumencie tym gwarant / poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego albo żądanie złożenia wezwania tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenie dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). | 
							                									
						| Zaliczka | Nie | 
							                									
						| Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. | 
							                									
						| Wiedza | Za spełnienie posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej trzech dostaw z wdrożeniem systemu teleinformatycznego do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości oraz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, BDOT500,  GSUT  w ramach którego wykonano migrację danych ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości oraz danych dotyczących prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, baz BDOT500, GESUT i tworzenia wektorowych opracowań tych baz, z możliwością generowania i przyjmowania plików GML o wartości co najmniej 150 000 zł każda z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia- nie spełnia. | 
							                									
						| Zdolne | Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi:
a)	uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 określonym w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (teks jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), która kierowała pracami dotyczącymi uzupełnienia bazy danych ewidencji gruntów i budynków i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2001 nr 38 poz. 454) lub kompleksowej modernizację ewidencji gruntów i budynków, w co najmniej 3 projektach.
b)	doświadczenie we wdrażaniu dziedzinowego systemu teleinformatycznego dedykowanego dla geodezji i kartografii, tj. osobą, która kierowała minimum 1 wdrożeniem systemu teleinformatycznego, który obejmował swoim zakresem co najmniej prowadzenie ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości oraz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
c)	doświadczenie w migracji danych, tzn. osobą lub osobami, które wykonały migrację danych z innych systemów teleinformatycznych do systemu  w zakresie: 	ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, danych dotyczących prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, mapy zasadniczej, GESUT
d)	doświadczenie w szkoleniu użytkowników systemu teleinformatycznego, tj. osobą lub osobami, które przeprowadziły szkolenia dla użytkowników systemu w zakresie: 	ewidencji gruntów i budynków, 	rejestru cen i wartości nieruchomości, 	osnowy geodezyjnej, 	powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, mapy zasadniczej, 	gesut - u, 	administrowania system.
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia- nie spełnia. | 
							                									
						| Sytuacja | Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł.
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia- nie spełnia | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak | 
							                									
						| Dok grup kap 1 | Tak | 
							                									
						| Dokument podmiotów | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 2 | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 3 | Tak | 
							                									
						| Inne dokumenty | Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.. 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. 4. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy. 5. Dowód wniesienia wadium. | 
							                									
						| Niepełnosprawne | Nie | 
							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1.	Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
2.	Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;
3.	Składu Konsorcjum, zmiany Podwykonawców, formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
4.	Terminu i zakresu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy np. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. | 
							                									
						| Kod kryterium | B | 
							                									
						| Kryt 1p | 90 | 
							                									
						| Kryt 2 | termin wykonania | 
							                									
						| Kryt 2p | 10 | 
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | www.bip.powiat-zabkowicki.pl | 
							                									
						| Adres uzyskania siwz | Powiat Ząbkowicki
ul. Sienkiewicza 11
57-200 Ząbkowice Śląskie
pokój 307 | 
							                									
						| Data składania wniosków | 15/12/2014 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 09:00 | 
							                									
						| Miejsce | Powiat Ząbkowicki 
ul. Sienkiewicza 11,
57-200 Ząbkowice Śląskie
Biuro podawcze pokój 110 | 
							                									
						| Termin | Obowiązuje termin | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                									
						| Czy unieważnienie | Nie |