| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
|
| Ulica |
ul. Jana Ostroroga 35
|
| Nr domu |
35
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
01-163
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 685 32 47
|
| Fax |
22 685 30 70
|
| Internet |
www.zw.wp.mil.pl
|
| Regon |
14238025400000
|
| E-mail |
szp_ozzw@wp.mil.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: jednostka wojskowa
|
| Rodzaj zam inny |
jednostka wojskowa
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
2
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
31/12/2015
|
| Wadium |
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy i 00/100), w tym:
na zadanie nr 1 - 8.000,00 zł
na zadanie nr 2 - 1.000,00 zł
3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r., Nr 42 poz. 275 z późn. zm).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku
NBP O/O Warszawa, nr rachunku 98 1010 1010 0135 5013 9120 0000 z dopiskiem
na przelewie: Wadium RZP/62/PN/S/2014. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
5.1. pieniądza, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty,
5.2. innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, budynek nr 1, Sekcja Rozliczeń OZŻW, przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
6. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium
w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia zapisów warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia
na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
W celu oceny spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego lub tożsama, wydana na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
2. świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
|
| Wiedza |
W celu oceny spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda:
Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający żąda wykazania minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż:
- dla zadania nr 1 - 140.000,00 zł
- dla zadania nr 2 - 35.000,00 zł
|
| Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolne |
W celu oceny spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów:
dla zadania nr 1
1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ
2. oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają dokumenty jak następuje:
2.1. certyfikat, świadectwo, minimum zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
w zakresie Continuum (minimum jedna osoba) w tym:
konfiguracja systemu - C 1,
programowanie Plain English - C 2;
kontrola dostępu - C 3a,
2.2. certyfikat, świadectwo, zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia
w zakresie konserwacji, naprawy oraz obsługi systemu Andover Continuum (wszystkie osoby),
2.3. zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymacja kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego (wszystkie osoby),
2.4. licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia (wszystkie osoby), jedna z osób musi posiadać minimum licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia,
2.5. certyfikat, świadectwo, minimum zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych (wszystkie osoby),
2.6. poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE (wszystkie osoby),
2.7. świadectwo kwalifikacyjne grupy E do 1 kV (minimum jedna osoba),
2.8. informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w ustawie z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013 r., poz. 907 (dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcą oraz osób, przeznaczonych do realizacji zadania),
dla zadania nr 2 - jak w zadaniu nr 1, a ponadto:
2.9. świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych kl. SA-4 (minimum jedna osoba),
2.10. certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu alarmowego LSM-256 (minimum jedna osoba),
2.11. certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu sterującego przez centralę Satel Integra 32, posiadającego klasę S (minimum jedna osoba).
|
| Sytuacja |
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości :
dla zadania nr 1 - kwota min. - 140.000,00 zł
dla zadania nr 2 - kwota min. - 35.000,00 zł
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.).
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać przedmiotowego poświadczenia, wymaganym dowodem jest oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w wykazie informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności
i doświadczenia Wykonawcy.
Uwaga ! Za usługi tego samego rodzaju Zamawiający uzna usługi o przeznaczeniu
i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia lub inne oznaczone kodem CPV 50.71.10.00-2 wymienionym w Rozdziale III pkt. 2.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Dok podm zag 4 |
Tak
|
| Dok podm zag 5 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
oświadczenie o zgodności oferowanej usługi / dostawy z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie:
1.terminu zawarcia umowy;
2.zmiany miejsca świadczenia;
3.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
4. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które
to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
80
|
| Kryt 2 |
czas usprawnienia systemu
|
| Kryt 2p |
20
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.ozzw.wp.mil.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Siedziba Zamawiającego ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa
|
| Data składania wniosków |
16/12/2014
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Miejsce |
Siedziba Zamawiającego ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.12.2014 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 10, pokój 146.
Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany dostarczyć uchwałę zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpis umowy spółki, zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|