Wynajem i serwis odzieży roboczej dla Pracowników Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

Data publikacji 2014-12-08
Data zakończenia 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o.
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254155 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Master Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach w następującym asortymencie:

spodnie ogrodniczki: 130 szt.
bluza robocza: 130 szt.
koszula flanelowa: 200 szt.
spodnie ogrodniczki z taśmami odblaskowymi 3M: 88 szt.
bluza robocza z taśmami odblaskowymi 3M: 88 szt.
kurtka ocieplana krótka z taśmami odblaskowymi 3M: 50 szt.
kurtka ocieplana długa z taśmami odblaskowymi 3M: 38 szt.
spodnie ogrodniczki ocieplane z taśmami odblaskowymi 3M: 88 szt.
kamizelka ostrzegawcza z taśmą odblaskową 3M z logo: 88 szt.
kamizelka ostrzegawcza z logo: 130 szt.
Kalesony: 60 szt.
kurtka ocieplana długa: 120 szt.
spodnie ogrodniczki ocieplane: 114 szt.
koszulka bawełniana z długim rękawem: 16 szt.
Ręczniki: 200 szt.

2. ODZIEŻ STANDARDOWA
Kolor bazowy zielony z możliwością zmiany kolorystyki poszczególnych elementów wzoru dla rozróżnienia sekcji (np. karczki, patki itp. w innym kolorze)
Skład 65% poliester, 35% bawełna
Wykończenie materiału zastosowanego do produkcji odzieży ocieplanej wodo i olejoodporne, gramatura minimum 250 g/m2, ocieplina minimum 150 g/ m2 ;

3. ODZIEŻ Z ELEMENTAMI ODBLASKOWYMI
Kolor bazowy zielony z możliwością zmiany kolorystyki poszczególnych elementów wzoru dla rozróżnienia sekcji (np. karczki, patki itp. w innym kolorze)
Gramatura minimum 280 g/m2
Wykonanie elementów odblaskowych za pomocą wszycia taśm 3M zgodnie z normą PN -EN 471
4. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewni:
a)pomiar pracowników w celu dostarczenia odpowiedniej odzieży we właściwych rozmiarach. Ilości odzieży: 3 komplety w okresie letnim oraz 2 komplety w okresie zimowym. W/w ilość kompletów będzie dostarczona w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
b)oznakowanie odzieży kodem kreskowym za pomocą etykiet termotransferowych -oznakowanie w systemie (platformie) musi zawierać minimum Imię i Nazwisko pracownika;
c)oznakowanie kamizelek ostrzegawczych za pomocą haftu komputerowego w formie emblematu;
d)odpowiednią ilość worków na odzież;
e)pranie odzieży minimum raz w tygodniu;
f)bieżącą naprawę zniszczonej odzieży;
g)wszelkie przeróbki krawieckie;
h)wymianę odzieży uszkodzonej w wyniku naturalnego użytkowania;
i)sezonowe magazynowanie odzieży - poza terenem zamawiającego;
j)sortowanie, składanie i rozmieszczanie odzieży w wynajmowanych szafach dostarczonych przez Wykonawcę;
k)dodatkową odzież rezerwową dla nowo przyjmowanych pracowników w ilości 3 szt. z każdego rozmiaru w specjalnie przystosowanej do tego szafce;
l)dostawę i odbiór odzieży własnym transportem;
m)realizację nowych zamówień do 7 dni roboczych (dla zamówienia do 30 osób)
n)brak konieczności wykupu odzieży po okresie obowiązywania umowy;
o)pokrycie opłaty ekologicznej
p)dzierżawę ręczników 0,7 x 1,4 m, gramatura minimum 550 g/ m2 w ilości zapewniającej obsługę pracowników;
q)przydzielenie dedykowanego opiekuna klienta do opieki nad prawidłową realizacją umowy;
r)dostęp do elektronicznej platformy obsługi klienta zapewniający indywidualny dostęp do wszelkiego rodzaju zestawień i statystyk dotyczących odzieży będącej w obrocie oraz możliwość składania wszelkich reklamacji;
s)uwzględnienie w systemie pracownika wyrejestrowanego w danym tygodniu;
t)wynajem nowych szaf skrytkowych oraz wsypów na odzież brudną w ilości dostosowanej do stanu zatrudnienia;
u)każdemu pracownikowi własną skrytkę oraz dopasowany do niej kluczyk, który zapewni bezpieczny dostęp do odzieży;
v)rozpatrzenie reklamacji na podstawie dokumentacji fotograficznej w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania reklamacji poprzez platformę bądź drogą mailową.
5. Zakres usług wymienionych w pkt a-v Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie za w/w usługi.
6. Rozmieszczenie szafek odzieżowych i wsypowych w miejscach wskazanych przez zleceniodawcę w Tychach: ul. Lokalna, ul. Serdeczna i ul. Mikołowska.
W trakcie trwania umowy istnieje możliwość zmiany ilości osób pomiędzy punktami.
7. Zamawiający dostosuje zamówienie do rzeczywistych potrzeb, w ramach ceny zamówienia, co nie spowoduje dla Zamawiającego konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
9. Wzór ubrań należy każdorazowo uwzględnić z zamawiającym.
10. Termin realizacji usługi: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o.
Ulica ul. Grota Roweckiego 44
Nr domu 44
Miejscowość Tychy
Kod Pocztowy 43-100
Województwo śląskie
Tel 032 2198427
Internet www.master.tychy.pl
Regon 27385470400000
E-mail szymon.lakota@master.tychy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne
Rodzaj zam inny Przedsiębiorstwo Międzygminne
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia warunku
Wiedza warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących podobnych usług: - 3 usług polegających na kompleksowym świadczeniu usług leasingu odzieży roboczej o wartości minimalnej 200.000,00 zł. -netto każda. Do oferty należy załączyć poświadczenie potwierdzające, że usługi były należycie wykonane - (załącznik nr 3)
Potencjał Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia warunku
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych - osiągnął w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej był krótszy- za ten okres, średnioroczne obroty netto w wysokości co najmniej 500.000,00 zł.
Sprawozdanie calosc 2 Nie
Lata obrotowe 2 3
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 14 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Formularz oferty, parafowany wzór umowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.master.tychy.pl
Adres uzyskania siwz Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11 lub za pośrednictwem poczty.
Data składania wniosków 16/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)